i ja też:)

/
7 Comments

zostałam wyróżniona przez Rene:

było mi bardzo miło:)

kiedy już się otrząsnęłam, pojawiły się schody - w myśl zasad należy podać dziesięć (tylko!) osób , którym ja z kolei mam to wyróżnienie przekazać…

i oto moja lista:

  1. Dagmara
  2. Laura
  3. Kocurek
  4. Rene
  5. Fanaberia
  6. Kite designer
  7. Edi-bk
  8. Fiubzdziu
  9. Kath
  10. Przemek
  11. Brahdelt
  12. Mamoon
  13. Jagienka

ładna dziesiątka mi wyszła? musiałam się przecież ograniczać…

pozdrawiam

p.s rzecz druga i trzecia skończona, więc nieuchronnie dryfuję w stronę bingo – hura, hura!!

pozdrawiam



You may also like

7 komentarzy:

  1. Ooooo :-) Dziekuje pieknie! Rada do Knit Picks´ow: wez jedna zylke i sprawdz _wszystkie_ druty, czy sie bez problemu wkrecaja an sztyft. U mnie w calym komplecie jeden drut mial zepsuty wkret :-(
    Jeszcze raz dziekuje, trzymaj sie :-) B

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za Oczko:)))
    Knit Pick'i są rewelacyjne , a do szali np. z moherków jak znalazł. Niech Ci dobrze służą.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dziękuję za wyróżnienie. Drutków zazdraszczam. Serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy