konsekwentnie…

/
35 Comments
…wykazałam się  ostatnio taką dozą konsekwencji  i samozaparcia, ze jestem  z siebie  bardzo zadowolona i będę  bezwstydnie  dopraszać się  o pochwały….
sprawa dotyczy bowiem włóczek:
postanowiłam  zmniejszyć   swoje “prywatne” zapasy  włóczek,  bo   ich wielkość  nie świadczy  zbyt  dobrze  o  stanie mojego umysłu, jeśli mam  być brutalnie szczera. dojrzewam powoli  do   myśli o  odsprzedaniu  lwiej części, ale to tak powolny proces, ze w  międzyczasie popełniłam  cztery! (cztery! ) projekty bez wyciągania  łapek w  stronę sklepowych półek.  są to : pokazywana już  Nadmorska I ,  w kolejce czekają :  chusta Nadmorska II,  Karoliniasty ogoniasty sweterek, no i   moja świeża miłość: Eisen. ten ostatni   wyglądał dzisiaj rano tak:
DSC04723 DSC04718 DSC04730

teraz jest juz uprany  i  leżakuje, w celu osiągnięcia  “pełnej  dojrzałości”
zapowiada się ,ze  będzie  to  bardzo miły  sweterek nad-spódniczkowy. akurat takiego potrzebuję , bo  zbliża się jesień,  a  ja kupiłam sobie   śliczne kaloszki , do których należałoby   nosić  rurki, ale aż tak nieprzytomna nie  jestem, żeby je  założyć, więc spódniczka będzie idealnym rozwiązaniem. 
przymiarki wypadały  nawet, nawet…. nie powiem…  ale cała prawda wyjdzie  po praniu:)   dopóki nie założę takiego  gotowego na grzbiet,  zakładam  pojawienie się wszelkiego rodzaju kataklizmów  dziewiarsko-okolicznościowych:)zamawiam zatem na jutro słoneczko i ciepełko!
…i kolejną porcję konsekwencji proszę:)


You may also like

35 komentarzy:

  1. Śliczny
    ale najfajniej by było gdybyś przyszła z nim na Szarotki!!!
    Pochwalę ale osobiście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wobec takiej argumentacji- kapituluję i zapowiadam się na niedzielę:) zatem do zobaczenia:)

      Usuń
  2. No pewnie że cudny! Jak wszystko, co robisz!
    Czujesz wełnę i wiesz, jak dobierać do niej projekty. Moim zdaniem to wielka umiejętność.
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. no to teraz egoś będzie rozpychał się łokciami i kolanami i żyć nie da...ale co tam: spacyfikuję drania:)
      dziękuję bardzo!

      Usuń
  3. No tak - popodziwiam, popodziwiam i tyle mego ;-) Pięknisty straszliwie i przy nadarzającej się okazji poproszę o osobistą prezentację :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      a sprzyjająca okazja trzyma nas już mniej więcej od pół roku w blokach startowych i co? tylko zakwasów dostajemy:)czas na bardziej konkretną akcję:)

      Usuń
    2. Tak jest, patataj, patataj - ruszę z kopyta, jak tylko Pani L. zawita, co by Cię nie rozpuścić częstotliwością mych odwiedzin ;-)

      Usuń
  4. Świetny,bardzo mi się podoba.Gratuluję więc konsekwencji w działaniu i czekam z utęsknieniem :-))) na nadmorską II.
    Pozdrawiam serdecznie,Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:) mam nadzieję, ze kolejna nadmorska Cię nie rozczaruje:)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Już na leżąco wygląda wielce obiecująco:)) widzę, że zmnieniłas szatę bloga:) a czy literki mogłyby byc większe?:)chyba gorzej z moimi oczętami, czyżby czas na zapasowe?:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zmieniłam ,zamieniłam - mam nadzieję,ze uznacie , ze na lepsze:) literki powiększyłam, powinno być wygodniej....
      ja swoje oczęta wspomagam juz od jakiegoś czasu - niby niewielka wada , ale pamiętam swoją pierwszą reakcję u okulisty- " nareszcie ktoś umył okna w tym lokalu"
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Och, jak ja bym chciała wykazać się takim samozaparciem... Mam tyle wełen, że mogłabym ubrać dwie klasy uczniów szkolnych oraz ich mamy w chusty... Może staniesz się dla mnie inspiracją - oby...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żyłka zbieracza - maniaka jest nie do opanowania, prawda? a potem człowiek patrzy na te rosnące góry włoczki i zaczyna się poważnie , zastanawiać nad soba.... powodzenia w zmniejszaniu zapasów:)

      Usuń
  7. Popełnienie czterech projektów bez kupowania w międzyczasie nowej włóczki jest NIEMOŻLIWE :DDD

    To zdanie o stanie mojego umysłu też nieciekawie świadczy :)

    Świetny sweterek, i kolor i wzór i fason.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna ta nowa miłość - prosta, elegancka, taka... w sam raz:))) A jak przymiarki przebiegają? Pomyślnie? Na południu słonko świeci.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miłe słowa! przymiarki dają nadzieję...

      Usuń
  9. Śliczny sweterek :)) pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  10. Konsekwentnie pięknie dziergasz :-) Wzór troszkę podobny do mojego ostatniego sweterka, ale u Ciebie podoba mi się kołnierz i w tym kierunku będę szła przy następnym.
    Kolor też mi się podoba. Jaka to włóczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włoczka to primula adriafilu, ja kupowałam ją u Laury, dzisiaj można ją chyba dostać, albo zamówić u Uli (Zamotane)
      i dziękuję:)

      Usuń
  11. Świetny! Wszelkie katalkizmy, okazałby się zupełnie bez serca, gdyby teraz wystąpiły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) kataklizmy przeszły bokiem:) szczęśliwie wysechł:0

      Usuń
  12. Zazdroszczę konsekwencji... Ja ostatnio zaczęłam wyrabianie resztek i kupiłam karton włóczek...;-D A sweterek wygląda świetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakup całkowicie zrozumiały - przecież resztki trzeba z czymś łączyć, czy z nie?

      Usuń
  13. jak zwykle-niezwykle:) i tak już chyba będzie zawsze,bo kiedy tu zaglądam to zawsze mnie zadziwiasz swoimi pracami:)pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi ładnie posłodziłaś:) dziękuję, mam teraz +10 do samopoczucia:)

      Usuń
  14. Pochwałę za samozaparcie przesyłam:0 Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, przepraszam, że zagajam z ten sposób, ale czy można do Ciebie napisać jakoś hmm, bardziej prywatnie, nie poprzez komentarze? Chyba, że ja ślepa jestem i nie widzę nigdzie na Twoim blogu guzika "napisz do mnie", czy coś w tym stylu? Pozdrawiam z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam guzika, właściwe - dlaczego , go nie mam? wkleję w wolnej chwili - na razie na szybko: myszoptica@poczta.onet.pl

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy