zimno!!!

/
5 Comments
nie powiem - niskie temperatury mogą mieć korzystny wpływ na człowieka. mnie skłoniły do wygrzebania z dna robótkowego kosza tworu ze śliwkowej oliwii. męczyłam się z nim i męczyłam - końca nie było widać. dwa razy zabrakło mi włóczki. kot wyspał się na blokującym się przodzie - odczepiałam te jego kłaki i moje uczucie do niego drastycznie zmalało. w końcu zszyłam i co się okazało? coś się dzieje z moim aparatem i zdjecia wychodzą takie sobie, niestety.
mimo wszystko pokażę, co wymęczyłam ...




model pochodzi z phildara 480.

mam nadzieję, że teraz pech mnie opuści


You may also like

5 komentarzy:

  1. fan-tas-tycz-ny! podoba mi sie kolor. podoba mi się włóczka. podoba mi się fason. i strasznie mi się podoba układ warkoczy! reweacja jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dłub dalej, bo BARDZO dobrze Ci to wychodzi! :-))) Gratulacje, świetny sweter! B

    OdpowiedzUsuń
  3. fajniutki,taki przytulny,jesienny w sam raz na dzisiejszą pogode.Pozdrawiam cieplutko Iwona www.robotkiprzykawie.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny sweterek, a kolor bardzo na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny!!!!!!!!!!!!!! warto się tak wymęczyć

    http://szydekieminadrutach.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy