czysta próżność

/
22 Comments

Koleżanki  drogie  uprzejmie doniosły, że  piszą o człowieku.   nakazały pochwalić się niezwłocznie. 
zatem się chwalę: zerknijcie tutaj
baaaaardzo  miło mi z tego powodu , nawet  nie będę próbowała kokietować .  sympatyczne uczucie.  skrzydełka    u stóp wyrosły mi na  kilka chwil :)
nie chciałam  chwalić dnia przed zachodem słońca,  żeby  potem nie było… i tam mam   dygotki,  ze  pies z kulawą nogą   na mnie nie zagłosuje. 
w ogóle fajny dzień  dzisiaj miałam:   spotkało mnie dużo małych przyjemności :  dostałam  dobre wieści od znajomych,   czarny kot pobiegł wzdłuż drogi, a nie w poprzek,  znalazłam parę groszy, o których sądziłam, ze dawno już wydałam, a  w sklepie, w  którym robimy codzienne zakupy pojawił się ajvar
pozdrawiam


You may also like

22 komentarze:

  1. Jesteś sławna!!!
    A ja znam sławną osobę - o!:)
    Trochę splendoru i na mię spłynie, bo Cię znam!
    A psa z kulawą nogą się nie bój - pogonimy obie:D:D:D

    Bogaczka też sławna, widziałaś?
    I super, że pokazali blogi rękodzielnicze - niech się ludziska za druty chytają!

    OdpowiedzUsuń
  2. toś mi wyjechała z grubej rury:))
    bo jeszcze uwierzę w tę sławę:) a jeśli uwierzę, to będą musieli mnie humanitarnie odstrzelić, zebym otoczeniu swemu durnotą własną nie zagrażała:)

    i naszych widziałam: Zdzid i Bogaczke
    nasi górą:) hura!

    mam nadzieję ,ze pogonimy jako te łanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ano z haubicy!
    Z durnoty wyleczymy - jak będzie trza:D:D:D

    Zdzid też widziałam, nie wiedziałam, że się zgłosiła.
    Fajnie - naprawdę fajnie!
    Nasi górą!:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Niech piszą ,bo dobrze piszą-i słusznie! :-)
    Serdecznie pozdrawiam
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  5. Więcej takich dni Ci życzę... i wygranej też. Trzymam kciuki i nie puszczam, niech rodzina głodna chodzi i brudna, pognieciona. Jakoś przetrzymamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rene - zejdę ze śmiechu z Wami:) ale jakby co, to Drogiemu Małżonkowi nie zdradzaj dlaczego tak trzymasz, bo mnie przeklnie do grobowej deski:)i cię juz więcej nie przywiezie....

    Maja71 - dziekuję Ci serdecznie:)

    Dorothea - i ja nie jestem do końca pewna, czy i Zdzid się zgłosiła. ale piszą: czyli podoba się - to jest fajne:) kropla drąży skałę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małżonkowie zdecydowanie nie muszą wiedzieć WSZYSTKIEGO, co nie, dziewczyny?:)
    Lece sprawdzić, czy Zdzid się zgłosiła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wiem - nie zgłaszała się!
    Ale i tak fajnie, że pokazują rękodrutodzieła:)

    A gdzie Laurka?
    Zgubiła się???

    OdpowiedzUsuń
  9. A dlaczego próżność? No dlaczego ja się pytam? Nie pchałaś się, napisali i wiedzieli dlaczego. Proszę mi tu nie posypywać głowy popiołem. Należy Ci się, boś fajna i już :)
    I trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fanaberia buziaki serdeczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę zwycięstwa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko zagladam na onet, ale wlasnie wczoraj korzystalam z mezowskiego laptopa i pierwsza rzecza na jaka zwrocilam uwage, byl wlasnie ten artykul. Zapomnialam o garnkach i innych obowiazkach, aby go przeczytac.
    Bardzo mi milo bylo, ze pomiedzyinnymi blogami jest blog do ktorego zagladam. Gratuluje z calego serca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwal, tak zwal... uzasadniona :-)
    buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!
    Miło zobaczyć, że rękodzieło jest doceniane i o znajomych blogach piszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję kochana, zasłużyłaś na to!
    niech piszą!!!!
    pozdr
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie , że znalazłam twój blog jeszcze przed tym jak napisali o tobie. Po prostu wiedziałam co dobre. Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  17. hej:)
    tak pięknie piszecie, tak miło i serdecznie... dziękuję z całego serca:)
    i nawet jeśli ułoży się tak,ze będę gdzieś na szarym końcu, nie będzie mi żal, bo mam takie czytelniczki, ze mucha nie siada! dziękuję, że do mnie zaglądacie:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. A taka jedna kulawa baba się nada?? Bo jak coś, to mój głos (nie jeden) masz gwarantowany!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję. Chętnie zagłosuję, bo często tu zaglądam,tylko nie wiem jak.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy