lawendowo….

/
11 Comments

prowadzę ostatnio mocno utajone życie blogowe, przyznaję. mam jednak usprawiedliwienie – szykuję właśnie prezent w ramach wymianki jesiennej na forum Maranty. dzisiaj jest przedostatni dzień przygotowań. zdążę, ale gorąco mi już było – zastanawiałam się i zastanawiałam nad odpowiednim prezentem i jakoś tak nagle, zupełnie nieoczekiwanie zrobiło się już raczej późno… siedziałam więc jak wampir jakiś po nocach i dłubałam… a teraz denerwuję się czy: wybrałam właściwy kolor, czy model jest odpowiedni i co najważniejsze – czy się spodoba:) prezentacji chwilowo dokonać nie mogę, bo to wielka tajemnica… więc cicho, sza….

podziwiam wszystkie piękne rzeczy, które wytworzyłyście, ale czasem oczy tak mi się kleją, że nie mam siły nic napisać… wybaczcie:)

zdarzały mi sie jednak chwile, nazwijmy je umownie twórczymi:) będąc w ciągu redbulowym ułożyłam bukiety do kuchni. pusto jakoś było mi tam prze okrutnie – kwiatki jakoś tak dziwnym trafem lekkiego życia tu nie miały ( czyżby to było związane z tym, że jestem znanym w całej okolicy kwiat – killerem?), więc postawiłam na suszki lawendy przywiezionej z Mazur. może przetrwają?

ac 282

firankę muszę jeszcze jakąś kupić, a nie do końca wiem co to miałoby być. może taka z łukowatym wycięciem, że środek krótki, a boki dłuższe? może coś podpowiecie?

i jeszcze takie pudełeczko mam:

ac 289

na spinki i gumki do włosów Karolinki i Ali

pozdrawiam



You may also like

11 komentarzy:

  1. No, patrz Ty :D szybko ujawniaj jakiż, to prezencik powstał ! :) a lawenda urocza, sam mam na balkonie żywą, ale dopiero 2 kwiatki zakwitły :D, a pudełeczko urocze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie! Przemku ujawnienie dopiero 23.09. w albumie Maranciaków :)

    Prezent będzie na 100% śliczny, jak wszystkie które już powstały :)

    A pudełko piękne!
    Ale by mi się takie przydało na spinki i gumki Ali i Amelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, Dziuniu, będe musiał poczekać, ojj, prawie miesiąc ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko mrrrau :) Bukiety śliczne,a firankę też se zrób :))). Co będziesz jakiś badziew kupowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki naturalny leśny widok za oknem, może zrezygnuj z firanki i powieś krótki lambrekin? taki naturalno-babciowato-koronkowy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziunia - jak miło, że dodajesz mi otuchy w związku z prezentem:) naprawdę mam nadzieję, że się spodoba!
    a co do pudełka - piękne dzięki - właśnie ćwiczę z krakiem jednoskładnikowym. kiedy się już porządnie wyćwiczę - to może wymianka będzie?

    Przemek - oj ja też nie mogę się doczekać:) lawendę to ja mogę łanami sadzić, bo w ogrodzie jakoś moje kwiat- killerstwo daje spokój... na szczęście

    Laura - pewnie sobie myślisz kochana, że szydełkiem tę firankę mam dłubać? chociaż piękne są takie szydełkowe to ja oko prędzej sobie wydłubię albo ukręcę nadgarstek niż coś zdziałam na szydełku:) badziew mi pozostaje chyba, bo moja własna rodzicielka zarzuciła szydełkowanie i nie daje się namówić na powrót:)

    Magda - no właśnie takie babciowe troszkę ma być... coś chcę zawiesić, bo za płotem główny spacerniak jest, a kuchnia otwarta, więc i cały salon jest jak na talerzu. muszę przyznać, że źle się z tym czuję...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysza,trzeba coś wykombinować. Jakąś wymiankę blogową czy cóś w ten deseń. Na szydełku ostatnio robię tylko i wyłącznie dla kogoś,bo dla siebie nie mam cierpliwości...Myślimy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Laura - no raczej... możemy pomyśleć:) fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ! :) zapraszam do siebie, po odbiór, wyróżnienia :)

    Przemek-www.Szydelko-i-Druty.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam zaproponowac szydełkową firankę, ale Laura mnie
    uprzedziła:(Piekny widok masz za oknem. Takie piękne drzewa. To moze bez...Ja wydziergałam kiedyś takie zazdroski do kuchni i dumna z nich jestem i będę do grobowej deski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ponieważ (wiem, nie zaczyna się zdania od ponieważ) mam zaległości to zacznę od początku, Jasmine wyszła boska, dlaczego ja jej wcześniej nie zauważyłam? W którym to jest albumie KH? Widok z okna mam świetny więc może kawałek batystu i doszyta jakaś szerszą koronką? Jakby coś to mogę Ci ją nawet udziergać (okno ma wymiary standartowe???) Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy