zaczęło się!

/
15 Comments
słowo się  rzekło: zgłosiłam się do konkursu Blog Roku, a  skoro się zgłosiłam , to wypada  powalczyć:)
bardzo proszę o Waszą pomoc, jeśli macie jakiekolwiek pozytywne skojarzenia związane z  Zagrodą i Myszą, zagłosujcie ! 

Aby zagłosować, wyślij SMS na numer 7122, w treści podając numer H00239
Koszt SMS to 1,23zł brutto.
Uwaga! W numerze bloga znak 0, to cyfra zero. Pamiętaj, także, aby nie wstawiać w SMS spacji!
głosujemy do 19  stycznia

trzymajcie kciuki,
dzierganym do góry!


You may also like

15 komentarzy:

  1. Zagłosowałam:))Uwielbiam "Cię" czytać:)Zyczę powodzenia!-Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, Kankanko - dziękuję pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo dooobra ,coś tam Cię lubię to zagłosuję :P


    :DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. wysyłam i pozdrawiam. Czytam, lubię, alem nieśmiała więc się nie ujawniam

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję, bardzo dziękuję za każdy głos:)
    każdy sms jest równocześnie wsparciem dla dzieci niepełnosprawnych - dochód z akcji przeznaczony jest na ich rehabilitację - dlatego nie wstydzę się tak bardzo, kiedy namawiam Was do wydania pieniążków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. NO więc tak - jo rzekłam kilka postów wcześniej - głosuję!
    Po drugie - masz szanse wygrać, a przynajmniej uplasować się w czołówce, bo (tu moja chora dedukcja nastąpi) -
    A19.01 mam kolejne urodziny. BSłowo i czyn pt: rehabilitacja na stałe gości w moim życiu codziennym.

    Tak więc za dużo zbiegów okoliczności, żeby nie miało być git!
    Trzymam kciuki (wspomagając trzymanie esesmanami)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ata:) - nadzieję wlewasz w moje serducho, bo na razie idzie tak sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tam! Pani da spokój! To dopiero początek głosowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. zastanawiam się po kiego diabła mi to było;) ale z drugiej strony, im więcej nas, dziergających widać , tym lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spoko! Rok temu też przeżywałam te same dylematy. Potraktuj to jak sport, rozrywkę czy coś tam.

    OdpowiedzUsuń
  11. na szczęście nie dotyka mnie to personalnie;) trochę dystansu do siebie jeszcze mam:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy