na szybko

/
11 Comments
skończyłam nareszcie Granita.

nie powiem, ze dzierganie tego modelu jakoś szczególnie mnie rozwinęło dziewiarsko, bo to przecież tylko ściągacz i jersey.
jedyną nieznaną mi rzeczą była włoczka tasiemkowa. ileż ja się jej naszukałam! w oryginalnym wykonaniu użyto tasiemki bambusowej, w naszych sklepach i w sieci dużo było bambusa, tylko, że z błyszczącym oplotem - no nijak mi nie podchodziła pod ten projekt.
kombinowałam nawet, żeby robić z evelin (z wplecionym sreberkiem) - tak już mocno " na bogato".
wreszcie coś mnie tknęło i zapytałam w mojej pasmanterii o matową tasiemkę. owszem była - leżała na najwyższej półce, bez nadziei na sprzedaż, bo i letnia, i wiekowa. ram fantazy się zwie.

wdzianko nie jest skomplikowane ale bardzo mi się podoba :) ot, skromność przeze mnie przemawia.
takie wyraziste jest. a ponieważ ostatnio ciachnęłam sobie mocno włoski (sterczą jak szczecina) to w sumie pasuje




no ale żeby nie było, ze ja zawszę idę na łatwiznę to zaczęłam yoke pullover z vogue winter 2005.
jak widać, faza czerwieni i pochodnych mnie nie opuszcza:)





a jakby mi było jeszcze za mało wrażeń to właśnie dzisiaj przyszedł listonosz i wręczył mi paczkę z alpiną na sylvi. napatrzyłam się na blogu u brahdelt i też mnie wzięło.

a już myślałam, że się troszkę naprawiłam i będę robić jedną rzecz na raz...

wybaczcie, że dzisiaj tak na szybko i bez głębszych uczuć, ale dzieciaczki śpią, a sylvi czeka. trochę mam stracha, czy dam radę...

idę próbować










You may also like

11 komentarzy:

  1. O, Lole wypuscili luzem z domu :-))) Ten warkoczowy jest suuuper!!! Pytanie kolory: czy ten czerwony to jest taki biskupi czerwony, czy taki fuksjowo/cyklamenowopochodny? Bo ja wlasnie dziwnym trafem sie przymierzam do wloczki o tym kolorze :-))) B

    OdpowiedzUsuń
  2. Wdzianko "bardzo pierwsza klasa", trzymam kciukasy za projekt Sylvi.

    A w tle czyżby Ikeowa kuchnia Stat? Jka się sprawuje? (pytam, bo męczę męża o białą)
    pozdrawiam
    karina

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwilowy brak skromności bardzo uzasadniony!!!!!! Ciekawa jestem ciachniętych włosów i koloru na Sylvi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście skłonność ku czerwieni zauważalna :) Ciekawe projekty wybrałaś - ten z rozcieciem nietuzinkowy, zresztą i sweter z Vogue robi duże wrażenie - z niecierpliwościa czekam na fotkę na Tobie! Tez ciekawa jestem jaki to odcień czerwieni i jaka włóczka?

    OdpowiedzUsuń
  5. obydwa projekty - znakomite, a kolor jest jednym z ważniejszych atutów
    Mamoon

    OdpowiedzUsuń
  6. To wdzianko mimo prostoty jest świetne, no i ten kolor- u mnie na malinowy wygląda. Warkocze zapowiadają się ciekawie a za Sylvii trzymam kciuki, chociaż sądzę że niepotrzebnie-dasz radę. Ja też mam fazę czerwono-fuksjowo-buraczkową. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. już odpowiadam: kolor granitka wyszedł prawie taki jak powinien być; ten odcień ale w rzeczywistości jest nieco bardziej nasycony. yoke pullover (zwany dalej psiospacernym) robiony jest z merino inter-foxu w kolorze bordo. na moje oko to on raczej w buraczek wpada... merino to moje ostatnie odkrycie - uwielbiam:)
    karina - stat jest całkiem w porządku. nie będę udawać, że przetrwa lata, ale jest taki śliczny...jutro postaram się cyknąć fotkę pewnego miejsca - ku przestrodze:)

    a co najważniejsze zostawiam na koniec- miło mi bardzo,że tak sympatycznie przyjęłyście nowego wytwora:) każde ciepłe słowo jest teraz na wagę złota... pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mi sie podoba :)..i jedno i drugie choc bardziej to z warkoczami:)...super...i nie mam nic przeciwko czerwieni...jakos te modele wspaniale z nia wspołgrają... zdolna z ciebie bestyjka..:)pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe, to Merino znam bardzo dobrze - mam z niego kimono styled sweater no i plaszczyk z vogue'a - to rzeczywiście bordo takie zgaszone. Lubię to merino za cenę i jakość, niestety od czasu kiedy poznałam merino 2000 wiem, że są jeszcze milsze włóczki :)Ciepłe słowa są nieuniknione jak się wybiera takie ciekawe modele :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Ci wyszło to wdzianko! Czerwona tendencja jak najbardziej usprawiedliwiona.

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę, to najładniejszy Granite jaki widziałam bardzo ładnie na Tobie leży! *^v^*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy