skrzywienie totalne

/
1 Comments
kiedyś miewałam ostre fazy maniakalne po obejrzeniu "perfekcyjnej pani domu". czyściłam w domu wszystko, co tylko mogłam a jeszcze było mi mało....
pewnego dnia zebrałam się w sobie i dzielnie ruszyłam do garażu, gdzie panował, oględnie mówiąc, nieład uniemożliwiający jego prawidłowe wykorzystanie.
nawet nie będę wspominała jak się urobiłam po łokcie i sam czubek głowy. najważniejsze było to, że były tam jeszcze pozostałości z budowy, a wśród nich całe, nieużywane kawałki styropianu.
co podpowiedziały mi moje zwoje mózgowe?: oto twoje przyrządy do blokowania!!!!!

muszę przyznać, że dla tego wynalazku opłaciło mi się sprzątać! żyje mi się z nimi bardzo, bardzo wygodnie.
nie jest co prawda zbyt piękne ale jakie praktyczne!


You may also like

1 komentarz:

  1. Prawidlowo :-) ja sie mecze na karimacie i recznikach :-( Ale ostatnio mam ochote na takie duuuze puzzle, jakby gumowe, dla dzieci, z literkami, haha! Ps. Zolty sweterek bardzo fajny! B

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy