chwila prawdy

/
0 Comments


od kiedy dziergam mrs darcy cardigan miewam przedziwne rozrywki. płyta z "dumą i uprzedzeniem" rywalizuje z "rozważną i romantyczną".
jest to dosyć trudne do zniesienia dla Małża, który ucieka do innego pokoju i gra w jakieś dosyć brutalne gry - jak twierdzi- dla równowagi, żeby nie zemdliło go od ckliwości i słodyczy płynącej z ekranu.
znalazłam nawet coś takiego

którą bohaterką jane austen jesteś ty?




domyślałam się wyniku i bez testu, ale jak się bawić to się bawić!

potwierdziło się- jestem eleanor dashwood

cała ja! ale jeśli mam wybierać wolę być eleonorą z nowej wersji - jej edward jest taki.... odpowiedzialny :))))





urocza para - czyż nie? hugh grant był nieco zbyt ciapowaty jak dla mnie

quiz został zapożyczony z bloga innej wielbicielki "dumy i uprzedzenia" - Królewny


You may also like

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy