jak dobrze…

/
4 Comments

jak dobrze, jak wspaniale , jak cudownie, że już po Świętach…

wszystko byłoby dobrze, gdyby znowu nie kazano siedzieć mi grzecznie przy stole, bez ekstrawagancji w postaci drutów i włoczki… co za męka! na nic zdały się moje tłumaczenia, że mam podzielną uwagę i nic, ale to nic z rozmowy nie uronię… musiałam siedzieć bezczynnie. na dokładkę nie mogłam używać wspomagania w postaci winka, bo za kierowcę robiłam…

dlatego cieszę się, że jest juz po wszystkim. na co dzień otoczenie akceptuje jednak mojego bzika na punkcie dziergania. i dobrze!

jest jeszcze jeden powód to tego, aby było dobrze… byłam w pasmanterii i Kingscot ma nowe guziki. i nie kupiłam nic poza guzikami! jestem z siebie naprawdę dumna, nie będę ukrywać:) Kingscot otrzymał przy okazji finiszu wdzięczną nazwę - “ Brazyliada” – ponieważ: ta robota ciągnęła się jak telenowela - zaczęłam dziergać w sierpniu – więc trochę czasu minęło; bogactwo wzoru jest dla mnie nieco egzotyczne i odległe, troszkę jak karnawał w Rio – ładne to, ale po co mi w domu?

ac 359

wyprodukowałam toto z wiśnowego eliana klasik – kolor na zdjęciu jest bardzo podobny do rzeczywistego . włoczka kupiona w Zamotane. zuzyłam 10 motków (chyba?) na rozmiar L, druty 3,5

pozdrawiam



You may also like

4 komentarze:

  1. Pięknie Ci wyszedł ten sweterek, w sam raz na spacery w śniegu. Dawno jakoś drutów nie dotykałam, zaczynają mnie palce świerzbić... *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  2. W domu to Ci się może TOTO i nie przyda, ale poza domem jak najbardziej. Wkładaj jak najczęścjej, bo piękną BRAZYLIADĘ wydziergałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozbawiła mnie nazwa :D:D No i co ja mam powiedzieć poza tym, że sweterek jest cudowny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej... no, istne cudo !
    Jest piękny ! cudowny, i w ogóle dobierz odpowiednie przymiotniki.

    Tak, najgorsze, jest to, że gdy mówisz o podzielnej uwadze, Oni odpowiadają coś w stylu "Bo się obrazimy"

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy