na dobry początek…

/
151 Comments
poprzez   wzgórza  kapusty z grzybami, poprzez hałdy pierogów z kaszą gryczaną, poprzez potoki  barszczu czerwonego i sporo innych rzeczy , których jeść nie należało, a się zjadło – powracam:)
a skoro wracam i rozum także  wraca na swoje miejsce ( do tej pory  bidulek  grał drugie skrzypce, bo imć Żołądek rozpychał się, trawił … trawił… i traaaawił) to wymyśliłam sobie, że czas na  konkurso-rozdawajkę pt “Na dobry początek 2011”  tudzież “ żeby nie było gorzej” – co kto woli:)
do wzięcia jest to:
 
wełna konkurs

 5 motków  farbowanej przeze mnie  wełny Merino  superwash (motek:100gramów/300m)
warunki udziału:
  • wszystkie klientki sklepu "Zagroda" są włączone do zabawy automatycznie –  mogą  leżeć  na pleckach i wypoczywać
  • jeśli nie jesteś  moją klientką – pozostaw proszę  komentarz pod tym wpisem
losowanie  odbędzie się   07.01.11

pozdrawiam


You may also like

151 komentarzy:

  1. Jestem klientką, nadal zamierzam nią być :), ale komentarz i tak zostawię, bo włóczka jest przecudnej urody!!!! Może wreszcie i do mnie uśmiechnie się los?

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ ci smakowity kolor wyszedł!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo ślicznie poprosze XD Może choć raz uda mi się coś wygrać? Należy mieć nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje kochane kolorki, śliczna!!!
    7 stycznia urodziłam cudnego syna, może teraz też się uda? pozdrawiam wiola

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się
    Oj żebym ja tylko na pleckach leżała
    ale ja jeszcze jem
    i efekty są coraz bardziej widoczne
    Do zo na Szarotkach

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysza, ja JESTEM KLIENTKĄ, ale i tak napiszę, bo Cię lubię, bo włóczki masz prześliczne, bo tak!
    W rozdawajkach każdemu tłumaczę, że to JA mam wygrać, jak dotąd NIKT tego nie zrozumiał:)))
    Ja Ciebie Mysza tłumaczę po polsku - wiesz, kto ma te cuda wygrać, wiesz, że ja, prawda? Prawda?:)))
    No.
    To jesteśmy umówione.
    To idę leżeć na pleckach, bo dzisiejszego dnia mam powyżej wszystkiego.
    Ale jak odpocznę to mi przejdzie.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie się mieni, grzech nie zauważyć i się nie zapisać ;)

    Życzę udanego Sylwestra i udanego 2011!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaaaacie, ale piekności i jeszcze moje kolory, no wiesz co!!!
    Jakby było w sklepie, to by kliknęła (zresztą sama wiesz) a tak to nie mam szans, skoro Doro się tak łokciami rozpycha. :(((
    Planuje byc na szarotkowie, będziesz?
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jakie to śliczne, nie jestem zagrodową klientką ale chcę wziąć udział w losowaniu, chcę i to bardzo bardzo, dlatego też piszę, oby tym razem mi się poszczęściło (do tej pory jeszcze nie nigdy nie wygrałam nic na żadnym blogu)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mi się podoba - moje ulubione kolory-no i jak wszystkie "maniaczki"
    mam nadzieję !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobnie jak Dorothea mam,ale jakbym Ci umknęła niechcący to się z tych plecków (haha! kurna :/)podniosłam i nawet, se myslę, nastukam literek.
    To idę leżeć
    kurnaaaa :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Klientką jeszcze nie jestem,ale pewnie zostanę,może nawet niedługo,ale pragnę wziąć udział w losowaniu tego cuda,pragnę bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Klientką JESZCZE nie jestem , ale zamierzam...poważnie:))) , bo wełny masz piękne .
    A ta jest przecudna i aż mi ślinka cieknie.I "kce ją mieć".
    Ustawiam się więc grzecznie , a może jednak?:))))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pewna taką niesmiałością - ja tez bym chciała, a kleentka zdaje sie będę prędzej niz później, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor...Dopisuję się!
    Klientką jeszcze nie byłam, jak coś wypatrzę, to przeważnie nie ma na składzie.
    Może tutaj mi się poszczęści?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja grzecznie stanę w tej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Och! Już raz u Ciebie wygrałam śliczności, może znów los się do mnie uśmiechnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor! zgłaszam się i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. och, nie wierzę w swoje szczęście w grach takich ni trochę, ale te fiolety smakowite okropnie pragnę mieć - więc się dopisuję
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ustawiam się - pięknie mi to farbowanie wygląda - całkiem moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jestem klientką ale może jak pozdrowię serdecznie to mi Bozia da więcej szczęścia niż tym tam u góry co się bezczelnie UMAWIAJĄ:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja zostanę klientką, dla prezentowanych tu cudów :-))))))))) Kolory, wypisz-wymaluj, moje :-)))) Chętnie przygarnę :-)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ustawiam się też cichutko, co ma być to będzie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ło matko - aaale się pchają, rozlazło się jak nic!
    A myślałam,że się uda utrzymać w tajemnicy, nooooo....

    Myszo, niektórzy się chwalą, że występują tu w dwóch osobach, czujesz te klimaty??L

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja i ja i ja też się ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś pięknego. Muszę sobie dać szansę , więc umieszczam wpis.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. żartujesz? takie cudności wydajesz za darmo,przecież to zbrodnia:)))) ale i tak mam na nią chętkę jako Twoja klienta ale przede wszystkim fanka!!!
    no to kładę się na plecki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ojacie jakie piękności! tez się ustawie w kolejce bo nigdy nic nie wiadomo a nuż się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Klientką jeszcze nie jestem, ale masz piękne te wełenki.Nigdy nic nie wygrałam, może tym razem uśmiechnie się do mnie los...

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny kolorek!!!
    Może mi się uda ? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. o, ja też chciałabym mieć.
    Dziś, przypadkiem trafiłam na ten blog i takie atrakcje!Cuda, panie, cuda.
    Piszę się więc i oczekuję niecierpliwie na traf losu.
    beaciar@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja tez sie ustawiam w kolejce!! A klientką sklepu będe! narazie jestem "ogladaczo-podziwiaczem" sklepu wzdycham i marze!;-)
    Powodzenia w nowym 2011!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne po prostu
    dziś przypadkiem trafiłam na ten blog i taakie atrakcje!
    czekam więc niecierpliwie na wyniki, ale i tak będe odwiedzać stronki bo dużo wspólnoty widzę z moimi zainteresowaniami.
    Pozdrawiam beaciar@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Czuję się stałą klientka choć zbyt dużo nie kupiłam, a włoczka dech zapiera jeszcze raz Szczęśliwego Nowego Roku Barbara

    OdpowiedzUsuń
  35. Rozpychają się i na pleckach leżą i kilka razy gadają...
    To ja złożę propozycję korupcyjną: jak wygram to i kupować będę... hihihi.... tego żadna nie napisała... hihihi...
    Może odczarujemy mojego pecha?
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  36. Wełenka cudnej urody, a ja nigdy jeszcze nic nie wygrałam, może....

    OdpowiedzUsuń
  37. Wierny czytacz feri melduje się również!
    Twój blog to Dobre Miejsce na Ziemi, i niejednokrotnie czerpałam z niego dobry humor, uśmiech i inspirację :)
    Serdecznie pozdrawiam
    feri

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna wełenka, ustawiam się grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  39. trochę w szoku jestem... napisałam posta, potem szykowałam paczki do wysyłki, wybrałam się na pocztę , a teraz patrzę i oczom nie wierzę! rozszalały się Dziewczyny! znaczy się - podoba się! cieszę siębardzo:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. A może to mnie się uda ?? ;)
    Pozdrawiam, Boga

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba się to mało powiedziane! Co tam, zapisuję się, to moje pierwsze candy, może będzie równie szczęśliwe jak pierwsze wyścigi konne ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Wpis zostawię, znaczy się mam nadzieję na wygraną.
    Do sklepu wreszczie się zapisałam, zakupy w planie są. Kocham coraz mocniej alpaki, merino, bfl i wszystkie lace. :-))

    OdpowiedzUsuń
  43. tez chce,jeju jakie piekne kolory... emwaa90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. A może tym razem mnie się uda? Najlepszego w Nowym Roku :-)
    bear80

    OdpowiedzUsuń
  45. Pisze i ja, bo wełenki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też wyciągam paluszek nieskromnie po to cudeńko, na zakupy w sklepie nadal zbieram kasę :)
    annaqrek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. A ja sie jeszcze raz zapiszę, może jako rekompensata za moje bolesne święta mnie się przytrafi taki cud mniód, ha. I proszę się nie umawiać jedna z drugą, już będą wiedziały ktore:)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  49. jeszcze nie jestem klientka ale mam nadzieje ze kiedyś będę :)ale ustawiam sie w kolejce po te cuda bo az mi ślinka cieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. To ja też jeszcze raz się przypomnę - a co!
    Inne paskudy mogą, a ja nie?
    I też będę kupować dużo dużo, bank napadnę, kogoś okradnę, a kasa będzie:)
    W takiej jednej pasmanterii mnie już nie chcą (tu złośliwy chichot...:), gdzieś przecież kupować muszę, nie? No Mysza Ty sobie to zwyczajnie do serca weź, ty se na spokojnie rozważ i los JEDYNIE SŁUSZNY uciągnij!

    OdpowiedzUsuń
  51. Jakież cudeńka!!! Zapisuję się i liczę na szczęście. 7 stycznia świętuję Boże Narodzenie i to dopiero byłby prezent gwiazdkowy. Pozdrawiam serdecznie i życzę samych dobrych chwil w Nowym Roku!! Marta (tuniakalin@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  52. To i ja stanę nieśmiało w kolejce, bo wełenka przecudna!
    I życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  53. Włóczka przecudna, marzenie każdej dziewiarki, moje nieśmiałe również :) Pozdrawiam, życzę wszystkiego dobrego na Nowy Rok, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja się tutaj wcisnę i pomarzę, ze chociaż raz w życiu coś wygram:-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękny kolor! po prostu cudny warto spróbować (choć jak większość szczęścia w losowaniach każdego typu nie mam) Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  56. Rany julek.... Na takie cukierasy to grzech się nie zapisać!!! Więc staję cichutko w kolejce. Pozdrawiam i Do Siego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  57. Wiem , ze klientki nie muszą ale jak mam się zachwycić tymi kolorami , noto się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Stanę na końcu ogona, ale tylko zachwyt nad włóczką wyrażę :)))
    Sumienia nie mam łap wyciągać!
    Zresztą wiesz komu los ma sprzyjać!
    D............................

    OdpowiedzUsuń
  59. Klientką jestem i ostatnio miałam szczęście to może jakieś prawo serii zadziała? Właśnie mam na drutkach wełne od Ciebie i jeszcze chcę. Uściski serdeczne i wszystkiego naj w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  60. i ja się zapisuję, bo kolory cudowne Ci wyszły :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. O nie! Tak nie bedzie. Skrętka blada się tu klonuje to ja też.
    I ja!
    I ja!

    OdpowiedzUsuń
  62. wkurza mnie to zahasłowanie,ale trudno
    I ja!

    OdpowiedzUsuń
  63. No tak, poczytałam u Violet o candy fioletowym, a potem "przypadkowo" (podobno nie ma przypadków...) trafiłam do Ciebie. Takiej śliczności nie odpuszczę i też chcę! A co! mogę i z fioletu coś sobie upleść...
    Pozdrawiam i do zobaczenia na Szarotki.

    OdpowiedzUsuń
  64. A, pal to sześć! Ustawię się w ogonie chętnych! :))

    Pozdrawiam
    sasia73
    http://serwetkamalowane.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  65. łoooooo matko.........................
    jakoś się przedarłam przez te tłumy ....
    co prawda tu, na końcu ogonka słabo widać ,ale tego fioletu nie da się zapomnieć , więc mam go przed okami wciąż:)))

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudoooooo.....chcę ją mieć i dopisuję się do listy kolejkowiczów
    Pozdrawiam
    Ewa P

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. acha....byłabym zapomniała....

    mnie *nie losuj oczywiście, bo gdybym wygrała, to i tak za szybą bym tę niteczkę trzymała, gapiła się, gapiła.........
    a zbeszcześcić swymi ,,zdolnościami" się obawiała ;)





    *Wszechświat nie uznaje słowa NIE

    OdpowiedzUsuń
  69. wow Marta ale szalenstwo w ilosci komentrzy wywolalas :)) ja sie nie dopisuje (czuje ze byloby niesprawiedliwe skoro pierwszy raz pisze bo tylko cicho czytam i podgladam na rav :) masz gest dziewczyno, cudna welna ! pozdrawiam***
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  70. To ja też dam sobie szansę na takie śliczności. Pozdrawiam Beata
    besur@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. a jak kupowałam na Szarotkowie wełny od Ciebie to chyba jestem Twoją klientką, prawda? ;-)
    że wełna śliczna to na pewno - dlatego proszę o wciągnięcie mnie na listę chętnych wygrać te cudowności

    OdpowiedzUsuń
  72. jak na dobry początek, to ja przecież się odważę zostawić miłe słowo...piękne moteczki i wcale nie zimowe, takie cieplutkie i wiosenne...oczywiście pozdrawiam-Alina H
    hawruczenki@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Klientką zagrody jeszcze nie jestem, ale już upatrzyłam sobie piękne moteczki. Nie wybaczyłabym sobie gdybym nie spróbowała sił w pierwszej dla mnie rozdawajce. Tym bardziej, że piękne cudności proponujesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  74. http://www.alpakana.blogspot.com/31 grudnia 2010 07:24

    Od długiego czasu obserwowałam z ukrycia i podziwiałam, ale teraz już nie wytrzymam. Przecudnej urody włóczka i kolory które opętały mnie.

    OdpowiedzUsuń
  75. Jakie piękne! Klientką jeszcze nie jestem ,bo szafy się nie zamykają.. ale kusisz włoczkami, kusisz , wic prędzej czy póżniej coś kupię. POzdrawiam noworocznie Lidia

    OdpowiedzUsuń
  76. Pięknie skomponowane kolory! Włóczka - marzenie. Ada Szczecin

    OdpowiedzUsuń
  77. Ależ śliczności wyprodukowałaś na nowy rok. Ustawiam się w kolejce i trzymam kciuki za siebie.
    Pozdrawiam
    P.S. Tobie i konkurentom w zabawie życzę samych dobrych dni w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  78. Chcę, barddzo chcę! miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  79. Mogę też w kolejce sie ustawić?? Śliczny kolor i mój ulubiony do tego

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale cudo :)Kolor marzenie !
    A może mnie się poszczęści...
    Wczoraj czytałam na jednym pięknym blogu,że zakatrupią , jak się wygra, złożeczyli, jak sie zapisze.
    Ale jak nie podjąć wyzwania, jak taki skarb do wygrania.

    Szczęśliwego Nowego Roku, aby był o wiele lepszy od tego.

    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  81. klientką na razie nie jestem, ale podejrzewam, że się to niebawem zmieni, jednak do tego czasu pozostaje mi tylko zapisanie się i trzymanie kciuków za wynik losowania - oczywiście korzystny dla mnie. Nowym Roku życzę wszystkiego dobrego, sukcesów, zapału i pomysłów na piękne dzianiny.

    OdpowiedzUsuń
  82. Oczywiście, że się zgłaszam - sama dopiero przymierzam się do farbowania, więc na razie pozostaje podziwianie cudzych dokonań... Kolory piękne i w moim guście, więc chętnie dopisuję się do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  83. oj, to by było dla mnie wyzwanie taka piękna włóczka; straaasznie chciałabym je podjąć

    OdpowiedzUsuń
  84. Cudo -teraz to ja mam wygrać.A do sklepu się zapisałam i w najbliższym czasie zaszaleję:))

    OdpowiedzUsuń
  85. I ja się zapisuję :)
    Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Wszystkiego najlepszego na cały nowy rok, mnóstwa pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Dzień Dobry

    Wpisuje się Ada,która po motki tutaj wpada.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  87. No nie, to ja sie jeszcze raz wpisuję tym razem juz jako kleentka sklepu:))po niedzieli myślę sę pomiziam cóś pieknego, a jak mi szczęście dopisze to ho ho ho tak sie wymiziam że ho ho ho ho ho będa szczać niektóre skrętki blade i czerwone i fioletowe ze zazdrości:))))

    OdpowiedzUsuń
  88. Może 90 komentarz wygra??? tak dla równego rachunku????

    OdpowiedzUsuń
  89. Staję w szranki - prawie setka chętnych, ale co tam, pomarzyć nie wolno?
    Pozdrawiam życząc w Nowym Roku zdrowia i miłości

    OdpowiedzUsuń
  90. Ustawiam się w długiej kolejce bo włoczka jest wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  91. Po taką wełenkę to NIE MOŻNA nie stanąć w kolejce :))) Więc i ja się ustawiam bo na pewno wygram !!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  92. Włoczka cudna!
    Nieśmiało i ja się ustawię w kolejce:-))
    Pozdrawiam Kasia M.

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja też się zapiszę, a co mi tam . Czekam na moją zieloną z "Zagrody" , ale ten kolor też piękny. Może się uda tym razem !

    OdpowiedzUsuń
  94. Przepiękna, też bym chciała. Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  95. Witam!
    Wełenka śliczna i twarzowa!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!
    jkrezel@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Wow! kolejka jak za dawnych czasów ;)
    Zakochana w tej wełence jestem po uszy, rozpala wszystkie zmysły: kolory ach! i och! a poza tym ona nie tylko do miziania ale i wąchania /pięknie pachnie/

    OdpowiedzUsuń
  97. Szczęśliwego Nowego Roku!!! Niech ten rok będzie pełen fantastycznych inspiracji, nowych możliwości i znajomości, ludzkiej życzliwości, wzruszeń i radości!!!

    OdpowiedzUsuń
  98. Piękna ta włóczka. Chciałabym mieć to cudo. Wpisuję się na listę oczekujących :)). jolawyzgala@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. ja jestem świeżo upieczoną klienką.
    konkurencja duuża ale i ja się zapisuję :)bo włóczka cuuuuuuuuuuuudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  100. Marto - dobro zawsze wraca zwielokrotnione. A Twoja hojność zasługuje na podziw. Życzę dobrego całego roku - i tego, i kolejnych. Kusisz Marto, oj kusisz, a włoczkoholikom trudno nie ulec pokusie. Spróbuję i ja czy szczęście jest w moim zasięgu. Pozdrawiam noworocznie i sukcesów wszelkich życzę. Krystyna (kryza11)

    OdpowiedzUsuń
  101. I ja z chęcią sie zapisze.
    Dopiero dzis trafiłam na twojego bloga i na stronke twojego sklepiku, klientką jeszcze nie byłam ale wszytko jeszcze przede mną.
    Śliczny kolorek!!!
    wikifiki13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja tez sie zglaszam do usdzialu w losowaniu... zupelnie nie welniaczkowa jestem ale od tych cudownosci oczu oderwac nie moge... cudo
    MagdaP

    OdpowiedzUsuń
  103. Na szczęście nie liczę. Dopisuję się mimo wszystko. Sklep obserwuję bo masz piękne włóczki. Obiecuję sobie, że przy najbliższym dopływie gotówki kupię u Ciebie włóczkę do farbowania i popełnię własne kolorki.. ale czy warto marnować takie piękne włóczki? Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
    zosia4562@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Przecudowny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  105. Ta włóczka jest piękna. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    http://fellixa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. O matulu! Jeszcze tylu komentarzy pod jednym postem nie widzialam. :))))) Bardzo sie ciesze, widze ze dzieki sklepikowi masz mnostwo fanek. Ciesze sie bardzo! Ja przyszlam tu tylko podziwiac kolor, do konkursu sie nie zapisuje. A na zakupy sie ustawiam jak tylko moje konto mbankowe sie zaktywizuje :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Tak mnie naszło aby tu dziś zagladnąć.
    Po oglądnięciu komentarzy zastanawiam się?
    Czy ta zabawa polega na ilości wpisanych komentarzy:)?

    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  108. to i ja grzecznie w kolejkę staję

    OdpowiedzUsuń
  109. Wełna przepiękna.Kolor taki jak lubię.Ustawiam sie w kolejce. Liczę na szczęśliwy los.
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  110. Bajeczny kolor i wełna cudna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  111. Taka piękna włóczka to marzenie każdej dziewiarki!
    Pozdrawiam Anita

    OdpowiedzUsuń
  112. Z chęcią przygarnęłabym te moteczki, piękny kolor mają. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Jakie piękne precelki! Aż się ręce po nie wyciagają :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Nie specjalnie mam nadzieję, ale nie mogę się oprzeć po prostu. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  115. Klientką sklepu jeszcze nie jestem (niestety), ale będę napewno. Cichutko ustawiam się w kolejce, na końcu, ale ostatni będą .... Może okaże się że jednak mam trochę szczęścia... Pomażyć przecież można.

    Wszystkiego naj naj naj w Nowym 2011 Roku

    Pozdrawiam
    magdalena

    OdpowiedzUsuń
  116. Ale Ci śliczny kolor wyszedł ....
    Rany ,jaka długa kolejeczka.Może wreszcie i do mnie uśmiechnie się los?

    OdpowiedzUsuń
  117. Ekstra druty już mam, teraz przydałaby się wełenka;-)
    A cudna ona jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  118. Nitki aż proszą aby je dotykać!

    OdpowiedzUsuń
  119. Piękny kolorki trudno się nie zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Juz sie u Ciebie zarejestrowałam, ale jeszcze nic nie kupowałam, więc na wszelki wypadek zostawiam komentarz :-))

    OdpowiedzUsuń
  121. Wełenka przecudnej urody. Aż chciałoby się dotknąć, pościskać, pomiziać... Może się uda...Tak mi się marzy...

    OdpowiedzUsuń
  122. No wściekli się te ludzie, tak się namnożyć.
    I jak ja teraz wygram? Nie mam szans, buuu:(

    OdpowiedzUsuń
  123. Kolor jak umyta śliwka węgierka...albo kapusta bukietowa...albo moje poliki po wybuchach szczęścia, jeżeli to mnie wylosujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  124. także jetem klientką ale się zapisuję :-)
    Wełenka wspaniała i to mój kolorek

    OdpowiedzUsuń
  125. Muszę to mieć. Kolor cudowny; będę oczekiwać losowania....Wełenka będzie prototypem, inspiracją moich dzierganych działań. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  126. W takiej kolejce jeszcze za włóczką nie stałam. Ale ta włóczka jest tak piękna, że je też chcę ją mieć. Właśnie 7 stycznia 19.. roku
    ujrzałam świat i może to też będzie
    mój szczęśliwy dzień. Pozdrawiam.

    Maria

    OdpowiedzUsuń
  127. Piekne kolory więc ustawię się w kolejce , klientką jeszcze nie jestem ale obserwuję włóczki w twoim sklepiku . Pewnie w końcu się skuszę , a może tym razem szczęście mi dopisze????????

    OdpowiedzUsuń
  128. kolejka dłuuuuga, jak za dawnych czasów. mimo wszystko zaryzykuje i stanę skromnie w rządku:)

    OdpowiedzUsuń
  129. o matko 132 jestem w kolejce ale co tam ostatni... więc proszę mnie wpisać do losowanka, pozdrawiam jako "klientka szarotkowa" ;) Agnieszka.
    mojedzierganehobby.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  130. A ja własnie dostałam piekny złoty precelek :))))mam apetyt na więcej, więc prosze Cię moje ty Szczęście weź sie skup 7 stycznia, nie bądź ślepe i niech to bedzie mój szczęsliwy dzien, no prosze cie:))))

    OdpowiedzUsuń
  131. szanse w tej długaśnej kolejce mam marne, ale i tak się ustawiam, bo kolorek motków mnie zauroczył ;-))
    http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. Witam,
    cudowny kolor, jak miło byłoby coś z niej zrobić

    OdpowiedzUsuń
  133. Klientką jeszcze nie jestem - myślę jednak, że najwyższa pora ten błąd naprawić! Ręce się rwą do dziergania na widok tej włóczki. Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  134. Cudeńko!!! Ja też się zapisuję!
    Miron710@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. O ja cie nie mogę!!! Taka kolejka??? Całkiem jak kiedyś za kawą..ale co tam staję:) Warto Pozdrawiam Anulinka

    OdpowiedzUsuń
  136. Jeszcze zdążyłam prawie w ostatniej chwili się zapisać :)), nie wiem jak to się stało, że wcześniej tu nie wpadłam :( wszystko przez te remonty :((

    Jestem pod wrażeniem i pięknej włóczki, i ilości komentarzy, no szok po prostu, szok ;))

    Klientką jeszcze nie jestem, ale może już niedługo będę mogła sobie pozwolić na takie cudne wełenki (a oglądam je często, baaaardzo często )
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  137. Wełenka przepiękna. Włączam afirmację i wizualizację i już .... jestem posiadaczką tego cudeńka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  138. i ja się dopisuję do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  139. A 07.01.11 już za trzy godziny!!!
    Pozdrawiam. Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  140. Jeszcze zdążę stanąć w kolejce do tych wspaniałości:) Życzę Ci powodzenia w Nowym Roku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  141. marzenie!!!........śliczna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  142. Jest cuuuuuuuuudna i ...chcę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  143. to już dzisiaj - napięcie rośnie :)
    (łubudubu, łubudubu.. - to śpiewałam ja: tuptup ;))

    OdpowiedzUsuń
  144. Nie jestem klientką sklepu, ale....
    Włóczka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  145. Jeszcze nie ma wyników? no przeca nic robic nie mogie tylko zagladam czy juz ...:)))

    OdpowiedzUsuń
  146. Mysza - no zlituj się, kobieto! Jajko zniosę!!!
    O której te wyniki???

    OdpowiedzUsuń
  147. Dopiero dziś i przez przypadek...Czy jeszcze można? Włóczka - marzenie!!!Jak by można - to stoję w kolejce.Taki rzut na taśmę!

    OdpowiedzUsuń
  148. Wow przecudny kolorem. Może będę miała szczęście

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy