wszystko jasne

/
27 Comments
żeby nie przedłuża:

włóczka znalazła nową  właścicielkę. za sprawą sierotka Radusia, którego zaprzęgłam do roboty jako osobnika w pełni obiektywnego, wełnę otrzymuje:


Ahrana


Radek śmieje się mi tu z boku, że  nie będzie mógł spać spokojnie ze świadomością, że znienawidziła go właśnie ponad setka kobiet;)  ale już  szykuje się  na następną zabawę, podpowiada, że Dzień Kobiet to będzie dobry termin:)

pozdrawiam
marta


p.s Ahrana - proszę o Twoje namiary


You may also like

27 komentarzy:

  1. w zabawie nie brałam udziału, ale czytając komentarze miałam niezły ubaw, za co dziękuję Tobie i uczestniczkom :D

    oczywiście gratuluję Zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  2. No jasne, biednemu zawsze wiatr w oczy:) ale mam na pocieszenie moje złotko, a Ahranie oczywiście zazdraszczam, bo nie może byc inaczej:))))pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacji moc!

    Choć żal ściska :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Losujący Raduś to pół biedy, ale ile stresu będzie miała teraz zwyciężczyni (gratulacje!) żeby wydziergać coś dorównującego pięknu samej włóczki :) Pozdrawiam i dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam co pięknego wydzierga wylosowana;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wylosowanej! Tyle pięknej włóczki... ciekawe co z niej powstanie.
    Dziękuję za fajną zabawę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje - dla fundatorki Martusi, sierotki Radusia i dla szczęśliwca Ahrany...a dla mnie (jak i pozostałych uczestników) motywacja: zacisnąć ciut pasa i stanąć w kolejce do sklepu.
    Pozdrawiam i sukcesów życzę.
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że dostałam dziś piękny prezent, to mi nie będzie smutno AŻ TAK.
    Ahrana - gratulacje, udziergaj szybko coś pięknego!:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech to! ;-) a dla zwyciezczyni gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahrana, gratulacje, włoczka trafiła w dobre ręce:)
    Mysza, wiesz, ze Cie lubię;) Wrzucisz coś w ten deseń do sklepu, co? Te fiolety były zabójcze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. E tam, żeby od razu znienawidziła? Nie...Niech śpi spokojnie:)
    Dzięki za dobrą zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja Wam dziękuje:) niektóre z komentarzy były boooooskie! monitor został po wielokroc oprychany:)

    to na pewno nie ostatni raz - spodobało mi się :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. ....scriptorio masz rację kochana :)))

    Martuś ... na tę chwilę nie jestem w stanie nic więcej wystukać, tylko HURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
    DZIĘKUJĘ!!!:))))))

    a teraz biegnę szybkę przygotować:DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. No to w dobre ręce poszło . Czekam na to co z tegocuda powstanie . pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  16. buuuuuuuuuuuuu :(((
    ale gratuluję przez łzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochane.....dziękuję za ciepłe słowa,
    tym większa moja radość....

    Martusiu odezwę się jak tylko ochłonę:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. ...zajrzę tu jutro , bom nie pewna czy to jawa, czy.....

    OdpowiedzUsuń
  19. boli,oj boli:(zatem przez ból GRATULUJĘ:)))))

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa jestem co Ahrana zrobi z tej wloczki, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle nie miałam szczęścia. Trudno. Ahranie gratuluję wylosowania.

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję z głębi mej zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wylosowanej i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ahrana....gratulacje...ale masz radochę!!! Taka gratka!!! Cieszę się z Tobą:)))

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy