świeży precel

/
13 Comments

dla odmiany – coś nowego, świeżutkiego, jak przystoi każdemu  uczciwemu preclowi, chociaż ten  jest nietypowy, bo z corriedale:)

DSC08474
DSC08491
DSC08484


wpuszczam  go bez kolejki , bo  jeśli będzie czekał, aż wszystkie zaległości  nadrobię, to i on się   zestarzeje; i   przyznam się bez bicia, że  chcę się  pochwalić:  jest  to  moja  pierwsza , do ludzi podobna  wełna    3-ply  kręcona metodą navajo. 
bardzo długo opierałam się   tej nauce, a to  dlatego, ze   kiedy oglądałam filmiki na you  tubie  albo, co gorsza,   czytałam opis w książce,  prawie natychmiast dochodziłam do wniosku, ze  urodziłam się  beztalenciem i  ciemnotą totalną i  nie  zdołam się tego nauczyć za żadne skarby świata.   nawet  zapewnienia  Reni,   (a Reni  wierzyć należy;), że jest to łatwe i przyjemne nie trafiały mi do przekonania. 
łaziłam obok   tego nieszczęsnego navajo,   przyglądałam się , prawie że obwąchiwałam…   w końcu nadszedł moment, kiedy dojrzałam do  decyzji o tym, że należy się z tym diabelstwem zmierzyć;)  
poświęciłam na to  jedną z  sobót –  nie sprzątałam , nie gotowałam , nie robiłam zakupów, nie udzielałam się towarzysko -  tylko z komputerem przed nosem  - i z tym filmikiem -  pracowicie kręciłam, do skutku:)
i wiecie co?  to fajne jest – dokładnie tak, jak  mówiła Renia:)


You may also like

13 komentarzy:

  1. Piękny kolorek:)ostatnio jakoś z mną chodzi własnie taki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo, po prostu cudo.
    Wiem komu by się spodobał.:)
    A ja ćwiczę siłe woli i powtarzam sobie, nie, to nie dla mnie:)
    Czasem mam ochotę miec wszystkie włóczki swiata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam Ci powiedziec,że Cie NIENAWIDZĘ
    to pa :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze tylko dodam, że wciąga to navajo. Piękne Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny precel i do tego jaki duży :)
    Mi teraz spod paluchów jakieś takieś 'niepiękne 2ply' wychodzi ;/

    ... ale czesanka została w sieci skrytykowana nieco, więc czuję się usprawiedliwiona;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest sliczna, a kolory cudne! Co z niej zrobisz? :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest pierwsze podejście do tematu?
    Szok...

    OdpowiedzUsuń
  8. noooo ale kolor, piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mowę mi odebrało....
    cuuuudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja!I ten kolor... ech... zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle skromna, a tu takie sliczności znowu ukręciłaś! Kolor optymistyczny, pozdrawiam Zdolniachę kolejną:)Iza

    OdpowiedzUsuń
  12. nić jest w obłędnych kolorach!Po prostu piękna! coraz bardziej mam ochotę nauczyć się prząść :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy