czwórki lub trzy po trzy...

/
2 Comments
Rene wywołała mnie do tablicy...

czas na ujawnienie kolejnych sekrecików, mniej lub bardziej wstydliwych, a także tych do znudzenia "porządnych"


4 miejsca w których mieszkałam:

1. Dom rodzinny
2. dom Teściowej
3. domek w prawdziwej podwarszawskiej wsi (takiej z krowami, końmi, kurami i innym inwentarzem)
4. mój dom osobisty

4 miejsca do których lubię wracać:

1. Mazury
2. Podlasie
3. wszystkie miejsca, gdzie są moi przyjaciele


4 ulubione potrawy:

1. Barszczyk czerwony
2. sałatka grecka
3. bakłażan w każdej postaci
4 pierogi ruskie

4 potrawy, których nie znoszę:

1. śłedzie
2. bigos
3. salceson
4. kawior

4 pasje, hobby:

1. drutowanie, rzecz jasna
2. ogrodnictwo
3. rękodzieło wszelkiej maści, w zależności,od tego co mi do głowy strzeli
4. żeglarstwo, zaniedbane okrutnie

4 miejsca, które zwiedziłabym, gdybym miała okazję:

1. Prowansja
2. Jezioro Bajkał
3. Ameryka Południowa
4. Islandia

4 seriale, programy, które lubię:

to moje ostatnie miłości;

1. Dexter
2. The office
3. gotowe na wszystko
4 family guy


4 miejsca pracy:

1. pole truskawek,sad z czereśniami, wiśniami itp
2. pub, czyli knajpa
3. firma farmaceutyczna jedna i druga
4. dom własny

rzeczy, które chciałabyś zrobic, przeżyć:

1. pierwsze marzenie i na dzisiaj największe : żeby mieć kawałek weekendu dla siebie, bo córcie ukochane byłyby u dziadków (oczywiście są kochane i słodkie :)))
2. chciałabym wygrać w totka duuuuuuuuzą sumę pieniędzy ( ot przyziemne te marzenia mam , niestety)
3.a po wygranej, kupiłabym katamaran i troszkę popływałabym po morzach i oceanach
4. chciałabym jeszcze hodować jakieś mocno wełniste owce w Bieszczadach ( albo Lamy ) i

4 ulubione filmy:

1.duma i uprzedzenie - wersja bbc
2.rozważna i romantyczna - w reżyserii johna alexandra
te dwa mogę oglądać na zmianę i wcale się nie wstydzę;))))
3 dogma
4 królestwo - reż lars von trier

4 ulubionych wykonawców:

1.bono
2.james brown
3.eric clapton
4.blues brothers

4 rzeczy, które robię po wejściu na internet:

1. Sprawdzam skrzynkę mailową
2. oglądam forumy, czyli fora ( wcześniej tak napisałam jakbym polskiego nie znała- forumy to takie własne słowotwórstwo jest)
3. Wchodzę na mojego bloga
4. Przeglądam inne blogi

4 osoby, które zapraszam do zabawy:

kite designer
jagienka

kruliczyca

uffffffffffffff.....
nie było łatwo, zwłaszcza przy punkcie " co chciałbyś osiągnąć, przeżyć...."
pozdrawiam














You may also like

2 komentarze:

  1. No oczywiście! jak mogłam zapomnieć o The Office! Fantastyczny chociaż nieco przerażający ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. katH - to dopiero jest serial pt " z życia wzięte" :)))
    pomimo licznych przejaskrawień zadziwiająco trafnie ilustruje korporacyjną rzeczywistość. i to jest właśnie przerażające:)

    który sezon dextera oglądasz?

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy