płaszczyk na bis

/
34 Comments
wymoczona i wyprana jak trzeba, czyściutka i pachnąca,  kolejna wersja płaszczyka:
DSC02427 DSC02449 DSC02448
wprowadziłam parę zmian…
najbardziej widoczna:  dodatkowe  przeplatańce  na  pleckach.
kolejna to  większe taliowanie,: oprócz klasycznego już  ujmowania oczek   na bokach dzianiny, ujmowałam  oczka  na granicy  wzoru ryżowego i  warkoczy.   wypadało to akurat w miejscach , gdzie w wykrojach krawieckich pojawia  się zaszewka. dzięki temu płaszczyk ładnie przylega w okolicy  taliowo-lędźwiowej.
a guziki są trzy , nie  jeden
zużyłam siedem motków   220 wool  pochodzącej z mojego  sklepu, muszę przyznać po raz kolejny , ze    jest to   bardzo dobra wełna do   wzorów   warkoczowych -  wychodzą bardzo  ładnie, plastycznie.    i jest taki cieplusieńki:)  świetnie sprawdzi się   wiosną,    w swojej tytułowej roli
bardzo lakoniczny post wyszedł mi dzisiaj:) zarobiona jestem:)
pozdrawiam


You may also like

34 komentarze:

  1. Śliczny płaszczyk, i na dodatek w moim ulubionym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny! Piękny kolor. Ja też mam tę wełnę w domu, w kolorze granny smith czyli zielonego jabłuszka i ciągle myślę, ze teściowej coś z tego zrobię bo to jej kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. betinaa40 - dziękuję:)

    pimposhka - dzięki - chyba lubisz tę swoją Tesciową;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ..kurka wodna :)..ile razy tu przyjde..tyle razy czuje ,jak mnie zazdrosc nadgryza ;)))
    ..jest piekny!
    ..no i ten kolor nie moj...ale tu jest fantastyczny!
    ..no chyba przez ten snieg :)
    ..potwierdzam co piszesz o welnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Najmodniejszy kolor sezonu!!!!

    Lansuje się go wszędzie, ale tak skutecznie i pięknie to u Ciebie na takim modelu!
    Pozazdrościć!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i bardzo energetyczny!

    Czuję, że musze w końcu sobie jakis plaszczyk zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudo!
    Wyszedł pięknie i ten kolor...
    Wszystkie zmiany na plus. Wielki plus :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. uuuu łaaaa cudeńko wyszło!!!!! I ten kolorek taki piękny :))))
    pozdrawiam zachwycona :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko!Jaki piękny!
    I tego taliowania zazdroszczę,chciałabym móc zmieścić się w coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję pięknie za wszystkie miłe słowa - cudnie rozgrzewają :) w zimowy, mroźny wieczór.

    taliowanie jest duże, bo płaszczyk nie jest dla mnie, niestety ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny płaszczyk. Po wcześniejszych zdjęciach myślałam, że krótszy będzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie boski wyszedł!! I miałam napisać, że wszystkie dziewiarki będą Cię z daleka po nim poznawać alem doczytała, że to nie dla Ciebie. Ja sie tak na niego zapatrzyłam, że maksymalnie przedłużyłam aktualna robótkę:-)))) Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny!!! Aż zamarzyłam żeby sobie coś podobnego wydziergać...

    OdpowiedzUsuń
  14. no rewelacja..uklada sie pieknie..kolor cudny..wzor sliczny...uklony dla tworczyni..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  15. O maaatkooo! Padłam plackiem płaskim i już zapewne nie wstanę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Leżę obok Aty, więc zarzuć nam tu tym płaszczykiem, bo wieje od ziemi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super , bardzo ładny , no i ten kolor.
    Och , tylko pozazdrościć przyszłej właścicielce:)).

    OdpowiedzUsuń
  18. Fiubździu - te wcześniejsze zdjęcia wyglądały rzeczywiście niewinnie;) ale od początku miął być długaśny, bo to dla byłej koszykarki. i chudszej nawet niż lola...

    edi-bk - dzękjak mi dupsko kiedyś pozwoli, to sobie też taki zrobię:)

    BogaczKa - jak Cię znam , to zaraz usiądziesz i w dwa dni zrobisz
    takie cudeńko, ze mucha nie siada:)

    persjanka - dziękuję ,cieszę się,że znowu Cię "widzę":) pozdrawiam

    Ata, Sylwka - a może złożymy się na puchówkę przechodnią, będziemy sobie pożyczać, bo ja tez coś często padam ostatnio:))))a jak nie ja cała to przynajmniej szczeka:)

    Joanna - dobrze, ze po sąsiedzku przeczytałam, ześ TY Kocurek, bo w głowę zachodziłabym , kto zacz?
    dziękuję bardzo za miłe słowa:)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ała! Zabolało :(
    Cuuudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny płaszczyk, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudeńko! Podziwiam i płaszczyk i twoje zdolne rączki :) dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Doczekałam się :) Jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyszedł, prezentuje się okazale, a kolor bardzo smakowity, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. matko jaki cudny!!!!!
    i kolor i te warkoczyki i wszystko!!!
    A widziałaś jak pięknie ułożyły się kolory od Ciebie w sweterku?
    marzenie! baaaaaaaaaaardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny płaszczyk,aż mam ochotę sama sobie taki zrobić tylko, że wiosna już puka i zanim skończę będzie jesień i zazdrość mnie żdżera.CUDOWNY!!! Jestem nowa i nie wiem gdzie mogę znaleźć jakiś opis?

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW! Ależ mi się podoba! I jak ładnie dopasowany!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy