nadmorska I

/
52 Comments
to już najwyższy czas na   ujawnienie  się z   moim wakacyjnym wytworem,  jeśli nie chcę zmieniać  nazwy z  “nadmorska”   na “ archaiczno- próchniczna”.    
dodatkowo , tak mi się  te kropelki  z  otaczającą aurą skojarzyły…niestety.
DSC04200 DSC04203 DSC04207 DSC04243
wyprodukowałam  toto nad morzem,   jednym okiem patrząc  na   jedno dziecko, drugim  na   drugie dziecko, trzecim   podziwiałam   “okoliczności przyrody” , a czwartym  śledziłam wzór  - w myśl zasady : dla chcącego nic trudnego:)
20120710042
a ja chciałam , oj jak bardzo, chciałam  mieć tę chustę.  chorowałam na nią , odkąd  zobaczyłam ją  u  Bietas
co ja poradzę, ze wpływowy człowiek  jestem?    ale jak tu się oprzeć ?  nie da się!  a ja z pokusami walczę w taki sposób, ze im ulegam:))
metryczka: wzór to  Dew Drops , włóczka  to Silky  Merino  Fingering z mojej  Zagrody, miałam   dwa motki , końcówkę z  jakiegoś farbowania,  to  wystarczyło  na duuuuzą  chustę.  druty?   to chyba były 4,5  ,  nie mam miarki, a  numeracja była na żyłce, więc    kwestią czasu było to ,ze się zetrze…   mam  zatem “artystyczny” nieład
pozdrawiam


You may also like

52 komentarze:

  1. Cuuuuuuuuuuuuuuuuuudo!!!!pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i ja również podrawiam:) ciepło:)

      Usuń
  2. Śliczna :))) To wyjątkowo wdzięczny wzór, a i kolor włóczki dodaje masę uroku. Piękna robota.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, niezmiernie mi miło:) miałam szczęście ,ze zostały mi akurat dwa motki:)

      Usuń
  3. Prześliczna, mnie też się bardzo ten wzór podoba. Wełenka w cudnym kolorku:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) pomyślałam sobie właśnie ,ze mam wyjątkowe chyba upodobanie do chust w tym kolorze, bo , niemalże co druga , jest właśnie taka:) muszę wymodzić coś innego , bo jeszcze mi się znudzi i co ja zrobię?

      Usuń
    2. Mnie by się podobała taka jaśniutka ecri. Zrób dla odmiany coś energetycznego np. soczystą czerwień:)

      Usuń
  4. Twoje kropelki są śliczne, szalenie podoba mi się ten model, choć mnie się akurat źle go dziergało i raczej nie powrócę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to szkoda,że masz złe doświadczenia z tym wzorem... ja na początku nie mogłam wyczaić , o co chodziło z tę wielką rozpiską oczek i rzędów, ale potem mnie olśniło i poleeeeciało:)

      Usuń
  5. Śliczna chusta :-)
    Kolor ma piękny...
    Świetne zdjęcie wzoru w piasku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna! Bardzo mi się podoba ten wzór! Chyba się skuszę tylko czy załapię o co chodzi? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to byłaś jak ten Światowid - każde oko skierowane w inną stronę ;)
    Chusta przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jaja- właśnie mi przypomniałaś, że mam taką zaczętą, leży sobie samotnie w szafie :D oj za dużo mam rozpoczętych robótek! a Twoja jest przecudowna, taka letnia, jagodowa ;)
    P.S. Pożyczysz jedno oko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci powiem,że Mysza mi skiełczała przez telefona ,że kolor tej chusty nie ten...Wyobrażasz sobie? Cudo pokazuje i jęczy. No nic tylko w dziób dać.
      Jeszcze Pinda leworęczna do tego ,więc jej to nie ma prawa tak ładnie wychodzić,a jednak.
      Ja tam jej za to nie lubię :P

      Usuń
    2. Mańkut i takie cuda wyczynia? o ja cierpiedole :D

      Usuń
  9. Przepiękna chusta - i te kolory, ehhh :)

    Ten wzór oczarował mnie odkąd go pierwszy raz zobaczyłam na jakimś blogu - niestety, nie jestem w stanie ogarnąć tych wszystkich rysunków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) rysunki udało mi się szczęśliwie ogarnąć, nijak jednak nie mogłam zrozumieć, o co do licha, chodzi z rozpiską rzędów i liczbę oczek w rzędzie - najprostszego nie zajarzyłam:)

      Usuń
  10. Chusta wygląda przepysznie:) Kolor jest genialny i świetnie pasuje do tego wzoru.
    Podziwiam Cię za taką podzielność uwagi. Ja siedziałabym z nosem w schematach przy takim wzorze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie:) muszę tutaj pochwalić swojego Radka, bo to dzięki niemu, mogłam slepić się we wzór chociaż tym, przysłowiowym okiem:0

      Usuń
  11. Chusta jest przepiękna -ten wzór zawsze wygląda efektownie, bez względu na kolor - ale kiedy nawiązałaś do niesprzyjającej aury, to całość ukazała mi się jako burzowe, zachmurzone niebo i ulewa, ale...wcale nie jako coś niemiłego, wręcz przeciwnie, jakby wyczekane po upalnym dniu. Patrz, jaką historię wydziergałaś! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuuaaaa - jak ładnie to napisałaś :) dzięki:0

      Usuń
  12. Prześliczna, też mi się marzy taka chusta na drutach, tylko nie wiem czy ogarnę :) Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogarniesz, na pewno:) to jest ładnie rozrysowane:0

      Usuń
  13. Łojesułojesuuu!! Troglodytka!! Tyle oczów i zdziałała cudo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nareszcie ktoś rozpoznał moją Wewnętrzną Naturę - troglodyta, to moje utajone ja:)

      Usuń
  14. Przepiękna jest ta chusta...to już kolejna na którą zachorowałam - kolor, wzór - całokształt....cudna!

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczny ten melanz...chusta piekna...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  16. No przepiękna-po prostu...i kolor,i wzór..
    Pozdrawiam serdecznie
    Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło mi:) i ja również pozdrawiam:)
      ostatnio bardzo często o Tobie myślę przy lakierowaniu:)

      Usuń
    2. Haha,przy lakierowaniu?! Mam kilka sztuk czekających na "nadanie błysku"-może Ci podrzucę :-))) ?
      A ja o Tobie myślę przy każdej kolejnej Echo.
      Pozdrawiam,wszystkiego dobrego
      Maja
      PS-a cóż tam lakierujesz?

      Usuń
    3. niezłe z nas myślicielki:))))

      zawieszki- serduszka lakieruję, lekko nie jest, bo zawsze jakiś pęcherzyk psuje mi gładź ostatniej warstwy:)

      Usuń
  17. Cudo i w dodatku jednym okiem i lewą łapką - jesteś niesamowita :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, no bo się zaraz zarumienię , albo jeszcze we własną niesamowitość uwierzę i stanę się nieznośna:)
      dzięki:0

      Usuń
  18. kobieca podzielnosc uwagi nie ma granic! :)
    swietna chusta, bardzo ciekawy kolor.
    pozdrawiam -
    - Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, kobitki są niezłe w te klocki- coraz bardziej podziwiam kobiety, które mają np. czwórkę dzieci - jak one sobie z tym wszystkim radza? ja mam dwie sztuki, a często , gęsto ledwo zipię:)

      Usuń
  19. śliczna:)nic dodać nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  20. cud, miód i orzeszki :) piękno i elegancja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudna chusta, podziwiam Cię za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy