wyniki

/
35 Comments
dziękuję  wszystkim za serdeczne  słowa, za wszelkie życzenia  rocznicowe i za udział  w  zabawie:)  liczba  chętnych  na Zagrodowe wełenki  przeszła moje najśmielsze oczekiwania...z niedowierzaniem wręcz  patrzyłam  na  pojawianie się kolejnych komentarzy, ale  co tu kryć - jest mi z tego powodu niezmiernie przyjemnie:)
pragnę  także podziękować osobom, które  zamieściły informację o rozdawajce u siebie na blogu: to bardzo miłe:) dziękuję bardzo!

a teraz   przechodzę do sedna:
ustrojstwo  generujące losowo liczby zdecydowało:

Los I - wędruje do  Dorfi
Los II - wędruje do Halifaxus
Los III - wędruje  do  Anny  ( dla   rozróżnienia: chodzi o  Annę z anna-moje-robótki)

gratuluję  wygranym:)
mam nadzieję, ze    moteczki przypadną Wam do gustu i będziecie  miały z nich wiele radości

pozdrawiam

p.s wygranych proszę o   kontakt: myszoptica@poczta.onet.pl


You may also like

35 komentarzy:

  1. No doooobra...
    Też gratuluję.
    No trza sie jakoś zachować, skoro się nie wygrało...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje!
    no przecież było wiadomo, że nie wygram:D więc nie będę płakać, nie, wcale!!;)))
    nigdy niczego nie wygrałam w losowaniach, w lotto miewam z rzadka JEDYNKI:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarom i czekam, co ciekawego z wełenki zrobią;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany!! Wygrałam!!! Ale się cieszę !!! :)
    Już piszę maila :)

    Serdecznie gratuluję pozostałym, którzy wygrali :)
    Dorfi

    OdpowiedzUsuń
  5. Też gratuluję.
    Pozdrawiam Luiza-50

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!
    Chwalcie się potem jak najszybciej, co z tego wydziergałyście :)
    A dla Ciebie jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO z okazji rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany!!!! Wygrałam! Dziękuję, dziękuje, dziękuję!!!! I to najpiękniejszą jak dla mnie włóczusię!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje najserdeczniejsze gratulacje , ja jeszcze muszę poczekać na mój los szczęścia . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. NIEMOŻLIWE!!! :) Niemożliwe :) wygrałam!!!! Aż mi ciśnienie podskoczyło z wrażenia. Jak mniemam jest to szczęście początkującego. Już piszę na maila :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przełknęłam porażkę. Trudno. Idę pochlipać, ale bardzo gratuluję Szczęściarom!
    A Gospodyni bloga jeszcze pięknie dziękuję za fajną zabawę i tą adrenalinę :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. eh.. no trudno.. może innym razem mi się uda...
    a szczęściarom gratuluję (i zazdroszczę!!) :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję trzem szczęściarom...;-) Aż mnie zazdrość zżera...;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! co nie znaczy że nie zazdroszcze, bo bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Dziewczyny, troszkę zazdroszczę, bo piękne wełenki :) I pokażcie udziergi, jak już coś z nich powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj,gratuluję Zwyciężczyniom i bardzo,bardzo im zazdroszczę :-)))
    Moje życzenia dotyczące Twojego sklepu nadal bardzo aktualne-trzymam kciuki za powodzenie i z pewnością wkrótce wpadnę na zakupy.Pozdrawiam serdecznie,wszystkiego dobrego
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawa dla wylosowanych. Niech wam się dzierga przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawa dla wylosowanych. Niech wam się dzierga przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Zazdraszczam" ale gratuluję :)))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wczoraj z zachwytu zapomniałam pogratulować pozostałym wygranym i życzyć WSZYSTKIM dużo szczęścia - nie tylko w Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zabawa to zabawa ale nutka zazdrości pozostaje.Dziewczyny mam nadzieję, ze pokażecie prace zrobione z tych cudnych włóczek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję serdecznie wszystkim wygranym. Piękne te włóczki!!!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zwycięzcom gratuluję , niech Wam się dobrze dzierga:))
    Tobie Martusiu życzę kolejnych takich lat i oby było tylko lepiej.
    Twoja "Zagroda" kusi nie miłosiernie , oj kusi:))).

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla zywciężczyń. Też czekam na piękne rzeczy z tych pięknych wełenek.

    OdpowiedzUsuń
  24. no szkoda, że akurat one ;) ale gratulacje dla nich!
    i dzięki za candy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja pierdziu... jak to możliwe, że przegapilam ten wpis...skandal jakiś! :-(((((((( buuuuuuu! Fioletową chcę!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy