prawie jak eva....

/
7 Comments
longoria w swoim czekoladowym wdzianku
no, ale jak wiemy, "prawie"robi wielką różnicę. niestety;)




wdzianko robiłam na podstawie opisu Fiubździu. zinterpretowałam go raczej swobodnie.
no i znowu kłania się "prawie" - przez co następna wersja już w drodze. drażnią mnie szwy: albo nie potrafię dobrze zszyć dzianiny albo marudna jestem do niemożliwości




dziergałam z alpiny i wydaje mi się, ze przy tej grubości dzianiny szew jest zbyt wyrazisty, oględnie mówiąc..


ale kolorek to cudowny ma ta alpina. idealna gorzka czekolada... hmmm......


You may also like

7 komentarzy:

  1. ardzo ladnie w tym wygladasz...hmm i zadnego prawie nie widze:))...alpina faktycznie cudna w dotyku...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest zbyt wyrazisty - jest taki jak trzeba - bardzo na miejscu! A jeśli Cię tak mocno drażni ostatecznie (bo powtórzę że wygląda świetnie) to może zrób bezszwowo? Ale powtórzę po raz trzeci, że sweterek na tym szwie zyskuje :) Alpina jest miła w dotyku??

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się te szwy podobają-też takie mam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. po Waszych komentarzach przyjrzałam się jeszcze raz tym szwom. może rzeczywiście nieco histeryzuję? zobaczymy...
    a alpina jest taka sobie w dotyku, raczej plastikowa, ale skusił mnie ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne wdzianko, jestem fanka dziwnych kolnierzy! Ze szwami to moim zdaniem szukasz dziury w calym :-) A tak w ogole, to przeciez to reczna robota, musi byc chociaz troche _artystycznie_ krzywe :-) Pozdrawiam bardzo, B

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się wydaje że troszeńkę "histeryzujesz" ale naprawdę nie masz powodu- szwy są zupełnie w porządku i wyglądasz równie pięknie jak Eva. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj wyszlo cudnie! jesli chodzi o krytyke to wiele nie uslyszsz... choc ja bym postarala sie zrobic jeszcze luzniejszy, tak zeby nawet wzor warkoczy na siebie nachodzil jak sie zapina, bom jest zmarzluch... i ciesze sie ze mitenki sie udaly - gratulacje!

    P.S.nie widze zadnego problemu "szwowego"

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy