rocznicowo

/
238 Comments
są  takie momenty w życiu człowieka,  że  trzeba być dla siebie dobrym , pogłaskać samego siebie w myślach,  pochwalić  się  za to, ze  lepiej  lub gorzej , daje  się radę… cieszyć się  z małych zwycięstw, z  każdego kroczku do przodu. 
chyba właśnie po to  wymyślono  rocznice…
trzy z moich rocznic   przypadają w  wrześniu:
- urodziny
-  trzecia  rocznica pisania bloga
-  minął  pierwszy rok  działalności  Zagrody, mojego  bardzo osobistego  sklepu z włóczkami
zawsze mówiłam ,ze jesień to  moja ulubiona pora roku:)
w dniu  kiedy wypadałoby zacząć  świętowanie, obudził mnie telefon.i  wiem już wszystko.   i  wszystko  się zmieniło….  w ciągu tego jednego dnia   dorosłam.  kiedy  przypada twoja    kolejka,  żeby uczestniczyć w przygotowaniach   Kogoś  do ostatniej Drogi , to stanowczo  oznacza, ze   minęła   pewna  epoka…     nie trzeba czekać w nieskończoność  na rzeczy, które  mogą się nigdy nie wydarzyć.   trzeba  żyć , najlepiej jak się  umie
i świętować, kiedy  jest na to czas,  i płakać, kiedy jest taka potrzeba
stąd  opóźnienie .
najważniejsze , ze    Zagroda    przetrwała i  trzyma się – raz lepiej, raz gorzej, ale się  trzyma.    dziękuje  Wam za to! z całego  serca!
przyznaję , że bywały chwile, kiedy   zastanawiałam się   jakie licho  podkusiło mnie ,żeby się  brać za tę  całą przedsiębiorczość. chwile  największego zastanowienia dziwnie zbiegają się  z okresami płatności   składek na ZUS i  rozliczaniem podatków:)  dlatego też mam    wielkie uznanie dla   osób, w tym  i znanych  mi    Koleżanek , które  zdecydowały się   na  Drogę Praworządnego  Drobnego Przedsiębiorcy 
ale to  jeszcze nie koniec:
będzie mi miło, jeśli  dołączycie do moich świąt:  robimy zatem rozdawajkę
Los  zdecyduje   trzykrotnie, za każdą okazje:)
DSC09986  DSC09987Los I – zielony, cieniowany kaszmir z jedwabiem (70/30),  motek 50 gramów, 400  metrów w motku
Los II -kaszmir  z jedwabiem, jak wyżej , dla odmiany,w kolorze  grafitowym, dla tych którzy nie lubią zieleni
oba moteczki są zjawiskowo  miękkie  i miłe,  oba  zostały  ufarbowane ręcznie
DSC09992
Los III  -  200 gramów  ręcznie farbowanej wełny  BFL Aran w kolorze    fioletowym  z  oberżynowym cieniem  , rozświetlona łagodnym różem
aby wziąć udział w zabawie  należy:
- zostawić komentarz pod tym postem, ze  wskazaniem ,którą  wełenkę chcemy mieć    –  pozwoli to  uniknąć sytuacji , kiedy osoba nie cierpiąca   np. fioletu,ten właśnie kolor otrzyma
- będzie mi  miło   jeśli   umieścicie notkę o rozdawajce u siebie na blogu
zapisy  do 16 października  (niedziela), 
w poniedziałek, 17   października  , ogłoszę wyniki, na dobry początek tygodnia


UPDATE:
dziękuje serdecznie  za wszystkie miłe życzenia bardzo mi miło, ze  tyle z Was zgłosiło się do zabawy -  kiedy patrzę na liczbę komentarzy pod postem,  to aż piekę raczka:)

pojawiły się natomiast  kwestie do wyjaśnienia " na szybko" :

- posiadanie bloga nie jest  konieczne do wzięcia udziału  w zabawie, wszyscy   którzy zostawią komentarz,  są włączani do zabawy ( chyba, że w treści zaznaczą inaczej)
- komentarze anonimowe, bez  jakichkolwiek danych, czy to  mailowych, czy innych,  rozpatrywane być nie mogą - bo jak  odgadnę potem , któremu Anonimowi  się  poszczęściło?
- przygotowując zabawę, brałam pod uwagę  możliwość wysyłki  za granicę  i   w dalszym ciągu to podtrzymuję

pozdrawiam






You may also like

238 komentarzy:

  1. Ustawiam się w kolejce po
    LOS III - to moje ukochane kolory może mi się uda tak na poprawę humory.
    Czeka mnie przeprowadzka i pakowanie całego dorobku życia w kartony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. z okazji takich rocznic Wszystkiego najlepszego!!!!

    pozdrawiam
    ...jak dla mnie nie ma znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzenia wszelkiego powodzenia składam z każdej z trzech okazji. I zapisuję się w kolejce po ręcznie farbowane fiolety :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnych następnych rocznic, dość długo przyjaźnię się z Twoim blogiem, tak cicho i anonimowo ale teraz nie przepuszczę okazji i zapisuję się na nagrodę w graficie - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego. Zapisuję się na zieleń. zdor

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego NAJ, NAJ z okazji wszystkich rocznic.
    Mogę przygarnąć każdy moteczek - ale najbardziej uśmiechają się do mnie fiolety :)

    anna-moje-robotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zaglądam regularnie , bo dzięki Wam wspaniałym dziewczętom wróciłam do robienia na drutach i poznałam wspaniałe wełny . Jeśli los mnie obdaruje będę wdzięczna , wszystkie kolory wspaniałe i byłabym zadowolona z każdego koloru Pozdrawiam Maga
    z.gosia@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Z okazji rocznic Wszystkiego Naj, Naj ..... zapisuję się za Los I, chociaż pazera ze mnie i chętnie zapisałabym się na wszystkie ;)

    Wszelkiej Pomyślności na kolejne rocznice ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Samego słońca Ci życzę w codziennym życiu :-). Wełenki przepiękne, ustawiam się nieśmiało w kolejce do fioletów, cuuudne ! Pozdrawiam ciepło, Ela.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie mam bloga :(
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznic. Gdybym mogła wziąć udział w losowaniu, to jak najbardziej jestem za, kolor każdy jest cudowny. Pozdrawiam Beata.
    besur@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne welenki! Zapisuje sie na fiolet!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zagladam do Zagrody czesto! Gratuluje przetrwania calego roku, oby bylo ich wiecej. Podziwiam szczegolnie Twoje farbowanki, jestes dla mnie wzorem i inspiracja. Gdybym mieszkala w Polsce napewno bylabym Twoja stala klientka. Ceny uslug Poczty Polskiej sprawiaja, ze nie robie zakupow w zadnych Polskich sklepach :(.
    A co do candy to nie bede zmniejszac szans innych aby wygrac cudownosci. Sa boskie, bardzo podoba mi sie oberzyna, oj lece wrzucic co nieco do gara :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje rocznicowe gratulacje! Tak trzymać! Ustawiam się w kolejce po zieloności piękne :)
    pozdrawiam jesiennie
    magdalena
    jozefka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę! Już rok, a jakby to było wczoraj! Gratuluję!
    A ja chętnie przygarnęłabym grafitową...

    OdpowiedzUsuń
  15. 17 października :) w moje urodziny rozdawajka :) miło mi, że ktoś się tego dnia będzie też cieszył. Może to będę ja? I jak mawia moja mama- każdy kolor łądny, byle był zielony, więc się zapisuje na los nr I :) Pozdrawiam
    ( dorotakowalczyk3@interia.pl )

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego z okazji rocznic. Życze żeby Zagroda prężnie sie rozwijała i Żebyś miała jak najwięcej pogodnych dni.
    Zapisuję sie na los nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja do kolejki po los III.
    Wszystkiego dobrego, potrójnego urodzinowego, przedsiębiorczego i blogowego. Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę wszystkiego najlepszego.Wielu powodów do radości i powodzenia w prowadzeniu Zagrody.
    zapisuje sie na los nr 1

    pozdrawiam Luiza
    Luiza-50@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze się zapisac w tej kolejce....zielony mnie woła:)) owocnego dalszego blogowania zycze i najlepszego z okazji pozostałych rocznic:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też ustawiam się w kolejce po... którąkolwiek włóczkę ;), bo wszystkie mi się bardzo podobają.

    Wszystkiego Najlepszego z okazji rocznic :)

    Pozdrawiam,
    betinaa40

    OdpowiedzUsuń
  21. Dopiero odkryłam Twojego bloga i już wiem, że będę tutaj częściej gościć bo tworzysz piękne prace:-) I tak na dobry początek ustawiam się w kolejce po los II...:-) Uwielbiam grafit...:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę dużo siły w trudnych chwilach!
    i gratuluję rocznic:)
    Zapoluję na LOS III
    - pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Martuś...ściskam.
    i życzę dobrych wiadomości, dobrych dni, słońca.

    ustawiam się też, a jakże! do pierwszej lub drugiej, bo w fiolety opływam, jakby tak w razie czego...

    a w ogóle to spodziewaj się maila wkrótce, bo będę dłuższą chwilę na Mazowszu, i może w końcu spełnimy tę kawę?

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego dobrego z okazji rocznic.
    Ustawię sie w kolejce po zieloną...
    olszemimar@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego!A w kolejce ustawiam się po los III
    Małgorzata
    mystax@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Sztuki Przetrwania :) Dalszych sukcesów na niej życząc. W sumie to wszystkie trzy opcje wyboru są cudne i chyba dalej nie dam rady nic napisać, bo nie potrafię wybrać. Ale - niech będzie trzecia, bo cieniutkich wełen mam spory zapas...

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się na los III. Będzie mi miło brać udział w Twojej rozdawajce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego ! A ustawiam się w kolejce po los I.Pozdrawiam cieplutko ela7273@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Marta! Nic nie wiedziałam, przytulam mocno, Najważniejszych dla mnie bliskich nie ma już na tym świecie..... ale życie toczy się dalej. I słońce też świeci, zauważysz to z pewnością:)
    Ja nie mogę, takie cudeńka, że do wszystkiego mi się łapska wyciągają:) Dlatego jeśli los się do mnie uśmiechnie - niech to będzie ślepy los. Ustawiam się grzecznie pod Twoim płotem i ściskam kciuki za losowanie dla mnie szczęśliwe:) Pozdrawiam Iza zza miedzy - globtroterka

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne wełenki jeszcze z takich nie robiłam, ba nawet nie trzymałam w ręku. Jeśli można zapisuję się na II.
    Poz:) Agnieszka
    agnieszka.kresa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego dobrego!

    Chetnie wezme udziel w losowaniu. Kazde wloczki mi sie podoba!
    Pozdrawiam

    doracherry@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Aby się spełniły wszystkie Twoje sny. Kolejnych rocznic, tylko miło wspominanych, sukcesu w dalszej działalności.Zdrowia przede wszystkim.
    We wrześniu, również mam urodziny, ale data moich urodzin nie należy do najszczęśliwszych dla mnie.
    Może choć teraz los będzie łaskawszy.:)
    Trzeci zestaw, fioletowo,oberżnowy, pasuje jedynie do mojej facjaty.

    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. gratulacje!
    najlepsze życzenia!
    17 października obchodzę imieniny więc może los nr II przyniesie mi szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze nie robiłam nic z tej włoczki więc jestem jej niezmiernie ciekawa chyba któregoś dnia sobie coś kupię na poprawę humoru - kolory wszystkie są cudne - wszystkiego najlepszego - i wytrwałości życzę Teresa

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja rowniez zycze Zagrodzie kolejnego roku udanego :) Ustawiam sie w kolejce i poprosze o Los nr 2 :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego NAJ, NAJ, NAJ.... niech więcej będzie tych lat i żeby każdy następny rok był lepszy od poprzedniego :)))

    jeżeli tak można to chętnie ustawię się po każdy kolor :)) wszystkie są 'moje' i byłoby mi bez różnicy, który dostanę :)) .....ale nie mam szans... ja raczej nie wygrywam :((

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego dobrego. Oczywiście życzę kolejnych lat prowadzenia bloga i Zagrody.
    zapisuje się po oberżynę.

    OdpowiedzUsuń
  38. WSzystkiego najlepszego z okazjii rocznic, marzę o losie I , moje ulubione kolory, pozdrawiam joasia

    OdpowiedzUsuń
  39. Wielu kolejnych wspaniałych rocznic! *^v^*
    Zapisuję się do zielonej kolejki. ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. ...rozumiem Twoje zmagania z nieprzychylną smotnemu przedsiebiorcy rzeczywistością - choć nie znam jej z autopsji, to naprawde szczerze podziwiam wszystkich którzy się w tej nierównej walce nie poddają...z okazji tych znamiennych rocznic życzę nowego wiatru w żagle - pełnego nadziei i sił.
    ...oczywiście dołączam do kolejki po dobrodziejstwa losu II i możliwie III.


    Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego dobrego z okazji każdej rocznicy i powodzenia w przyszłości. Zapisuję się na fioletowy II.

    OdpowiedzUsuń
  42. ..ja tez niedawno odebralam taki telefon,ktory spowodowal..ze doroslam ...ze moj swiat sie zmienil...ciesze sie teraz kazda chwila...

    zycze Ci samych szczesliwych chwil :)
    ..w Zagrodzie czesto goszcze :)..niestety odleglosc nie pozwala mi na zakupy :)
    ...moim marzeniem jest zestaw III

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też bym chciała, kolor jest mi obojętny...takie cuda - grzech wybrzydzać.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję za inspirujący blog, gratuluję rocznic. A ja uśmiecham się do zestawu grafitowego-może i on uśmiechnie się do mnie? Pozdrawiam z Krakowa Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  45. Wielkie gratulacje!
    Zapisuje sie, a jakże:)
    Dla odmiany fajnie by było wygrac grafit:)

    OdpowiedzUsuń
  46. kiedy przypada twoja kolejka, żeby uczestniczyć w przygotowaniach Kogoś do ostatniej Drogi , to stanowczo oznacza, ze minęła pewna epoka… - pięknymi, zgrabnymi słowami to ujęłaś ....

    generalnie drutuję z grubszych wełenek..... kolory wszystkie, które przygotowałaś, sa piękne, więc byłabym bardzo szczęśliwa, gdybym którykolwiek wylosowała......

    www.manualnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznic. Ja też dosałam taki telefon jakiś czas temu,ściskam-i trzymaj się.
    Ustawiam sie w kolejce po los III

    OdpowiedzUsuń
  48. na szczęśliwą trójeczkę poproszę los III :-) wszystkiego dobrego i samych cudowności w Zagrodzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. serdeczne życzenia z okazji trzech okazji !!! rocznice to bardzo ważna rzecz :)) przemawia do mnie LOS II - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Jako nowa klientka w Zagrodzie chętnie się zapiszę na te piękne zielenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. gratuluje rocznicy, welenki cudne, moze los II bedzie dla mnie szczesliwy.
    Klientow wielu zycze, rozterki biznesowe rozumiem, moich klientow bylo za malo i biznes musze zamknac. Zaluje ze maly biznes nie wiaze sie z malymi kosztami.

    OdpowiedzUsuń
  52. to jeszcze i ja sie zapiszę i czycham na kolorek grafitowy:)gratuluje rocznic i trzymam kciuki za kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystkiego najlepszego z okazji wszystkich rocznic! I wrzucam do kapelusza los I :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Życzę dalszych ciekawych prac , pomysłów. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy. Nigdy nic nie udało mi się wylosować. Może tym razem? Ucieszę się z każdego losu.
    asiawat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystkiego dobrego można życzyć, ale wybrać kolor - to już nie do zrobienia- wszystkie są cudne. Pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  56. Zawsze podobały mi się ręcznie farbowane włóczki, mają w sobie coś niezwykłego, niepowtarzalnego, jakby kawałek duszy twórcy. Więc na losowanie się zapisuję niezwłocznie, licząc na los grafitowy.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wspaniałości! Najchętniej otuliłabym się tą grafitową :-)
    Pozdrawiam serdecznie rocznicowo, urodzinowo i oby zagroda trzymała bez endu - na pociech dziergaczek

    OdpowiedzUsuń
  58. ustawiam się w kolejce po zielone cudo.

    OdpowiedzUsuń
  59. Wspaniałe motki, wspaniałe kolory!!!
    Aj, wszystkie piękne i moje kolory ^^

    Zapisuję się na rozdawajkę- żadnym kolorem nie pogardzę, bo sama nawet nie wiem, który wybrać.

    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. o matko ile chętnych ;)
    wiadomo takie landrynki :)
    staję w tym ogonku a co mi tam :D
    ps. lubię każdy kolor wiec wszystko mi jedno

    OdpowiedzUsuń
  61. Ha! Ale delicje. Cudnie byłoby dostać tę w odcieniach zieleni. A z okazji rocznic wszystkich życzę powodzenia i odwagi w dążeniu do czasem nierealnych z pozoru celów.
    Pozdrawiam,
    Ania1ko

    OdpowiedzUsuń
  62. Z najlepszymi życzeniami z każdej z okazji zapisuje się na los nr III - fiolety...
    Pozdrawiam ciepło
    Małgorzata
    gosia@omegabis.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. nieśmiało ustawiam się w kolejkę do losu II, grafity mi teraz grają bardzo.
    rocznicowo wszystkiego najlepszego:] i oby ZUSy i inne podatki nigdy nie sprawiły, że zrezygnujesz z Zagrody.
    pozdrawiam ciepło, A.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ależ rocznic w jednym miesiącu- świętowanie, świętowanie.

    Zapisuję się koniecznie po te piękne wełenki i dostosuję się do losu, gdyż każdy kolorek mi odpowiada.

    http://obsesjakasiulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Obyś dźwigała z odwagą, radością i pomocą każde chwile - te smutne i te szczęśliwe.

    Podoba mi się każda z wełenek, najbardziej jednak zestaw III, z takiego fioletu wyszła by mi tunika jesienna....
    Zapisuję się oczywiście na taką niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  66. wszystkie kolory przepiękne, choć najbardziej ZAWSZE lubię ZIELONY, to w tym wypadku byłoby mi obojętne, który dostanę. O ile tylko będę wylosowana!

    OdpowiedzUsuń
  67. Martuś- wszystkiego najlepszego i oby wszystko Ci się poukładało. Jako , że ja też wrześniowa i wiem jakie te Twoje wełny cudne to ja poproszę graficik chociaż w zasadzie podoba mi wszystko. Buziaki przeogromne.

    OdpowiedzUsuń
  68. Kocham fiolety!!!
    Wszystkiego dobrego z okazji rocznic :))

    OdpowiedzUsuń
  69. wszystkiego naj, naj ,naj i oby dalej było jeszcze lepiej
    oczywiście również mam ochotkę wziąść udział w zabawie więc niezależnie od koloru zgłaszam się do udziału

    OdpowiedzUsuń
  70. Przecież nie sposób wybrać spośród takich kolorów! Najbardziej kocham motki, kłębki, szpulki...Robótki już mnie tak nie cieszą bo trzeba jeszcze wybrać model, wstrzelić się w ilość włóczki - same dylematy.Tytuł Twojego Bloga ciągle mnie przyciąga, zapisujęsię do kolejki Beata
    szop007@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję rocznicy !!!!
    I zapisuję się po grafit :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Oj z wielką chęcią się zapisuję, tak bym chciała wygrać któryś z kolorków, wszystkie piękne.
    Pozdrawiam i życzę wielu rocznic
    www.doriss.blox.pl
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  73. Najszczersze życzenia wszystkiego najlepszego
    Może 68 9komentarz)będzie dla mnie szczęśliwy.
    Każda z tych 3 propozycji mi pasuje, ale jeśli trzeba wybierać to poproszę 2
    annaqrek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Z okazji rocznicy wszystkiego najlepszego i zapisuje się w kolejkę .Pozdrawiam kolor obojętny wszystkie są liczne.

    OdpowiedzUsuń
  75. Wszystkiego naj naj naj... i oczywiście tzrymam kciuki za przyszłe lata:} Bardzo podoba mi się los III :}
    basza85@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. To ja też się zapisuję do ogonka, pierwszy zielony motek bym chciała , choć tak naprawdę wszystkie są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  77. Wszystkiego co najlepsze z okazji trzech rocznic.Dziękuję za świetnego bloga i Zagrodę:)
    Wszystkie kolorki cudne.Pozdrawiam Małgosia
    kagos@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  78. O rety jakie cudne te kolory. Skromnie staję w kolejce po los numer II. Tyle tu chętnych, ale co tam może się poszczęści. Gratulacje z okazji rocznic. Bloga nie posiadam, ale regularnie czytuję Twojego.Pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
  79. Rany julek!!! Ale rarytasy!! Zapisuję się na zieleń - koniecznie. Pozdrawiam i gratulacje!! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratulacje piękna rocznica wszystkiego naj naj i jeszcze wiele takich rocznic!! Zapisuję się po los III. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. super candy :) zapisuję sie na los I lub II, życzę więcej rocznic :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Potrójnie życzę wszystkiego najlepszego.
    Zapisuję się na rozdawajkę. A kolor? Każdy z nich jest "moim" kolorem, więc jest mi wszystko jedno.
    Serdecznie pozdrawiam
    Dorfi
    http://www.robotkowebajdurzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. A co ma zrobić ktoś, komu się podobają wsie kolory?? Bo taki niewybredny jest ;-D
    Fioletowy i zielony lubimy obie z Chudą, grafitowy - moja Ania (no i ja też).
    Tak więc zapisuję się ale bez określonego koloru. Może tak być??

    OdpowiedzUsuń
  84. O matko kozłowska jakie cuuuuuuuudne! wszystkie! ale szczególnie ten grafitowy!
    jak ja je wszystkie chcę to nawet nie wiesz!
    oooooooo jak ja je chcę :)))))

    a z okazji rocznic: WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ i jeszcze wielu fajnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  85. aha i zapomniałam napisać Ci w mailu, że skończyłam sweterek z Twojego cudnego wiśniowego merino ulubionego i jestem w nieustającej ekstazie! wysiadł mi aparat i nie mogę cyknąć fotek żeby się nim pochwalić :( ale włóczka jest bajeczna!

    OdpowiedzUsuń
  86. W losowaniu udzialu nie biore, ale GRATULACJE przesylam jak najserdeczniejsze. Dzielna Baba jestes, i juz :-)

    OdpowiedzUsuń
  87. Martusiu, ciesz się każdą chwilą! Oby zusy-srusy i inne wrogie siły trzymały się od Ciebie z daleka!!! Włóczki są tak cudne, że czuję się jak osiołek, co mu "w żłoby dano" - on miał lepiej, tylko dwa były... A może przemawia przeze mnie pazerność, że chciałabym jakąś włóczkę? Eeeeee.... wylosuj kogo innego.
    Ściskam rocznicowo - jak najwięcej dobrych rocznic@

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja również staję w kolejce po cudeńka. Nie będę wybrzydzać, bo najchętniej przygarnęłabym wszystkie :D
    Pozdrawiam serdecznie i świętuję z Tobą.
    Stała anonimowa bywalczyni bloga :)
    Marta
    miska61@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Z okazji rocznic wszystkiego najlepszego.Swojego bloga nie prowadze, czesto zaglądam i podziwiam. Moteczki są przepiękne.Pozdrawiam cieplutko i zapisuję się na LOS II- Lidka

    lidka_gal@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja lubię Zagrodę - wszystkiego naj, rocznicowo.
    Zapisuję się na te zielone. Obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  91. Łał!!! Jakie cuda:) Uwielbiam zielenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Serdecznie gratuluję!
    Ustawiam się w kolejce po grafit lub po fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Witaj,z okazji Twoich rocznic-wszystkiego dobrego,zdrowia,pogody ducha i niesłabnącego optymizmu...A dla Twojej Zagrody-niezliczonej rzeszy klientek wciąż głodnych nowych włóczek...
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i w rewanżu zapraszam na moje Candy
    Maja
    PS-wszystkie "losy" piękne,ale ten numer TRZY....ach,bosssski po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  94. Wszystkiego najlepszego.Najbardziej podoba mi się ta piękna fioletowa wełna.
    liwerscy@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. wszystkiego co dobre życzę!!!
    Grafitowa, albo jak los zechce, już dawno nic ładnego nie dziergałam;-)

    OdpowiedzUsuń
  96. Wspaniała rocznica :) Życzę wielu kilometrów pięknych, nowatorskich włóczek!

    Z widocznych nmoteczków wszystkie równie piękne i pasujące.

    OdpowiedzUsuń
  97. Gratuluję rocznic. Wszystkiego najlepszego.... Podglądam regularnie wszystkie włóczki cudne. Zapisuję się na los III.
    Pozdrawiam
    wiolad8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Bardzo mi przykro z powodu telefonu.
    Trzymaj się dzielnie...
    I walcz z przeszkodami dla przedsiębiorczych. Tutaj mocno trzymam kciuki.
    No i gratuluję serdecznie tych wszystkich rocznic! Oby były dla Ciebie dużą inspiracją do dalszej, tak wspaniałej aktywności :)
    Jeżeli z tych okazji mogłoby uśmiechnąć się do mnie szczęście, to najchętniej wrzuciłabym na drutki fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  99. Życzenia wszystkiego co dobre z okazji rocznicy. Ustawiam się w kolejce, wszystkie mi sie podobają.
    Pozdrawiam
    Basia stała oglądaczka bloga.
    basiunia23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. wszystkiego dobrego z okazji rocznic - aby czas do następnych składał się głównie z pogodnych i dobrych dni.

    ja się kolejkuję do losu III, te fiolety mnie powaliły na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Witaj:) Piękne te włóczki, dopisuję się do kolejki po "LOS III".
    Pozdrawiam i życzę kolejnych rocznic:)

    Kasia (kasiag25@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  102. Wszystkiego dobrego.
    Los I - cudny zielony.
    Nie mam bloga, więc tylko tutaj zostawię swój ślad z życzeniami.
    Małgorzata z Gubina

    OdpowiedzUsuń
  103. Wpisuję się w kolejce po Los I. Uwielbiam wszelkie odcienie zielonego :)

    Pozdrwaiem, EdytaG

    OdpowiedzUsuń
  104. Najserdeczniejsze życzenia.
    Zapisuję się w kolejce... może los się do mnie uśmiechnie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  105. wszystkiego najlepszego z okazji rocznic :) ja ustawię się w kolejce po los I.

    OdpowiedzUsuń
  106. witam serdecznie,
    zaglądam tu regularnie i podziwiam talent!Wszystkiego naj, najlepszego z okazji Rocznic! Zapisuję się w kolejce po Los III- fiolet to mój ulubiony kolor.
    Boguśka

    OdpowiedzUsuń
  107. ależ tu ogonek się ustawił łoj , ale staję w nim z cichutką nadzieją na Los I – zielony, cieniowany kaszmir z jedwabiem (70/30), motek 50 gramów, 400 metrów w motku, może tym razem zaświeci dla mnie słońce . Wszystkiego najlepszego i wiem jak cudne są Twoje wełenki dlatego pomarzę sobie w kąciku że może to ja

    OdpowiedzUsuń
  108. wszystkiego najlepszego z okazji rocznic . Niemam bloga ale wszystkich oglądam i podziwiam prace . Od jakiegoś czasu zaczęłam robić na drutach , ale jeszcze nie ośmieliłam się nic pokazać oglądając wasze wspaniałe rzeczy .
    pozdrawiam
    tasiek6@op.pl
    losIII

    OdpowiedzUsuń
  109. Wszystkiego najlepszego z okazji wszystkich rocznic :)))

    Ustawiam się w kolejce po LOS III - 200g. blf aran w kolorze fioletowym, bo wygląda cudownie.

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  110. piekne wszystkie wiec nie ma znaczenia na która sie trafi jesli los sie usmiechnie
    wszystkiego dobrego z okazji wszystkich okazji
    pozdrawiam
    ola
    ola.kutyma@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja kolejna ustawiam się po te cudeńka-te fiolety to mi się marzą:)
    Wszystkiego dobrego!!!
    pol_anita38@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. Życzę samych sukcesów w życiu i kolejnych szczęśliwych rocznic.
    Chętnie przygarnę zestaw nr III.

    OdpowiedzUsuń
  113. cidyzycze z calego serca wytrwania w blogowaniu i dzialalnosci.
    skladam zalegle zyczenia urodzinowe. masz racje jesien-wrzesien, no moze pazdziernik to najpiekniejszy czas w tej strefie klimatycynej ;-)

    co do welny, to sa one zawsze piekne w Twoim wydaniu.

    stawiam na II

    OdpowiedzUsuń
  114. CHCIAŁABYM PRZY DUZYM SZCZĘŚCIU LOS 2...ALE ZJAWISKOWE TE WŁOCZKI:))))

    OdpowiedzUsuń
  115. Z przyjemnością przygarnę grafitowy LOS II - chociaż zieleń i oberżynę też lubię.
    Od dawna czytam Twój blog, szkoda, że wpisy coraz rzadsze...
    Wszelkiej pomyślności życzę:)
    pipi

    OdpowiedzUsuń
  116. Życzę wszystkiego najlepszego, zadowolonych klientów i wielu kolorowych włóczek :)
    Jestem zainteresowana zestawem nr 3.

    Pozdrawiam - Choinka111@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. z okazji trzech rocznic życzę dużo dobrego i dużo siły na wyboistej drodze działalności gospodarczej...
    powodzenia! :)

    a co do rozdawajki - przycupnę tu sobie grzecznie w kolejce. nie jestem fanką zieleni, ale jeśli ta wygląda na żywo tak jak na zdjęciach, to jest przepiękna - wybieram zatem los I - zieloniutki kaszmir z jedwabiem, takiej mieszanki chciałabym wreszcie zasmakować! :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Martuś wszystkiego Naj, naj ... a po włóczki grzecznie staję w kolejce... kolory... jak wszystkie u Ciebie apetyczne i kuszące zapisuję się !!! Pozdrówka.
    nieszkas1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. siły w zmaganiu się z codziennością!
    wszystkie kolory są bardzo ładne, więc każdy los będzie miły :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  120. trzymam kciuki za kolejny rok i kolejny i kolejny istnienia Zagrody :)

    a wełenki jak zwykle piękne :) wszystkie mi się podobają ale chyba najbardziej fiolet+oberżyna :) i w tej kolejce zatem się ustawiam :)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  121. Gratulacje rocznicowe i kolejnych tak wspaniałych rocznic.
    Przepiękne kolory, nawet nie wiedziałabym który wybrać.
    Pozdrawiam serdecznie
    Iwona S.
    katarzynasulej@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Gratulacje,podziwiam wytrwałość, chęć dzielenia się z innymi.Kocham fiolety a te szczególnie mi się podobają.Jestem tu nowa ale bardzo często odwiedzam Twój blog.Sama nie mam odwagi aby taki prowadzić.Pozdrawiam i jeśli mogę ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  123. ustawiam się :) i jeśli chodzi o kolor to niech los zdecyduje bo dla mnie to kazdy kolorek pasuje i zdecydować sie nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  124. Samych radosci z okazji takich rocznic zycze....welenki wszystkie sliczne, ale chyba "walczyc" o nie nie mogę, bo nie mam bloga :(((

    OdpowiedzUsuń
  125. Zagrodzie życzę jak najlepiej - niech trwa i niech się rozwija!
    Dzielnego trwania w okresach płatności zusów i innych podatków:)

    ja... ja bym się zapisała na każdziuchny kolor!
    Można? Można czy nie?
    Bo jak nie można... to ja fiolet poproszę:)

    OdpowiedzUsuń
  126. Nigdy nie bralam udzialu w rozdawajkach i wogole jestem cichym podczytywaczem blogów. Jednak tym razem nie moge siedziec cichutko. Pragnę wygrać! Żeby wygrać muszę zagrać. Marzy mi się I lub II.

    I trzymam kciuki za kolejne lata Zagrody. Wiem że nie jest to latwy kawalek chleba. Ale z pasjami tak to juz niestety jest.

    OdpowiedzUsuń
  127. gratulki!!! to przede wszystkim!
    a wełenki, ech ajkie cuda. ale ja się nie umiem zdecydować, która mi się najbardziej podoba!
    a można na wszyskie się "zapisać"?
    bo jak nie to może zielony?

    OdpowiedzUsuń
  128. wszystkiego naj naj naj, dla Ciebie i Zagrody:) przygarnę każdy kolor, ale muszę cos wybrać więc zapisuję się na grafit:)LOS II
    KatarzynaAnna
    adlerk@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Najpiękniejszego na przyszłość :))

    I oczywiście ustawiam się w kolejce po zielony los.

    OdpowiedzUsuń
  130. Wszystkiego, co dobre!
    Poproszę zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Jak można przejść obok takich śliczności do wzięcia. Ustawiam się po zestaw III w moich ulubionych kolorkach

    OdpowiedzUsuń
  132. Oczywiście, że ja też! Mogę się zapisać na każdy kolor, bo każdy mi pasuje i nie mogę się zdecydować... Ale gdyby nie było innej możliwości jak jednoznaczna decyzja, to chcę zielony. I pozdrawiam serdecznie :)
    www.robotkiwarminskie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. prześliczne wełenki, ślinka cienie - mnie urzekł nr 1

    OdpowiedzUsuń
  134. Najlepsze życzenia rocznicowe! Energii, zapału, wielu twórczych pomysłów w dzierganiu i prowadzeniu Zagrody! A niech tam, szanse większe niż w lotku więc grzech nie spróbować. Stawiam na II. Oby ta wyczekana jesień trwała jak najdłużej i nie dała się zbyt szybko zimie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  135. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Piszę się na los nr. II
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  136. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznic !!!

    Jestem oczarowana przepiękną zielenią i mam nadzieję,że może mi się uda :)

    Pozdrawiam,
    geopc95@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Rocznicowo wszystkiego naj, naj życzę:)
    I ja też ustawiam sie w tym długaśnym ogonku. 17 października są imieniny Małgorzty, choć nie moje ale mam nieśmiałą nadzieję, że los się do mnie uśmiechnie. Wybieram los I i II jeśli można, a jeżeli nie to poproszę zieleń.
    Pozdrawiam Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  138. Powiem grzecznie-pieprzyć polityczną poprawność! Tez się zapisuję i TY WIESZ CZEGO JA CHCĘ ;))

    OdpowiedzUsuń
  139. Gratuluję. Wszystkie kolory piękne, ustawiam się więc po motki w tej dłuuugiej kolejce, która rośnie w szalonym tempie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  140. Dołączę do tego zacnego grona życząc Tobie wszelkiej pomyślności a Zagrodzie świetlanej przyszłości finansowej:roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam również na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  141. beautiful yarns ♥ ♥ ♥ I hope all the best
    purple is my favorite color :)
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  142. Dołączam do zabawy z wielką przyjemnością:) Decyzji co do wełenki podjąć nie potrafię bo wszystkie cudne, więc jeśli los się do mnie uśmiechnie zdam się na Ciebie:)
    I z okazji rocznic najlepszego!
    Ja cały czas powtarzam, że ta jednoosobowa działalność o OGROMNA odwaga:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. Gratuluję tylu rocznic a tym samym kilku okazji do świętowania:) Wzięłaś na swoje barki ogromny ciężar ale dajesz sobie radę!!!:)
    Zapisuję się na to mięciutkie i puszyste candy:) LOS III
    mikr13@wp.pl
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  144. Wszystkiego dobrego i wieeelu kolejnych rocznic!! Zapisuję się na Los II :)
    www.ju-styska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. Wszystkiego naj i dla Ciebie bloga i zagrody życzę stu lat :)
    Bardzo ciężki wybór - wszystkie kolory są cudne ale jeżeli trzeba dokonać wyboru to niech to będzie LOS III

    OdpowiedzUsuń
  146. Zeby nie bylo, ze jestem anonimowa ;) wpis z 12 października 2011 o godz.12:55 jest moj :)
    Dziękuję za rozwianie watpliwosci i teraz juz smialo ustawiam sie w ogonku po te cudownosci.

    Pozdrawiam

    ( steewa.p@gmail.com )

    OdpowiedzUsuń
  147. Życzę powodzenia i wytrwałości w biznesie, a szczęścia na co dzień. Gdybym miała szczęście w losowaniu to proszę o kolor zielony lub fioletowy.Pozdrawiam.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  148. wszystkie trzy wydarzenia ważne i we wszystkich życzę szczęścia.gdyby do mnie szczęście się uśmiechnęło to poproszę grafity lub fiolety
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  149. Wszystkiego Najlepszego !
    zapisuje sie w kolejce
    Pozdrawiam kolor dla mnie bez znaczenia irena1360@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  150. I ja zapisuję się do kolejeczki, śliczne moteczki ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  151. Życzę kolejnych dobrych rocznic! Jak dla mnie to zdecydowanie zielenie.

    Zapraszam na candy u siebie
    http://yarnandart.blogspot.com/2011/09/ceramika-z-bolesawca-i-candy-ceramiczne.html

    OdpowiedzUsuń
  152. Z okazji tylu rocznic życzę tobie samych zadowolonych klientek oraz wiele satysfakcji z każdej wykonanej pracy :)
    Przepiękne włóczki, wszystkie bardzo mi się podobają. Więc jeśli mogę piszę się na wszystkie, a jeśli nie mogę na wszystkie to bardzo był chciała ten prześliczny zielony.
    A propo telefonu to sama, wiem co czujesz. Mój tata z którym mieszkam od 2 lat walczy z rakiem i lekarze mówią że nie powinno jego już być na tym świecie. Każdego dnia może nagle odejść :( Dlatego też trzymaj się cieplutko i pamiętaj że jest ktoś kto zawsze chętnie cię wysłucha...

    OdpowiedzUsuń
  153. Gratuluje serdecznie!!!
    Zycze dalszych sukcesow i spelnienia marzen. A moim malym marzeniem jest posiadanie takiego cudownego moteczka w kolorze grafitowym - moze los II sie do mnei usmiechnie.Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  154. Sto lat, sto lat - dla Ciebie, bloga i firmy. A jak mnie zachwycają wszystkie losy ? Czy nie będzie zbytnią zachłannością zapisać się na wszystkie ;-) ?

    OdpowiedzUsuń
  155. Wszystkiego dobrego włóczka dowolna, każda jest piękna pozdrawiam Barbara

    OdpowiedzUsuń
  156. Jestem 154 komentarzem
    Ustawiam sie w kolejsce do szczęscia z losem nr 2
    Zyczę Tobie i sobie by ZAGRODA dalej działała :)
    MAgosia
    MPAJ@TLEN.PL

    OdpowiedzUsuń
  157. wszystkiego dobrego ! Taka długa kolejka i ja na końcu. Po grafit :)
    jolawyzgala@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  158. Ja też dołączam do chętnych.Może dopisze mi szczęście bo kolory ach jakie... do zakochania po prostu. Bloga obserwuję regularnie od dawna trzymam kciuki
    Pozdrawiam beata
    beaciar@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  159. Najserdeczniej pozdrawiam jubileuszowo i staję skromnie na końcu kolejki po zielone :-)

    OdpowiedzUsuń
  160. Wszystkiego najlepszego i powodzenia :-)
    Strasznie dłuuuuga ta kolejka . Ale co mi tam !I ja się ustawiam. Co do kolorku to preferuję fiolety , ale nie będę grymasić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  161. Serdeczne życzenia z okazji tylu okazji!:D Dołączam do rocznicowej zabawy i ustawiam się po los 3:) kjujik666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  162. Za czym kolejka ta stoi?
    Po fiolet, po fiolet,po fiolet,
    Na co w kolejce tej czekasz? Na fiolet, na fiolet, na fiolet ...

    Gratulacje z okazji każdej rocznicy...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  163. Wszystkiego najpiękniejszego Pani Marto :-)
    I mnóstwa kolejnych okazji do świętowania!!! ... i jak najmniej smuteczków.
    Zapisuję się na grafit lub zieleń.
    Pozdrawiam
    Agata Wojtasińska
    awojtasinska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  164. Oby Zagroda jeszcze długo kusiła pięknymi włóczkami, a Ty byś długo tworzyła i pisała . Bardzo lubię Twojego bloga i jestem tu częstym gościem. A najchętniej z włoczek przytuliłabym fiolety . Zatem III Pozdrawiam. Lidia lila.b@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. Gratuluję odwagi prowadzenia działalności. Ja jej nie posiadam a jest moim marzeniem taki robótkowy sklepik :), Bloga oczywiście również trafiłam tu po niteczce do "gail". Jednak nie wiem czy się odważę, Na razie dałam mojej mamie która kiedyś, kiedyś drutowała aby zapoznała się ze schematami. Może coś mi podpowie.
    I bardzo chętnie zgłaszam swój udział w konkursie (to mój pierwszy bo dopiero niedawno dowiedziałam się co to candy )
    Bardzo podoba mi się włóczka z oberżynowym odcieniem już ją widzę w czapeczce poppy. Właśnie się ją uczę dziergać. Jeszcze raz gratuluję aktywnego udzielania się robótkowego :)
    Pozdrowienia anieszka

    OdpowiedzUsuń
  166. WOW! Najpierw serce z radości przyspieszyło jak zobaczyłam co do wygrania, potem ze smutku zwolniło na widok tylu chętnych, potem zadygotało, czy aby czas jeszcze nie minął, potem rytm wyrównało, że zapisać jeszcze można, a od teraz bije z nadzieją na wylosowanie mojej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  167. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowej rocznicy! Jak dotąd w przeróżnych losowaniach szczęście mi nie dopisywało. Może tym razem się uda. Ta fioletowa piękność łypie tak na mnie okiem, że aż dech zapiera. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  168. Z okazji kumaulacji wszystkich rocznic, życzę wszystkiego co najlepsze :))
    Może tym razem los się do mnie uśmiechnie.
    Mam apetyt na dwa kolorki ( jeżeli można).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  169. i ja chcę! i ja! proooooszę!

    którykolwiek byle nie zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  170. Wszystkiego, wszystkiego dobrego!
    A kolorki wszystkie piękne, choć najpiękniejszy chyba jest fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
  171. Po pierwsze... Wszystkiego Najlepszego :) Oby tak dalej...
    Po drugie, też zapisuje się na wełenkę obojętnie którą. Wszystkie trzy warianty mi się podobają :)
    Wygrana będzie super początkiem tygodnia :)
    pozdrawiam
    Ewa

    woblerek.76@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  172. dobre myśli, dobre słowa i dobre życzenia przesyłam
    fajny blog
    zapisuję się na losowanie jesli można ...kolor obojętny
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  173. Wszystkiego dobrego z okazji rocznic!!!
    Wełenki cudne i grzechem by było nie spróbować więc się ustawiam w tej długiej kolejce...wybór dla mnie nie ma znaczenia bo wszystkie są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  174. wszystkiego najlepszego rocznicowo - zapisuję się na los nr II
    wojkam5.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  175. Jeszcze wielu takich rocznic i powodzenia w przedsięwzięciu. :-)

    Dopisuję się do długaśnej kolejki oczekujących na losowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  176. Gratuluję tylu rocznic i życzę wszystkiego najlepszego! Kilka wełenek z "Zagrody" już mam, ale nie w takich kolorach. Chętnie zapiszę się na którąkolwiek, oby tylko los uśmiechnął się do mnie.Pozdrawiam Jola jolge@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  177. jakie cuda i bajery Martuś rzuciłaś do gry:) i zupełnie nie wiem co bym chciała-najlepiej wszystko:)!!!
    jednak chyba najbardziej skłaniam się ku losowi II
    a poza wszystkim wszystkiego naj...żeby zagroda nadal była,żebyś cuda dziergała i farbowała na potęgę i nie wyrabiała się z zamówieniami:) pozdrówka aga

    OdpowiedzUsuń
  178. Nie dziwota, że po takie cudowności ustawiła się taka długa kolejka. Staję i ja. Po zieloności, czyli LOS I.
    Gratuluję rocznic - oby było ich więcej.
    I wspieram myślą w trudnych chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  179. I ja sie ustawiam w kolejce po te cudowną wełenkę,w zyciu nic nie wygrałam,może sie teraz uda?

    OdpowiedzUsuń
  180. Gapa ze mnie,nie podałam maila.Robie to teraz Fican@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  181. Serdeczne życzenia z okazji bardzo ważnych rocznic, podziwiam zarówno blog jaki i Zagrodę - merino z jedwabiem -moje ulubione :)
    Los I lub II
    Pozdrawiam cieplutko
    yola-z@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  182. O kurczę... szanse mizerne, ale tak mnie kusi ta fioletowa wełenka, że musze spróbować:))

    OdpowiedzUsuń
  183. gratuluję rocznic i następnych udanych życzę
    i grzecznie ustawiam się w kolejce

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  184. Ustawiam się w kolejce po los II.
    Życzę Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  185. gratuluję rocznicy :=) Wielu twórczych pomysłów i ich realizacji.
    Adusia

    OdpowiedzUsuń
  186. ojej, wszystko mi jedno jaki kolor bo nie potrafię powiedzieć, który piękniejszy:) I fiolet i granat i zieleń są w kręgu moich upodobań. ustawiam się w kolejce i ściskam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  187. Wszystkiego najlepszego...
    wybiera los II
    Pozdrawiam i życzę dalszej owocnej pracy
    marzanna701@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  188. Wszystkiego naj.. z okazji rocznicy! Często tu zaglądam i podziwiam. Spróbuję szczęścia powalczyć o przepiękne fiolety, choć zieleń też jest przecudna i tak naprawdę kolor nie ma znaczenia :)
    pozdrawiam gorącoa
    Anna febe_01@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  189. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznic. Wszystkie kolory piękne. Pozdrawiam.
    (elu-sia@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  190. o mały włos a bym taką okazję przegapiła... więc oficjalnie dołączam się do zabawy i idę zaraz napisać u siebie na blogu... choć może pisac nie będę... ;-))

    a tak w ogóle to serdecznie przytulam............ i łączę się w trudzie życia...

    OdpowiedzUsuń
  191. Ja poproszę LOS I :) Śliczne kolorki
    beatka-lucky@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  192. Ja też od pewnego czasu głaszczę sama siebie w myślach po głowie. Wszystkiego dobrego z okazji każdej Twojej rocznicy i wszystkich razem wziętych :)
    Który zestaw, jakby co? - i zieleń, i grafit, i fiolet są piękne, więc będzie, co los da.

    OdpowiedzUsuń
  193. Ja też się zapisuję na losowanie :)
    Takie piękne wełenki, może wena i chęci do dziergania mi wrócą...

    OdpowiedzUsuń
  194. ...moc życzeń, los III, choć i pozostałymi nie pogardzę:)

    OdpowiedzUsuń
  195. Ale długa lista się utworzyła :) Wszystkiego dobrego i powodzenia w dalszych zmaganiach z własną firmą :)
    i ustawiam się w kolejce po I moteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  196. Takiej okazji to i ja nie przepuszczę, więc staję grzecznie na końcu tej dłuuugiej kolejki. Twoje wełny wszystkie są piękne (chyba nie ma dnia, żebym nie zaglądała do sklepiku:)).
    Kolor podoba mi się każdy, ale idzie zima, więc na pierwszym miejscu stawiam na fiolet.
    Gratulacje i niech sklepik rośnie w siłę...
    apeico

    OdpowiedzUsuń
  197. Przyjmij i ode mnie życzenia z okazji rocznic. Tak na prawdę to ci zazdroszczę, że mając taki sklep to sobie możesz każdą wełenkę wziąć do ręki, pooglądać i nikt nad tobą nie stoi i nie marudzi ( czytaj: sprzedawca).
    Wszystkie losy są cudne, z każdego bym się ucieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  198. Ja też stoję w kolejce. Kolory tak piękne, ze sama nie wiem który ładniejszy. Moze los zdecyduje.
    Gratuluje rocznicy- i życzę następnych !!!
    Pozdrawiam cieplutko
    krut0@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  199. Wszystkiego naj, naj z okazji takich rocznic i wytrwałości w prowadzeniu Zagrody, proszę się nie poddawac- Nigdy w życiu!!!!
    Wszystkie wełenki bez wyjątku śliczne, poproszę o krórąkolwiek :) zapiecek1@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy