polowanie na czerwony…

/
16 Comments
… Alutkowy sweterek  stał się główna atrakcją dzisiejszego  poranka…  bo właśnie rozpoczął się sezon na lżejszą  odzież, ku mojemu niekłamanemu zadowoleniu..

wiosna 010 023
wiosna 010 033
wiosna 010 051

wiosna 010 061

wdzianko zostało zainspirowane przez Hadę, która  wypatrzyła je swoim  bystrym oczkiem na Osince , a potem jakoś tak oczko do oczka… i się zrobiło… oryginalne  wdzianko można podziwiać tutaj –(jest tu  również tłumaczenie  wzoru).
jak  zapewne zauważyłyście, mój wytwór to  raczej “wariacja na temat” –  wprowadziłam sporo zmian:  zrobiłam długie, delikatnie bufiaste rękawki,  ściągaczowe pliski zostały zastąpione wzorem utworzonym przez kombinację   rzędów oczek lewych i prawych, no i kwiatuszek jest zupełnie inny..  ale do kwiatuszka się nie czepiam , to i tak cud, że go skleciłam, bo  ja i szydełko to totalne nieporozumienie… aha,  jeszcze jedno :  lenistwo wzięło górę i zrobiłam go w jednym kawałku – od karczku w dół, potem dorobiłam rękawy
zużyłam 150  gramów  finy dk, używałam drutów nr 3,5 
dziecku się  podoba, więc i ja jestem zadowolona… Karolinka oczywiście chce taki sam:)  ale dla Niej  będzie chyba  wersja wdziankowo – kamizelkopodobna, bardziej zbliżona do pierwowzoru…

pozdrawiam:)


You may also like

16 komentarzy:

  1. Śliczny sweterek i modelka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna czerwień ! :) Udany 'eksperyment' ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, rany! Lizaki z mojego dzieciństwa! Ale ona teraz smakują zupełnie inaczej, niestety... Sweterek pierwsza klasa i duży plus za kwiatuszka! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kwiatek to kropka nad i. Bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko słodkie: modelka, sweterek, szydełkowy kwiatek. O lizaku nie wspomnę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, pięknie, bardzo pięknie!!!
    Kwiatuszek absolutnie nie zdradza Twojej niechęci do szydełka. Najważniejsze, że Właściecielka zadowolona:)

    Oj ja też lubiłam w dzieciństwie te lizaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ...uroczy sweterek na słodkiej modelce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, ten kwiatek dodaje wiele uroku.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczniusi te czerwony,a i modelka niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny sweterek ,ale i tak modelka podoba mi się najbardziej,szczególnie na drugim zdjęciu;jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  11. kochane! w imieniu modelki dziękuję za miłe słowa:)

    Brahdelt - lizaki, które ja pamiętam, były po prostu słodkie. i to było ich głowne zadanie - dzisiaj producenci starają sie nadać takim właśnie lizakom jakieś dodatkowe smaki... i to już nie jest to. tak samo niezapomniany dla mnie będzie smak lodów na patyku, kupowanych pod Halą Mirowska....

    CU@5 - o jaka jestes miła... kwiatuszek to nie lada wyzwanie było, bo naprawdę nie robię na szydełku... właściwie służy mi ono jedynie do wykańczania dzianin, jeśli tego wymagają:)

    Rene - dzięki:) ja ni mam niechęci do szydełka -to ono mnie nie lubi:)

    modelka właśnie siedzi mi na kolanach i zaraz chętnie odpowie na Wasze komentarze:
    hjkkijhvvvbhgytfddfg

    cokolwiek to miało znaczyć:))) kończymy, bo dziecko "męcione " jest

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. OOOO, super wdzianko!!! Modelka zadowolona, mama również, nic dodać nic ująć... pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych, radosnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei i miłości, smacznego jajka oraz spełniającego wszystkie marzenia zająca :)

    aga82.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy