szczęśliwie....

/
9 Comments
wróciłam z wakacji....
jeszcze nie wiem za co zabrać się w pierwszej kolejności, bo namnożyło się mnóstwo spraw do załatwienia " na wczoraj" i kilotony zaległej korespondencji:)
przyjechałam raniutko, po dwudziestu godzinach jazdy samochodem, w związku z czym szanowną niewymowną, to mam za przeproszeniem, zaklęśniętą od siedzenia:) daję więc jedynie znać, że wróciłam cała i zdrowa, i dostępna.. i starsza (bo w międzyczasie miałam urodziny)
bardziej szczegółowa relacja będzie później, bo jakoś tak nagłego wstrętu do krzeseł wszelkiej maści nabrałam, a przed komputerem leżeć nie mogę:)

pozdrawiam




You may also like

9 komentarzy:

  1. Nareszcie jesteś ! :) no, i ... Wszystkiego, najlepszego ! :)
    tysiąca projektów, do wykonania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 20 godz. w samochodzie? :O toż ja po 2 mam dość (nie mówiąc o mojej uplaszczonej ;))
    No, ale ja jestem jeeeeszcze starsza ;D
    Sto lat, sto lat !!!!
    Odpoczywaj po odpoczynku, odrób co do odrobienia i zdawaj relację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy, witamy!!! Zaglądałam, wyczekiwałam, no i jesteś:)). Nic to że lekko 'zaklęśnięta', za to dojrzalsza, bogatsza w doświadczenie...
    WSZYSTKIEGO, CO SIĘ SZCZĘŚCIEM ZWIE, na następne latka*_*.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to spóźnione, ale szczere życzonka urodzinowe! Żeby an robótki zawsze znalazł się czas w Twoim zabieganym życiu. I na blogowanie. I inne przyjemności ;o)

    Buźka
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. OO, jak fajnie, że jesteś :) To spełnienia marzeń obecnych, marzeń nowych, czasu i słoneczka. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okzaji urodzin :D dobrze że juz jesteś bo mam z Toba parę spraw do załatwienia...przez Ciebie zadręczam otoczenie i śni mi się tweed po nocach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat, sto lat, niech żyje żyje nam!!! *^v^*
    Szybciutko pokazuj, gdzie byłaś i co robiłaś. ~^^~

    OdpowiedzUsuń
  8. Bozi chwała,że już jesteś,bo Sprężynę odciągniesz od reszty społeczeństwa. Nieznośna się zrobiła ostatnio i tylko o tweedach można z Nią rozmawiać. Przerosła mnie to :P

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za życzenia dziewczyny i chłopaku:)))

    Spręzyna - czy Ty aby tweedozą zjadliwą się nie zaraziłaś?
    jakby co, to na terapię przyjeżdzaj:)))

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy