mój mrs darcy cardigan

/
2 Comments
skończyłam nareszcie! trochę kombinowałam żeby przód ładnie się układał na "atrybutach kobiecości";).
chciałam uniknąć sytuacji, kiedy wyskakiwałyby ze sweterka i żyły własnym życiem:))
a tak poza tym jestem bardzo przejęta tym nowym wytworem, bo jest to moje pierwsze ubranie w kolorze żółtym! od czasów dzieciństwa nie nosiłam takich kolorów... kiedy pokażę się mojej Mamie, chyba z wrażenia spadnie z krzesła, bo nigdy nie podejrzewałaby mnie o taki kolorek. do tej pory przepadałam za brązami i beżem...







teraz dla odmiany mam wielką ochotę na coś w kolorze czerwonym. po prostu nie poznaję siebie samej :)


You may also like

2 komentarze:

  1. ostanio podbaja mi sie bardzo te sweterki przy ciele...:)..i bardzo fajnie ci w nim..mysle,ze wykorzystasz go:)..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny! Tez lubie dopasowane, bo mam wrazenie, ze sa cieplejsze. Milosc do ostrzejszych kolorow podzielam :-))) Pozdrawiam bardzo, B

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy