demokracja a sprawa Miecia

/
19 Comments
czyli :
po ostatnim  poście i   Waszych miłych komentarzach, doszłam  do  wniosku, że  z  tego  całego  szycia  może  i coś  będzie…   zwołałam zatem  zebranie    Jestestwa, Miecia  i tego   gostka z    Wydziału  Zdrowego Rozsądku.
demokratycznie, przewagą  jednego  głosu,  podjęliśmy decyzję  o  kupnie      overlocka.   pozostało nam   zatem udać  się   zwiady, co  byłoby   dla nas  najlepsze ?   i prawie na wstępie    poddaliśmy się    frustracji, bo   oczywiście, jak to  zwykle   bywa,  najbardziej  spodobało się nam  cudeńko za  parę  tysiączków  ( mamy rozmach w planowaniu, oj, mamy)  -    gdyby  jeszcze gotował… albo  chociaż sprzątał…. wzięlibyśmy tę  kandydaturę na poważnie…
ale poszliśmy na kompromis i   kupiliśmy  to:
DSC05510

i powiem  Wam , ze  nie jesteśmy tacy głupi…. 
fajne urządzenie.   poradziłam sobie nawet  z  osławionym  nawlekaniem  całego  ustrojstwa i   szyję, co prawda  na razie  umiem  ustawić  tylko  jeden rodzaj szwu, ale i tak  jest  pięknie:)
od razu obrzuciłam   brzegi nowego  wytwora:
DSC05513
lamowanie  będzie   czystą przyjemnością: wszystko śliczniutkie, równiutkie…    siedziałam  przed   tą narzutą i   pławiłam się  w  ogólnym zadowoleniu:)
będę mogła powiedzieć więcej , kiedy  przeczytam  ponownie instrukcję, tym razem  z większym zrozumieniem:)))
a  na zakończenie:
trochę  większy kawałek   Dzidziowej  kołderki (tak   z  80%), w dalszym ciągu  czekamy na  całość, najlepiej “ wkładką “ w środku
DSC05478
a  na na koniec- taki prawdziwy:
ma być zimno…  trzeba zrobić nową  czapkę: zakochałam się  w Rosebud   z  Brooklyn Tweed’u
Rosebud4_medium2
mam  nadzieję,ze Jared, nie  pogniewa się za   “pożyczenie” zdjęcia – działam  w wielki  afekcie….no  i  Miecio znowu się przyczepił:)
pozdrawiam


You may also like

19 komentarzy:

  1. Gratuluję zakupu. A Brooklyn Tweed w większości ma fajne projekty, więc się nie dziwię, że się zakochałaś w tej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zakupu !
    czapka świetna,bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Cię serdecznie
    Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja również pozdrawiam... ciepło:)

      Usuń
  3. Niezły szprzęcior, nie ma co. Pogratulować zakupu!
    Złote ręce masz Dziewczyno, wszystko Ci pięknie wychodzi.
    Jak to się stało, że przeoczyłam tę śliczną dziecinną kołderkę???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo za miłe słowa:) jeśli prawdą jest to o złotych rękach , to ty musisz mieć co najmniej platynowe:) albo diamentowe - do wyboru

      Usuń
  4. Czapka jest fantastyczna tez muszę taką mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczęłam dzizergać i powiem Ci ,ze na jednej chyba się nie skończy

      Usuń
  5. BT mają super wzory, ja lubię jeszcze Lajona ;-)
    no i gratuluję zakupu! matko, ja się nie mogę finansowo na razie na zwykłą maszynę szarpnąć, ale jak ta bieda przeminie, to też poszaleję, a co ;-)
    pozdrowienia, również dla przyczepionego Miecia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne mają, to fakt . ja tez lubię lajona - dają radę
      szarpnęłam się to prawda, ma lekkiego moralniaka...
      mam nadzieję ,ze poszalejesz na całego:)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Gratuluję zakupu :) My z mężem musieliśmy pójść na jeszcze większy kompromis overlockowy (ok 800zł i wszystko byle nie Łucznik), ale też jestem z niego bardzo zadowolona :)
    (tylko nie pamiętam nazwy...)

    A czapka super, też lubię wzory Brooklin'a :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam ,ze myślałam o łuczniku ze względu na cenę... ale poczytałam, poszperałam i większość szyjących odradzała go szczerze. no to zacisnęłam zęby i zapłaciłam. miałam co prawda kupić szafki do sypialni...

      Usuń
  7. Kocham wszelkie maszyny i ustrojstwa sprytne, sasssdrość, sasssdrość.
    Ale po co mi to?
    A czapa świetna. Dziergaj i pokaż gotową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne toto, małe, sprytne...
      łatki patchworkowe zszywa, obrzuca zapasy i przycina jednocześnie - wszystko jest schludne i eleganckie
      no i mam nadzieję uszyć sobie od czasu coś na niewymiarowe dupsko..

      Usuń
  8. ejjjjj podoba mi się ta czapka... oj źle się dziać zaczyna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeejjjj... dobrze , dobrze:) będziemy dziergać synchronicznie.

      Usuń
  9. Gratuluję zakupu. a czapa śliczna faktycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapka fantastyczna. O tym co będzie powstawać na tej maszynie- moja wyobraźnia wiruje, szybuje - bo to co robisz dotąd jest Fantastyczne i fantazyjne:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy