znalazła się

/
22 Comments

znalazła się i reszta chusty… po nocy spędzonej na drutach wygląda to tak:

na Loli:

wiosna 010 077

w całej rozpiętości:

wiosna 010 080

ponownie wykorzystałam wzór Red Dragon Shawl, tym razem zmieniłam proporcje – wydziergałam więcej ażuru “kropkowatego”, bo mi się wydało, że dopiero teraz to będzie naprawdę piknie:)

chusta jest duża. dziergałam ją z myślą o wiosennych dniach, kiedy człowiek może już usiąść w foteliku na słoneczku, opatulić się czymś milusim i cieplusim, zamknąć oczy i odpłynąć gdzieś hen, hen…

pozdrawiam



You may also like

22 komentarze:

  1. i pikna jest...jeja,Mysza,chyba Cię pogryzę z zazdrości...

    OdpowiedzUsuń
  2. W całej rozciągłości jest pikna:)))
    Zajrzyj do skrzynki mailowej, plisssssss!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooooo, w rozpiętości nabiera uroku! Piękny kolor. ~^^~

    OdpowiedzUsuń
  4. I faktycznie - więcej kropek - więcej uroku. Gratuluję *^__^*

    OdpowiedzUsuń
  5. Laura - no i masz! zaraz spłonę ze wstydu i co będzie? nie bedziesz miała kogo gryżć:)

    Rene, Brahdelt - dzięki:))

    Kruliczyca - dzięki:) nie chcę wyjść na zarozumialca, ale wydaje mi się że takie proporcje lepiej oddają wdzięk tego projektu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pikna i piękna do potęgi entej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie lepiej takie proporcje wyglądają. Kolor przecudny i chyba drut się sprawdził? Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany, jaka ona jest piękna! A czy wzór jest trudny? Bo normalnie aż mnie coś w środku szarpnęło i muszę sobie go kupić. I przepraszam, że wyświetlam się jako anonim, ale nie mogę się z jakichś powodów zalogować! Pozdrawiam - ticon

    OdpowiedzUsuń
  9. Noc na drutach to chyba jakiś przepis na urodę.
    Może trzeba by spróbować...
    No piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. Laura Ty bierz prawą rękę a ja biorę lewą - pokąsamy razem.
    Martuś piknie do sześcianu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Urodziwa bardzo , coś jest w tych drutach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no, ! ;) Koronkowa robota ! :) Chusta jest prześliczna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. łaaaa, piękna jest!! i kolor cudny.

    OdpowiedzUsuń
  14. oj piękna,ja to mogę jedynie pomarzyć o zrobieniu takiej

    OdpowiedzUsuń
  15. No, teraz na wiosnę jesteś już w pełni przygotowana. Chusta pikna.

    OdpowiedzUsuń
  16. o masz! wrócił sobie człowiek do komputera , a tu tyle osób się wpisało. dziękuję:) to bardzo miłe z Waszej strony, naprawdę. już czuję przypływ sił wszelakich i energii do dalszych działań:)
    bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta piekna i super wykonana

    OdpowiedzUsuń
  18. sprawdzam czy mi się opublikuje, bo znowu były kłopoty:)

    OdpowiedzUsuń
  19. i jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy