chwilowo - bezdeszczowo

/
27 Comments
korzystając z chwilki , kiedy nic na głowę  nie kapie, nie  ciurka, nie  zacina,  złapałam Lolę  pod pachę i nakłoniłam do   pozowania.
tematycznie i  w  ogólnym nastroju  przyodziałam ją  w  chustę z  Kid Classica:
 DSC03273 DSC03275  DSC03278  DSC03276DSC03284 DSC03287

wzór to zmieniona wersja  Mousseux   -  zmieniona, czyli uproszczona…
chociaż  mogłoby się wydawać, ze  z tego wzoru nie da się już nic  ująć – mnie się jednak udało:)
i mam takiego sobie Casuala.
od razu zapowiadam: nie oddam go za żadne skarby świata, nawet jeśli połowa okolicy będzie się przymilać;). pozostanę niewzruszona jak skała,  bo on jest taki…  taki… mój. mówią, że szewc bez butów chodzi, a ja dodaję, ze dziewiarka   nie ma w co się  ubrać ( no może troszkę się zagalopowałam , bo  człowiek-kobieta rzadko kiedy  ma się w co ubrać,   ale ogólny sens jest  chyba jasny:))
kid classic wyraźnie mięknie po  upraniu -  robi się  przytulny i przymilny,  jak  dla mnie – cudny, obłoczkowato-chmurkowaty…
czyli: jestem bardzo  zadowolona  z  tego  udziergu
technicznie: zużyłam  3 motki  kid classica,  dziergałam na  piątkach,  a spinka  to  prezent  od Artysty, który  zgodził się uprzejmie  na wykonywanie ich dla  Zagrody
pozdrawiam
p.s jeszcze nie  leje:)))




You may also like

27 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że nie oddasz. Piękne kolory, a zapinka wspaniale pasuje do całości,

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat słyszałam, że kobieta nigdy, absolutnie nigdy nie ma się w co ubrać;) Chusta śliczna, taka prosta, ale z pazurkiem. I taka orzechowa! Śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta,bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, oj tak - udała się, bardzo, bardzo :)
    A kid classic jest po prostu rewelacyjny. Uwielbiam tę wełnę i ja !

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowicie przyciaga oko swoja prostota i elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój tata mówi, że "nie mam się w co ubrać" to najstarszy tekst świata :) chusta iście piękna, nie oddawaj nikomu !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zacna, bardzo.
    Poleciałam na rav wzór oglądać, co skończyło się tym, że mam ochotę użyć jedynego znanego mi francuskiego słowa. Takiego na 5 liter, pierwsza "m"...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że Lola to bardzo popularne imię dla manekina: mój (właściwie nasz) też się tak nazywa :)
    A chusta bardzo gustowna.

    OdpowiedzUsuń
  9. I ani słowa?? Ani słóweczka?? Jak mogłaś!
    I jak mi jeszcze raz powiesz,że jesteś leniwa to Ci pieprznę! Takie cudo i leniwa. Idź w cholerę >:-/

    OdpowiedzUsuń
  10. No kobiiiiiiiiiiiitoo!!!!!!
    Piękna! Też bym chyba nie oddała za nic:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosta i elegancka i wcale się nie dziwię, że jej nie oddasz bo jej piękna:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję Wam serdecznie za miłe słowa:)
    właśnie podniosłam się z "łoża boleści" bo łepetyna chciała rozpęknąć mi się na dwoje, a tu taka miła niespodzianka, tyle serdecznych komentarzy:))))

    dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że mnóstwo drutów pobudziłaś do działania :-), moje na pewno! Ta chusta jest smaczna, jakkolwiek to rozumieć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo, reszty powtarzać nie będę ;) W pełni zgadzam się z poprzednimi komentarzami!! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest prześliczna, prostota zawsze sprawdza się najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  16. No to chyba wreszcie sięgnę po coś innego niż melanże, bo chusta prosta, ale zjawiskowa i nad wyraz urodziwa. Kolory co prawda nie moje, ale już ja sobie wymyślę swój zestaw :-) A spinka piękna, więc też muszę się przyjrzeć jej z bliska.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta jest piękna w swojej prostocie! Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcale Ci się nie dziwię, że jej nie oddasz! też bym egoistycznie dla siebie zachowała takie przytulne cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. chusta piękna, też bym nie oddała,
    a spinka cudna

    OdpowiedzUsuń
  20. chusta wyglada na mieciutka i cieplutka,prosta i bardzo ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki serdeczne:)
    teraz mogę się przyznać: trochę wstydziłam się ją pokazać , bo napatrzyłam się na tyle piękności na blogach dookoła, ze pomyślałam - z czym do ludzi? a ona taka zwykła...
    cieszę się ,ze i Wam się spodobała:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna :) prosta i wygodna i tak ma być !

    OdpowiedzUsuń
  23. chusta cudna..i choc twoja to tez taka moja....pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  24. myszoptica --> jak ja bym miala tak miarkowac, jakie piekne rzeczy sa na innych blogach, to bym musiala calkowicie zakonczyc moja ''kariere dziergaczki-amatorki'' :-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. jest piękna :)http://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. jest piękna :)http://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy