w dobre ręce…

/
24 Comments

ku niekłamanej radości mojego Męża ogłaszam: odsprzedam część swoich zapasów merino…

już mi żal patrzeć na tego biednego chłopaka i na tę ponurą rezygnację w oczach, kiedy po powrocie do domu widzi kolejną partię wełny… już nawet nic nie mówi… bo co ma powiedzieć w obliczu takiego nałogu? rany, żeby mi tylko jakiegoś odwyku nie zafundował, bo wtedy chyba będę musiała zacząć pić:), a to niezdrowe jest – tak mówią:)

zatem do dzieła: na zdjęciach poniżej znajdują się moteczki, szukające dobrych ludzi, którzy pokochają je tak jak ja:) każda z tych dorodnych piękności waży 100 gramów i zawiera około 850 metrów włoczki ( oryginalnie 950 jardów). są milutkie i łagodne… za dobre traktowanie odwdzięczą sie tworząc wyjątkowy szal lub chustę:)

pasym 116

pasym 118

pasym 119

pasym 131

na dole pokazuję chustę, którą właśnie dziergam, żeby pokazać jak układają się kolory

wiosna 010 001

jeśli ktoś zechce przygarnąć któregoś skarbeczka, proszę o maila

pozdrawiam



You may also like

24 komentarze:

  1. Cudeńka. Ja, ja bardzo chętnie przygarnę motek 3 i 4. Wysłałam juz e-maila.
    Ania - Malinkowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie nabyłabym moteczek ale w kolorze śliwki lub brązów (widziałam u Dagi) czy jeszcze taki masz?

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, przykro mi... dzisiaj mam jasne, ewentualnie bordo ale tylko jedno z cienizn, albo bordo grubsze - 440 jardów w 100 gramach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam maila:)
    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo polecam to merino. Jest mieciutkie i cudne.
    Tez mam, ale nie oddam - maz na szczescie nie zna sie na wloczce a uzalezniona jestem. I wcale sie tego nie wstydze... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. napisałam:)
    pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja mogę?najlepiej 1 lub 4:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam !
    wysłałam e-maila
    chciałabym przygarnąć
    nr 3 i 4 Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam!
    też wysłałam e-maila że chętnie przygarnę nr 3 i 4 albo inne cienkie
    i b.kolorowe włóczki.mila

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro wszyscy 3 i 4 to ja 2 poproszę.Maila napisze pozniej lub jutro z rana.sorki zazwloke , ale glowa mnie nie boli ona mnie ...... @#$%

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, czyzbym sie spoznila-czy Wy dziewczyny nie spicie.Ja dopiero teraz przeczytalam o tej gradce,tez chce wyslalam e-maila Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  12. No to ja też już chyba po robocie:((
    Ale może jeszcze zechcesz trochę posprzątać w swojej szafie? Merino w dowolnych odcieniach przyjmę. Basia

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog, super dziergadełka.
    Ta sobie podglądam i podziwiam.
    Czy jeszcze będą jakieś wełenki merino do wzięcia? Gdyby tak, bardzo prosze o info, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wełenki wynalazłaś, nabrałam ochoty żeby sobie też zamówić. Czy długo czekałaś na przesyłkę?
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  15. Jolu - przesyłka z urugwaju trwa miesiąc niestety...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Marto wysłałam potwierdzenie do Ciebie wczoraj ale coś padło bo nastąpił zwrot :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tez chetnie sie zaopiekuje trojeczka. To sa po prostu mije kolory:-)) a skoro Dagmara mowi ze sa super to ja jej wierze bezgranicznie:-)) zaraz maila posle. Arcypia

    OdpowiedzUsuń
  18. jak jeszcze można to ja tez sie chętnie zapisze na coś co zostało. a tak na marginesie cudowny blog zazdroszcze talentu
    fabryczkamoniki.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Tylko zaglądając do Dagi mogłam podziwiać tą włóczkę....cudna ,podoba mi 4

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli jeszcze coś zostało, to ja chętnie przygarnę motek 1 i 2 :D lub inny kolor - o ile jeszcze jakieś są, ale nie zostały pokazane w poście.
    bogi82@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy lista próśb jest już zamknięta:)?Byłabym podobnie jak moje poprzedniczki zainteresowana motkiem nr 2 i 4
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. melduje że pakunek dotarł do celu. DZiękuję. Strasznie mi dziś słodko od tego cukierkowego, pudrowego różu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam
    bardzo bym chętnie kupiła w kolorze bordo (widziałam u Dagi) czy jeszcze masz?

    pozdrawiam
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  24. hej,
    jeśli chodzi o włoczki, proszę o maila adres w profilu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy