może to i koniec...

/
9 Comments
oto owoc mojej pracy mocno koncepcyjno- manualnej.






Lola zgodziła się łaskawie zaprezentować yoka w romantycznej prawie zimowej scenerii (bo z zimy to u nas jest tylko 5 stopni mrozu i ani grama śniegu).

w dalszym ciągu pozostaję w fazie zastanawiania się.
myślę jednak troszkę nieśmiało, że może nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - podoba mi się ogólny pokrój nowej wersji.
diabeł jednak tkwi w szczegółach (coś mnie dzisiaj na mądrości ludowe wzięło, no ale ja ze wsi jestem:) - w wykończeniu podkroju szyi. ma być ładnie i ma się dobrze układać.
próbowałam z rózną liczbą rzędów oczek prawych, co za tym idzie różnymi wielkościami "rulonika". duży wyglądał dość ładnie, ale wyglądało to troszkę, jakbym nałożyła sobie dętkę od roweru na dekolt :) - bardzo odstawało

kończę swoje wynurzenia, bo rozlałam terpentynę na stolik przy którym siedzę, a siedzę już trochę i nos mi urywa :)
no i muszę zrobić sobie czapkę, bo mi rozum marznie :)


kath - już sobie wyobrażam Wasze procesje:) zastanawiam się nad kupnem szelek dla mojej ali, bo mi mały diablik wiecznie ucieka. charakterek przejawia od najwcześniejszych dni:)

sprężyno - no normalnie jakaś obsesyjka mnie dopadła! ale teraz chyba? jestem zadowolona. odganiam myśli, ze może jednak grubszy ten tulonik, tak tyci, tyci.... a tfuuuu!

fiubździu - koteczek jest stanowczo moim faworytem, zwłaszcza teraz, kiedy mróz chwycił:)


You may also like

9 komentarzy:

  1. Bardzo romantyczny wyszedł Ci sweterek. Z ciekawości wyszukałam ten wzór na ravelry i muszę Ci powiedzieć, że Twoja wersja wydaje mi się najładniejsza. Ma piękny kolor, i ogólnie wydaje mi się lepsiejszy w każdej kwestii od innych wykonań. Teraz tylko na ludziu zdjęcie potrzebne, bo to robocze się nie liczy! No i jak na mój gust to wykończenie wygląda ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko tak mi mów kochana! rumienię się z wdzięczności :) a jak popadnę w pychę, to zgadzam się na chłostę ostrym słowem, żebym do pionu wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przestań juz tak dumać bo nie ma nad czym! Wszystko jest OK.
    A gdzie fotki na Ludziu?????

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się najbardziej podoba Twoja wersja, zarówno fason bez golfa jak i kolor. No, nie mówiąc oczywiście o wykonaniu. Życzę miłego wieczoru i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek pierwsza klasa!!! Podoba mi się okrutnie!!!

    Dzięki za kuchenne informacje, ja po mebelki wybiorę się po nowym roku i będzie Stat!!

    W nowym roku duzo szczęścia, włoczek i udanych drutowych projektów!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o wykończenie dekoltu, to może spróbuj przy następnym przepleceniu warkoczy zredukować liczbę oczek w każdym warkoczu z 4 na 2 (tak na oko wydaje mi się, że robiłaś warkocze z 4 oczek). Nadal będziesz miała warkocze, ale takie malutkie. I zedukujesz sporo oczek. Warto spróbować. Ja tak zrobiłam przy czapce w warkocze.
    Pozdrawiam

    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  7. Do okulisty Motylku!
    Dopiero teraz dojrzałam, że to z 6 oczek warkocze ... To proponuję redukcję na tej samej zasadzie ale z 6 na 3 oczka, a jak będzie za duża ta redukcja, to może tylko w co drugim warkoczu? Ja bym chyba w tym kierunku kombinowała...
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tak zaproponowałaś wersję bez golfu, to mnie się nawet wyobraziła taka z większym dekoltem - jak w mojej Elwirce, ale nie namawiam oj nie - tak jest bardzo ładnie :)A wiesz jaki jeszcze miałam kiedyś pomysł (ale nie mam pojęcia jakby to wyszło w praniu - zawinąć część robótki do środka i podszyć- wtedy rulonika by nie było, ale mogłaby być stójka hmm. Szelki polecam - są uniwersalne - można dziecko na nich prowadzić, można je przypiąć gdziebadx (tj do krzeselka, sanek etc. Nie wiem czy Twój drobiazg zatacza się jeszcze tak jak moja Pszczoła, ale nawet jesli nie, to własnie najleszy sposób żeby przystopować, jak lezie gdzie nie trzeba (siada wtedy i macha rękami w wielkim buncie ale i tak nie pójdzie gdzie nie wolno :)) No a jakie te szelki zbawienne dla kręgosłupa - oj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten sweterek. Gratulacje! Zapraszam na http://trikada.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy