odznaka dla zucha ;))))

/
2 Comments
czyli, mówiąc nieskromnie , dla mnie:))))))))
moja ulubiona Kite designer postanowiła mi przyznać wyróżnienie, z którego bardzo się cieszę:))



mam podwójną radość z tego powodu: po pierwsze - jest to moje pierwsze wyróżnienie, a po drugie - uważam, że Kite designer jest bardzo, ale to bardzo uzdolniona, więc jestem bardzo szczęśliwa, że uznała, że ma u mnie na czym oko zawiesić:)))

i co ja mam teraz zrobić? komu przekazać "odznakę zucha"? po głębokim namyśle i rwaniu włosów z głowy, gryzienia paluchów itp. wybieram Kath, Brahdelt oraz Spręzynę


ostatnio mam utrudniony dostęp do komputera, ponieważ Zły (:))) Radek dorwał jakąś nową grę i bezczelnie rozsiada mi się przed komputerem :) - x-box niestety poszedł w odstawkę, a Karolinka nie chodziła ostatnio do przedszkola, więc i w ciągu dnia było trudno wygospodarować nieco czasu.

pozdrawiam i znikam


You may also like

2 komentarze:

  1. ooooo dziękuję :) Gratuluję wyróżnienia, wielkie buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane, przestańcie mnie tak co i raz wyróżniać, bo pęknę z dumy! *^v^* Oczywiście bardzo mi przemiło, dziękuję!!! ^^

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy