a jednak

/
12 Comments
uda mi się pokazać coś wydzierganego… tym razem będzie to  kolejna  wersja Przytulnej, zwanej też  Końska Derką, czyli Echo Flower Shawl
 
maj 171
maj 175
maj 192



czyż nie jest stworzona do  błogiego lenistwa w ogrodzie?
dziergałam z Kashmiru w kolorze ecru (druty nr 4),  i przy tej okazji nadziwić się nie mogłam, jak duże różnice bywają pomiędzy rożnymi kolorami tej samej włoczki.  ecru jest o wiele bardziej delikatny niż  beżowy, zielony, czy też czarny. ha, jest nawet przyjemny w dotyku.

pozdrawiam


You may also like

12 komentarzy:

  1. Piekna ta derka... ale konia to jakiegos arabskiego sobie do niej dokup ;-)

    Tez sie pare razy zastanawialam na roznica wloczek w zaleznosci od koloru - czy to farbniki tak dzialaja, czy inny diabel...

    Pozdrawiam, B

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny jest ten wzór! Po raz kolejny jestem zachwycona Twoja chustą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo ! ;) a może by tak...
    myślałaś, nad farbowaniem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kite- o matko, a to zadanie mi postawiłąś:) prędzej skończy się tak: że do Janowa Podlaskiego pojade, niech chociaż poleży sobie obok szlachetnego zwierza

    Fiubżdziu- dzięki:)

    Przemek - ja nie tylko myślałam,: jeden słoiczek barwnika już do mnie jedzie:) ale nie na ten projekt :) czy chodziło Ci może o to, żeby farbować ecru, i w ten sposób starać się zachować tę miękkość?

    OdpowiedzUsuń
  5. Też przymierzam się do wydziergania takiego okrycia. Na razie walczę z chustą Haruni. Twoje wersje Echo Flower Shawl są piękne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna! i rzeczywiście do leniwego odpoczywania w ogrodzie stworzona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudna! I kolor idealnie do tego wzoru dobrany :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna chusta!
    Też się nieraz zastanawiałam dlaczego odcienie białego zawsze są milsze w dotyku ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wytrzymałam :D Trochę przez przypadek ;-) Jest przecudna !

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy