wersja poprawiona

/
18 Comments

tak, jak radziłyście - sprułam ten okropny border… i od razu mi ulżyło… pewnie dlatego, że już wzrok mi się nie męczył od patrzenia na to okropieństwo. teraz zastanawiam się, jakież to licho podkusiło mnie do wyboru takiego wzoru! albo zwyczajnie: znajdowałam się w stanie chwilowej niepoczytalności – nadmiar bodźców płynących z faktu przerabiania nieco bardziej skomplikowanego wzoru, spowodował desensytyzację tej części mózgu, która odpowiada za zdrowy rozsądek:)

potem dosyć długo próbowałam z gładką plisą i koniec końców, wymyśliłam coś takiego:

opis dla gosi 045

a potem to już poszło w miarę sprawnie:

opis dla gosi 037

opis dla gosi 038

szal zrobiony jest z lace merino kupionego u Laury. zużyłam 4 motki i mały kawałeczek piątego – a tak martwiłam się, ze z powodu własnego skąpstwa będę musiała poruszyć niebo i ziemię, żeby zdobyć brakującą wełnę… bo akurat ta wełna rozeszła się jak świeże bułeczki:)

wzór zaczerpnięty został z książki Haapsalu sall, a border w trudzie i znoju wymyśliłam sobie sama

pozdrawiam



You may also like

18 komentarzy:

  1. Pięknie!
    Border świetny;kompozycja doskonała.
    No cudeńko jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ,udało się komentarz zamieścić!
    To jeszcze raz piszę;na zapas

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie to sobie wymyśliłaś. Szal prezentuje się doskonale. Przyciąga wzrok i ani trochę go nie męczy:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, dzięki ,dzięki:))))))kochana jesteście!

    OdpowiedzUsuń
  5. O właśnie o to chodziło. Teraz wygląda doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny szal a to zestawienie ze suknią wieczorowa palce lizac . Border dobrany idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny szal, wygląda tak delikatnie jak różowa pianka marshmallow (tak mi się jakoś skojarzyło... *^v^*).

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancja tkwi w prostocie i taki jest ten szal. Cudo! - od wełny, koloru, po wykonanie. Brahdelt słusznie skojarzyła i tak nazwałabym ten szal.

    Pozdrawiam
    Maria-wr

    OdpowiedzUsuń
  9. magii66 - niniejszym dziękuję Ci za wkład w powstanie tego szala - co by nie mówić - konstruktywna krytyka to ważna i potrzeba rzecz:) jeszcze raz dziękuję!

    3nereida - dzięki! teraz pozostaje mi tylko Czcigodnego namawiać, zeby wyprowadził suknię i szal "na miasto" przecież Ostatki są tuż , tuż...

    Brahdelt - rzeczywiście - pianka jak się patrzy, chyba od teraz, widząc ten szal ,będę reagować jak pies Pawłowa - ślinotokiem:)

    Maria-wr = dziękuję ślicznie za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest cudny ! :) Taki ... lekki, i miły dla oczu ! :) Cudo

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny szal.
    Warto jak najszybciej wyruszyć
    z nim w świat imprez karnawałowych.
    Niech cieszy oczy wszystkich, których napotka na swojej drodze.
    Pozdrawiam,
    Teresa z:zabawa-z-wloczka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest piękny - piękno materiału i kunszt wykonawcy w całej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tereso, Olu - dziękuję:) miło przeczytać takie miłe słowa:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, piękny :) zapewne na "Ludziu" zaprezentuje się jeszcze piękniej
    pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest! Świetny pomysł z tym borderem! PS. Mogłabym do tego wzoru szla "pożyczyć" sobie ten pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze raz dziękuję za pochwały:))))

    Ticon - oczywiście, ze możesz "pożyczyć" jest mi bardzo miło,ze spodobał Ci się na tyle, że chcesz go włączyć do swojej pracy:))

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy