a kuku!

/
9 Comments
tak z głupia frant:))))

cóż więcej mogę powiedzieć?

niemalże ogłosiłam koniec zimy, a tu ja sypnęło, jak dmuchnęło... zasypało nas porządnie :)

zebrałam się więc w sobie , zawzięłam i wydziergałam Beret na motywach Fiubździu ( mówiąc oględnie i dyplomatycznie). w rzeczywistości bezczelnie i bezwstydnie odgapiłam wzór - zmieniłam jedynie kolor na kruczoczarny , pomyślałam , że będzie dobrze, bo Kasia i ja to jesteśmy tak do siebie podobne jak niebo i ziemia, Flip i Flap itd...
i skoro Jej ładnie jest w kolorze kremowym, to mnie niekoniecznie:)

nawet włoczka ta sama - angora ram :) oryginalność i kreatywność bije ode mnie niczym zorza polarna:) nawiasem mówiąc, bardzo fajna włoczka - puchata, delikatna i mięciutka - na dokładkę wydajna. na beret z przyległościami zuzyłam niecałe pół motka ( a głowę to ja mam, że ho,ho.... jak sklep:).
robiłam na drutach 3,5 bo przerabiam oczka raczej luźno.


pokazuję na razie "artystyczne" ujęcia:) w związku z wielkością głowy, tudzież długością rąk powstały problemy - berecisko żadną miarą nie chciało znaleźć się na zdjęciu w całości. szanse na ujęcia w pełnej krasie pojawią się przypuszczalnie dopiero w weekend











Irlandzka kamizelka robi się - mam już cały przód i muszę powiedzieć, że przekonuję się do tej zieleni coraz bardziej, pasuje mi do tego wzoru jak ulał.
i przyznaję, ze chociaż nie przepadam za Oliwią (jak to jest, że czasem 100% akryle są fajnie, miłe w dotyku,a ta chrzęści w zębach okropnie i sztucznością wionie z daleka?), tak do wzorów irlandzkich jest jak znalazł, są bardzo plastyczne i takie "mięsiste".


You may also like

9 komentarzy:

  1. Już się bałam, że Lola będzie prezentować beretkę ;))))
    No cóż ja mogę pisać - ślicznie Ci w nim i tyle...
    Oliwia przyprawia mnie o dreszcze na całym ciele, kolory ma piękne ale zdecydowanie wolę czeskie akryle.

    OdpowiedzUsuń
  2. czeskie akryle były dla mnie przyjemną niespodzianką - też bardzo je lubię:) a oliwię kupiłam w przypływie nie wiem czego - trzy motki zielone i cztery brązowe. a no i oczywiście śliwkowa udręka była z oliwii (niech jej ziemia lekką będzie). ale postanowiłam zredukować zapasy włoczkowe i dłubać z tego co mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajadło mi wpis, więc już nie będzie tak błyskotliwie. Pisałam, że ładne zdjęcia sobie zrobiłaś (to od tyłu tez???) Naprawdę twarzowy berecik. I że nie trzeba się było przyznawać do wszystkiego i tak by się nikt nie zorientował ;) i jeszcze coś o śniegu ale kurka, dwa razy to samo to się fatalnie pisze :/Ja też się wkopałam w Oliwię, bo taka śliczna śliwkowa - ale rację masz - akrylowata niemozliwie

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie ci w tym berecie..ten wzor jest bardzo elegancki i twarzowy...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy o berecie , a mnie sie rzucilo na oczy , ze obnosisz po swiece niebanalną i bardzo urodziwa buzie , to jest na pierwszym planie, pozniej przyjże sie beretowi . co do oliwii , podzielam zdanie, mam z niej sweter i na tym koniec, zeby nie wiem jakimi kolorami kusila.
    3nereida

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się Oliwia nawet podoba, jest dość sztywna ale nie skrzypi jak niektóre akryle, bleh...
    Fajny ten beret, może powinnam też sobie sprawić, coś ta wiosna nie chce jeszcze przyjść, śniegiem zasypało, ech...

    OdpowiedzUsuń
  7. Beret wyszedł CI super:] I bardzo ładnie Ci w nim. Zdecydowanie lepiej jest go robić na 3,5mm niż 4. Gdybym miała robić mój jeszcze raz to bym użyła 3,5.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brahdelt - wydaje mi się, że przy oliwii duże znaczenie ma kolor (chociaż brzmi to nieprawdopodobnie - wiem) śliwkowa była nawet, nawet w robocie ale szybko się zmechaciła, orzechowa nawet dobrze sie trzyma, a zielona jest mocno plastikowa, ale z kolei warkocze wyszły ładnie...
    a z berecikiem to się już żegnałam, ale na "szczęście" znowu jest zima

    Fiubździu - mimo, ze druty3,5 i tak kwiatek trochę naciągał dzianinę -musiałam troszeczkę podszyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. ZA-IN-SPI-RO-WA-LAS sie, moja droga, to sie ZAINSPIROWAC nazywa! Naucz sie porzadnie tego slowa, bo wygodne jest niepomiernie :-))) Jakie Ty masz przecudnie niebieskie oczy! A w berecie Ci super! :-) B

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy