wariatus totales:)

/
12 Comments
 tak mi się wczoraj zrobiło , tak mi się wczoraj objawiło, ze  zgłosiłam się do konkursu na blog  roku 2011 w kategorii “moje zainteresowania i pasje”.  ot , chwila i impuls.
przysłano mi  link  zgłoszeniowy, który należy umieścić  na blogu, pewnie dobrze byłoby w niego też poklikać:)))
następnie grzecznie poczekam  na ostateczną akceptację zgłoszenia do konkursu. mam nadzieję ,ze wszystko pójdzie jak należy, bo   chyba padnę ze śmiechu jeśli  mnie  nie przyjmą:  u mnie wszystko jest możliwe…  nie ekscytuję się  więc nadmiernie, uwierzę  kiedy zobaczę:)

ekscytuję się natomiast tym:
cascade 11.11 005
udało i się  wymieszać kolor beżowy, mając do dyspozycji barwniki w  kolorach podstawowych:)
proporcje na tzw “oko” – gdyby ktoś mnie zapytał, jak to zrobiłam, musiałabym nieźle pogłówkować. hmmm… ileż to razy obiecywałam sobie specjalny kajet na  sekretne  receptury farbiarskie?  ze sto. najmarniej. 
może to będzie moje  postanowienie noworoczne?
pozdrawiam


You may also like

12 komentarzy:

  1. Umieśc u siebie w widocznym miejscu informację, ze startujesz, z linkiem do konkursu, bo nie zaakcjeptują zgłoszenia.

    A jak to zrobiłas?
    Ja sie ekscytuję tymm, że na merynosie mix liliowy, czerwony i turkus wyszedł mi czarnofioletowy, a na alpace z akrylem różowy, tylko włosek fioletowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam aż Cię przyjmą, będę głosować :)
    A kolorek super, podziwiam umiejętności :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chmurka- przyjęli! z góry dziękuję za Twój głos:)

    Violet- farby mają to do siebie,ze lubią zaskakiwać:) i chociaż ufarbowałam już naprawdę duuuuuzo motków, czasem nie jestem w stanie przewidzieć wszystkiego. addytywna teoria barw jest tu jednak mocno przydatna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w konkursie . Kajet by sie przydal ,pamiec nawet najlepsza potrafi zawiesc .

    OdpowiedzUsuń
  5. to teraz poprosimy o info, co i jak klikać, żebyś miała duuużo głosów ok? pozdrowienia z Kaszeb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty! Mię też odpaliło, ino w innej kategorii!
    Łączę się w blogoroku 2011:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia!
    Ja w tym roku mówię pass :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. 3nereida - mas rację , kajet to rzecz szalenie przydatna, a jeśli się jeszcze robi w nim notatki , to rzecz nie do przecenienia. kiedyś prowadziłam kajety skrupulatnie, tylko przez ostatnie lata tak coś... tak jakoś .... się mi odzwyczaiło:)

    dodgers - dziękuję za chęć głosowania:) o terminie oddawania głosów poinformuję szczegółowo i będę ładnie i bardzo prosić dobrych ludzi o pomoc... zeby nie być ostatnią osobą na liście)

    dorothea - wczoraj tak mi odpaliło, potem siedziałam nad otrzymanym linkiem gapiąc się jak sroka w gnat, zastanawiając się, co mi do łba strzeliło. ale jeśli powiedziało się a...
    blogo - łaczność nawiązana:)))
    pozdrawiam

    Ata - dzięki:) ma tylko nadzieję ,ze w tym wariactwie jest metoda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. będziem głosować i bez proszenia:-) raz na jenda

    OdpowiedzUsuń
  10. raz na Ciebie raz na doro :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to trzymam kciuki - głosik mój masz :-) A wełenka wyszła mniamniuśna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze życzenia na ten Nowy 2012 Rok !! :D:D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy