jejku.....

/
7 Comments
jejku, jej....
roztapiam się jak wosk... oto dlaczego:
dostałam takiego ładnego Cośka


mała rzecz, a cieszy:)

wyróżnili mnie: Przemek, Kite Designer, Kocurek, Laura, YarnFerret, Sprężyna
dziękuję pięknie :)
a teraz ja przekazuję dalej. oczywiście wybór nie był łatwy, jak się domyślacie :)
ale zasady to zasady, jak tłumaczę mojej córeczce..
do dzieła: mój Cosiek z wzbogacony w dobre fluidy wędruje do:


Kite Designer
Laura
Przemek
Kath
Brahdelt
Spręzyna
Fiubździu
Edi- bk


no i wiedziałam, że tak będzie: zabrakło mi wyróżnień:(
a dopiero się rozkręcałam...
ech życie...

tak mi się miło i sympatycznie zrobiło, że nawet nie zdenerwowałam się bardzo przystępując do prucia phildarowej kamizelki.




zupełnie nie podobna do asymetrycznego wdzianka, którym miała zostać, kiedy dorośnie:)
doprawdy, nie wiem o czym sobie myślałam w czasie dziergania, blokowania i zszywania...
mózg mi się wyłączył chyba! albo ta wiosna mnie zmyliła: - te wszystkie listeczki, trawki i ptaszki świergolaszki...
nie powiem , nawet ładnie to wyszło, ale zapięcie to zupełnie nie takie jest jak było zaplanowane, tak bardziej na boczku miało być.
siedzę i klnę jednak troszkę, bo jakoś wyjątkowo porządnie to wszytko pozszywałam.

pozdrawiam



You may also like

7 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! ~^^~
    No cóż, bardzo ładna kamizelka. Ale skoro nie taka, jak miała być, to na kłębki ją! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę się pogubiłam co z kamizelką nie tak, ale jak pisze Brahdelt jak nie taka jak miała być to...moze zamiast pruć, podarować komuś i zrobić nową :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fanaberio - wyjaśniam: działając w zamroczeniu umysłu zrobiłam poły podobnej szerokości - zamiast jednej zdecydowanie węższej:)w efekcie listwy zapięcia znalazły się niepokojąco blisko środka:)
    spruję więc "przodki", bo tył i rękawki są w porządku:)
    komiczne to troszkę jest, żeby taki głupi błąd zrobić... a może ja lunatykowałam i w nocy dziergałąm? to wyjaśniałoby tę kwestię...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za wyróżnienie :), ja już zamieszczałem, stosowną notkę :)
    ale dziekuje bardzo za pamięć :) jes mi baaaaedzo miło :)

    E tam, kamizelka nawet nawet, ale jak mus to mus...

    Pozdrawiam: Przemek :) www.szydelkowo.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze,że wyjaśniłaś,bo gapiłam się na tą kamizelkę jak sroka w gnat i nie wiedziałam o co chodzi. Strasznie mnie korci zobaczyć ją po poprawkach,bo jak to jest źle,to ja już nie wiem :/
    Dzięki za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy od dobrych fluidow mozna mlaskac smakowicie? Bo mlaskanie to najwyzszy dowod uznania dla mnie... O, i jeszcez mozna wylizac talerz, hihi! Dziekuje bardzo! B

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy