Atramencik

/
17 Comments
matko jedyna,  już myślałam ,że  nie napiszę tego posta.  podejść miałam sporo, za każdym razem  tkwiło we mnie silne postanowienie, że usiądę i napiszę-  myślę ;  w szkole pisać nauczyli, więc  to nie jest takie   znowu trudne.  i za każdym razem  coś się działo, a to telefon zadzwonił,  a to w garach zbyt mocno bulgotało, a to   dzieciaczki   czegoś chciały… a kiedy było już względnie spokojnie, pies  ukradł kocie saszetki i rozpracowywał je na trawniku, tym samym tworząc coś na kształt małego wysypiska śmieci.. tak więc od tego pisania to… nogi mnie bolą!
i teraz bez zbędnych ceregieli, bo nie wiadomo, co może wydarzyć się za chwilę (co za wariacki dzień!), przedstawiam Atramencika:

sierpień 010 190 sierpień 010 243
sierpień 010 222
sierpień 010 122


wzór pochodzi z czasopisma Rebecca nr 29, wydziergałam   go z włoczki Pima Silk (85/15 bawełna/jedwab)  na drutach  3,5. zużyłam 7 całych motków i   mały kawałeczek ósmego

pozdrawiam


You may also like

17 komentarzy:

  1. Cudnie Ci w tym sweterku!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor,piękny sweterek,i pięknie w nim wyglądasz:) zazdraszczam delikatnie mówiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny :) Na widok tego koloru aż się oczy śmieją. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt zachwycający .Piękny kolor włóczki , sklad tez ogromnie zachęcający :) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczy mi się usmiechnęły do tego kolorku :-) Bardzo Ci ładnie w nowym sweterku :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny - tak bym go krótko oceniła ;-)
    Pozdrawiam (i psa, i kota, i dzieci ma się rozumieć też)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz w nowym sweterku. Bardzo ładny kolor!!! Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze, Atramencik boski! Nie stroniłabym od noszenia, gdyby był mój (może sobie wydziergam coś w podobie? ^^).
    Po drugie, dziewczyno - jak Ty schudłaś! Krągłe kształty też są piękne (sama mam, to wiem ^^), ale Tobie bardzo pasuje taka figura. genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brahdelt wyjęła mi słowa z ust. Jak jesteś chudzieńka, przyznaj się szybciutko ile zrzuciłaś? Buzia Ci się bardzo zmieniła, muszę się przyzwyczaić. Sweterek jest świetny, bardzo fajny przód, no i ten kolor. A i skład włoczki zacny. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten atramencik i ładnie się prezentujesz.
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  11. Udany ten Atramencik i nazwa odpowiednia.

    OdpowiedzUsuń
  12. No po prostu rewelacja! Pozdrawiam serdecznie Twoją domową menażerię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz pięknie:)
    Cudny ten Atramencik!!!
    Jak Ty równiutko dziergasz. Chyba już Ci to pisałam przy okazji innego sweterka?!
    Kusisz tą włóczką;)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo śliczny sweterek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Projekt, bardzo, bardzo, bardzo udany!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba komuś się schudło, co? Wyglądasz pięknie!
    I sweterek bardzo Ci pasuje :]

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy