stało się…

/
2 Comments

to co miało się stać… czyli zapowiedziane na dzisiaj losowanie. cała przejęta i stremowana, bo przecież pierwszy raz urządzam taką zabawę, wydrukowałam komentarze i pocięłam ładnie na paseczki i wrzuciłam do czapki. następnie zebrała się szanowna komisja w osobach moich własnych Młodych i w w tej uroczystej atmosferze wylosowana została – co z prawdziwą przyjemnością ogłaszam:

Fiubździu

i co dalej?

zapakuję ładnie prezent:

ac 208

dorzucę parę całkowicie kwadratowych, musujących kulek do kąpieli….

wyślę

i będę trzymać kciuki, żeby Kasia była zadowolona z upominku:)

pozdrawiam



You may also like

2 komentarze:

  1. Pewnie, że będę :D:D:D Tym bardziej, że raczej nie mam szczęścia w losowaniach. A tu los się do mnie tak pięknie uśmiechnął :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie mi się spodobały te kwadratowe kulki!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy