oddam bałwana

/
128 Comments
czy wiecie,ze minęły  cztery lata  od  moich pierwszych  blogowych  wpisów?   
cztery  lata od  zapadnięcia na    ostrą  “knitozę”
przeleciało…
z tej okazji pragnę  podziękować  wszystkim ,którzy  znajdują chwilkę  żeby tu zajrzeć…ze wszystkie  miłe słowa i wsparcie -  serdecznie  dziękuję:)
a   z racji tego, ze już  jutro ma  padać śnieg, a  Dzieciaki   zaczynają przebąkiwać  o  lepieniu bałwana,  trzeba  przypomnieć sobie  to i owo.  
ustawiłam więc , swojego,   bałwana  “spersonalizowanego” – takiego lubię
 DSC05555DSC05558  DSC05537
bałwan zbudowany  jest z  trzech kłębków  Rowan Tweedu w kolorze  Nidd  -   jest uroczy i słodki, milutki  i cieplutki, w odróżnieniu od pozostałych członków rodziny  bałwanów;)
a żeby było juz całkiem sympatycznie  i rocznicowo:   oddam go w dobre ręce, zatem  bawmy się w  Candy:
-warunkiem   udziału w zabawie  jest pozostawienie   komentarza pod   tym wpisem.
-komentarze anonimowe nie będą   brane pod uwagę  w  losowaniu
-zapisy trwają  do 2 listopada
-losowanie  3 listopada
-będzie mi miło, jeśli wspomnicie  o  candy  na swoim  blogu
-jeśli   szczęśliwy los tak zdecyduje – wyślę bałwana za granicę

zapraszam do zabawy
jeszcze raz dziękuję:)
pozdrawiam


You may also like

128 komentarzy:

  1. Kurcze, a jaki to jest kolor nidd. Chyba jestem niczym facet, bo pojęcia nie mam. Blizej zielonego, czy niebieskiego? Bo jak tak patrzę, to bliżej mu do koloru nafty. Ale chętnie przygarnę... może starczy na szalik dla Chopa :)

    I gratuluję prawie pełniej rocznicy... bardziej pełna za rok, trzymam więc kciuki.

    ps. Liżę już od jakiegoś czasu te Twoje piękne włóczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny bałwan... Jakoś nie miałabym nic przeciwko temu, żeby zamieszkał u mnie :-)
    Włóczek i to jeszcze tak cudnych nigdy za dużo :-)
    Zapisuję się i ja :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. na każdym zdjęciu widzę inny kolor tego bałwana, a to bałwan z niego :P
    W każdym razie bardzo rzadko spotykany. Jasne, że takiego chcę!!
    gratuluję tych czterech lat i pracy, która wyszła z pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och o potrzymaniu w łapkach Rowana marzyłam już czas jakiś... Może w tym wypadku szczęście mi dopisze :)

    Serdecznie gratulacje 4 lecia - jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O to do mnie by ten bałwan pasował, dzisiaj zwłaszcza :D U Ciebie 4 lata??!! u mnie będą niedługo 4 miesiace i się cieszę, jak głupia do sera- no pisałam przecież, że bałwan do mnie pasuje :D Zapisuje się jak nic! I życzę blogowania lat czterech do potęgi n-tej :)) Buziaki.
    p.s. banerek jakiś jest? Bo nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy:) Zawsze podglądam ale nie komentuję:) A dziś nie mogłam się powstrzymać bo to zasada,by przytulić bałwanka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję czterolecia:D właśnie mi stuknęło na liczniku 2 lata dziergania bardziej świadomego (nie ta co na zpt w podstawówce:]) Rowana chętnie przygarnę^^ zatem na candy zapisuję się:]

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chętnie przygarnę takiego bałwana, ma świetne kolory.
    Gratulacje rocznicowe! Bardzo imponujące są Twoje osiągnięcia w te cztery lata, ciekawe, co za kolejne cztery :).

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki śnieg - ja protestuje ;) :)
    kolory cudowne ale przy moim braku szczęścia to się nie zapisuje, życzę tylko tak samo efektywnych kolejnych lat blokowania i dalszego rozwijania swoich pasji i umiejętności :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję czwartej rocznicy!
    Bałwanek tweedowy cudny, oczywiście ustawiam się w kolejkę do niego. Pożyczę sobie jedno ze zdjęć candy-bałwanka, by dać u siebie info o rozdawajce.

    Serdeczności :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszego, pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!
    Ja bardzo chcę bałwana, bo właśnie mi zabrakło tweedu w takim kolorze, aby długie rękawy w swetrze wydziergać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję z całego serca.
    I życzę Ci nieustannego rozwoju oraz powodów do satysfakcji.
    I w ogóle wszelkiego powodzenia :)

    Chętnie z tej okazji rozpuściłabym tego słodkiego bałwanka przerabiając go na jakieś zgrabne oczka... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marta, przecież wiesz, że nie prowadzę bloga. Ale jestem. I podziwiam. I wzdycham. Jak tu nie chcieć przygarnąć takiego cudeńka??? Oczywiście, że grzecznie się ustawiam. 4 lata... no no no! Pozazdrościć:) A ile nowych pasji: i ogród, i sklepik, i teraz to Twoje szycie. I oczywiście wszystko per-fek-cyj-nie. Z racji braku bloga wrzucam maila: izula244@gmail.com
    pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję rocznicy! Bardzo się cieszę,że trafiłam na Twój blog-można tu zobaczyć wspaniałe rzeczy i nauczyć się sporo :-) Może dasz się namówić na częstsze wpisy ?...
    Pozdrawiam Cię serdecznie,jeszcze raz życzę wszystkiego dobrego i oczywiście wyrażam chęć przygarnięcia bałwanka :-)
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wełenki :) Staję w kolejce bo tego jeszcze nie miałam :)
    Gratulacje i życzenia kolejnych udanych lat w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję pięknej rocznicy :-) A jeszcze bardziej umiejętności realizacji pasji.
    I, oczywiście, ustawiam się w ogonku .

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurczę, ale ten czas zapierteges!
    4 lata??
    najlepszego temu blogu, i żeby się często nowe noteczki, okraszone foteczkami tu pojawiały!!
    oczywiście pożądam bałwana. ten kolor!!! ach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stoję w kolejce po tego bałwanka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wprawdzie na bałwanka się nie zapisuję (bo kolor nie mój), ale z okazji rocznicy cierpliwości gratuluję, a rozwoju zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tym bałwanie,trzymam za siebie kciuki a nuż się uda:)))Gratuluję pięknej rocznicy i życzę kolejnych:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapiszę się i ja. Kolor włóczki fajny, a ja ostatnio lubię dziergać :) Dalszych kolejnych dobrych wpisów na blogu i kolejnych rocznic!
    Info o candy u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaaa, piękny bałwan i piękna rocznica:)
    4 lata to szmat czasu, mam nadzieję, że jeszcze niejedna rocznica przed Tobą (i nami):)
    Martuś, samych pozytywnych, kreatywnych i bajecznych wpisów!
    :***

    A bałwanka chętnie przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj . bałwanek super ;;; pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak to śnieg?.... Jeszcze się jesienią nie nacieszyłam, a już zapowiadasz zimę?... ^_^
    Piękny ten bałwan i dokładnie w moim kolorze, z chęcią bym się nim zaopiekowała. *^v^*~~~

    OdpowiedzUsuń
  26. Z takim bałwankiem, to i zima może w trybie przyśpieszonym przybyć.
    Liczę na łut szczęścia. Jeśli się nie dostanę na rezydenturę, to będę miała piękną nagrodę pocieszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. No taaaakiego bałwana to ja bardzo chętnie.... Gratuluję rocznicy i życzę wielu takich jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  28. kolor tej włóczki piękny... ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Och, ja bardzo chętnie!
    Ostatnio znów sobie przypomniałam, że fajnie jest drutować ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Troszkę "niebałwanowy" kolor ma ten bałwan, ale to właśnie ten kolor idealnie pasuje do mojej nowej kurtki :> Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak najbardziej, poproszę.
    mami991@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna rocznica ja mam bloga od niedawna chociaz robótkóje juz dosc dlugo ale nie umiałam go sobie załozyc ale najlepsze w tym ze mam syna mg informatyka ale jak sie od mamy wyprowadził jakos nie ma dla mnie czasu ale po wielu prosbach wkoncu załozył .Piekna wełna i kolorek super moze sie sie załapie na nia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Cztery lata...to już niezły staż! Życzę kolejnych,i kolejnych...i kolejnych...
    A takie cudo chętnie przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dołączam się ochoczo do życzeń z okazji rocznicy i do kolejki po bałwanka :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Takiego bałwanka to każdy z miłą chęcią przytuli, a ja szczególnie, chociaż z zimą się za bardzo nie lubimy.
    Życzenia z okazji 4 rocznicy, oby ich było dużo, dużo więcej, by w "Zagrodzie" owieczki(albo bałwanki) szybko znikały, są cudne.
    Pozdrawiam
    Noelka

    OdpowiedzUsuń
  36. Ha! Zaraz tu będzie kolejka jak stąd do New Yorku ;))) Piękny staż, więc przesyłam wielkie gratulacje!! :)) No i jak tu się nie pokusić o takie piękności, jak mi druty ostatnio z rąk nie schodzą!! Wezmę sobie materac, przytargam tutaj i się położę w kąciku, czekając na wyniki! ;)) Pozdrawiam serdecznie, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor zupełnie nie "bałwanowy",ale świetny;

    cztery lata mówisz?!
    to ja w kosmos wysoki wybywam chyba;
    tam,zdaje się,czas jakoś wolniej płynie...

    OdpowiedzUsuń
  38. Zaglądam, zaglądam, a teraz to zostałam "przymuszona" do komentowania :) Rocznica piękna, a bałwanek jak dla mnie! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  39. taki bałwan z pewnością poprawi mój nastrój, inny nie:) nawet kota oddam za bałwana, urodzaj mam....pozdrawiam i zyczę wiele satysfakcji z dalszego blogowania i drutozy-włóczkozy

    OdpowiedzUsuń
  40. Bałwan bardzo oryginalny, nie dość, że w październiku to jeszcze w jakim kolorze! :) chyba, że masz na myśli bałwany na niebie:)))chętnie ustawiam się w kolejce po bałwana:)))))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. "Pokochałam" tweed, no to ja też grzecznie ustawię się w kolejce:) wszystkiego dobrego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  42. takiego bałwana nie przygarnąć to grzech śmiertelny. upraszam o bałwana zatem i czekam z niecierpliwością na wyniki losowania howgh!
    a, gorące uściski przesyłam, bo jakoś zimno się zrobiło...

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapraszam bałwanka do siebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczny bałwanek :)
    chętnie go przygarnę :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaki piękny bałwan, kolor cudny :)
    Też chętnie bym przygarnęła :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczności :-)
    Przygarnę chętnie :-)

    www.dziergamika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Łaszczę się bezczelnie. Marzę o tych kłębkach.

    www.weisefrau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Oby tak dalej!
    Bałwan znajdzie u mnie ciepły dom :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ja tez chce balwana :
    - u Ciebie mijaja 4 lat bloga, a ja swojego zalozylam dzisiaj, miedzy naszymi blogami sa wiec 4 lata roznicy (jak miedzy moim bratem i mna)
    - u nas balwanow lepic nie ma z czego bo zim prawie nie ma, wiec taki welniany by sie przydal i w dodatku twoj balwan moze wyemigrowac do Belgii :)

    OdpowiedzUsuń
  50. A co mi tam wiem, że kolejka jak za czasów kryzysu ale tu losują więc kto wie może mi szczęście dopisze :))
    życzę następnych blogowych rocznic :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Ucałowania przede wszystkim za te lata znoju z nami :)
    Czasem jesteśmy kochane, a czasem nie.
    Chciałabym by Ci się wiodło dobrze, a może i jeszcze lepiej.

    Zapisuję się na te cudne motki, zaraz banerek będzie, kolor iście nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  52. Wesołej rocznicy, tej i wszystkich kolejnych:) Na bałwanka oczywiście mam chętkę:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Knitoza... Mam nadzieję, że to nie śmiertelne, bo chyba też złapałam ;) Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce do bałwanka. Będzie czepka jak ta lala :)
    mialkotek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Kolejka już długa, ale się nie zniechęcam.
    Staję w kolejce bo bałwany uwielbiam :)

    Najlepszego rocznicowo.

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziergałam zawsze, ale dzierganie z Wami, podglądając różne Wasze blogi to zupełnie inny wymiar:))
    Sto lat Drogiej Jubilatce.
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  56. Słyszałam o tym, że szczęśliwy jubilat powinien zaserwować coś dla gości.. ale taki piękny bałwanek to aż zbytek .. chętnie go przygarnę i zaraz wici roześlę :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Takie powitanie zimy to mi się podoba:)

    4 lata to świetny wynik!!! Oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  58. O żesz kurczaczki - na tunikę wymarzony kolor. No to staję, kurka w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratulacje osiągniętego wyniku :) Na chłód taka wełna jak znalazł, więc z nadzieję zgłoszę swą kandydaturę do wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  60. 4 lata !!!Gratuluje:)Super bałwanek i staję w kolejce z chęcią:))))

    OdpowiedzUsuń
  61. No muszę,bo się uduszę...cudny kolorek. Gratulacje z okazji rocznicy!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Z tym śniegiem to chyba prawda. Nie uda się tego uniknąć ;( Tyle, że z takim bałwanem to żadna zima nie jest straszna ;) ach!
    P.S. Nie mogę się do Ciebie wybrać po te cudne próbki, bo dzieciaki wiecznie zasmarkane ;(

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja też grzecznie ustawiam się w ogonku, póki co jestem ostatnia :( myślę, że nie majac ostatnio zbyt wiele szczęścia, tym razem powinno się ono odwrócić i te cudne moteczki trafia do moich rudych włosów i podkreśla niebieskie oczy ;)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę samych dobrych dni w kolejnych latach blogowania.
    Ja jeszcze do bloga nie dojrzalam...
    babaruda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratulacje i kolejnych lat z Nami!!! Tego nie mogę zignorowac, tym bardziej w tym kolorze. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  65. leci ten czas leci :-) wesołej rocznicy blogowej!

    OdpowiedzUsuń
  66. knitoza, to dobre Marta :o) choc slysze po raz pierwszy, w takim razie ja jestem czapkoza :o)
    zreszta najbardziej podoba mi sie Twoja zatulna, brazyliada, jadowita a bisowy przeczytalam jako bigosowy, chyba glodnemu chleb na mysli :o) zapisuje sie w tym candy, bo nie zasne jesli nie dolacze do zabawy* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. Ustawiam się grzecznie w kolejce po bałwanka :) Info zamieściłam na Facebooku bo mój blog popadł w niebyt :)
    mail: nieszkas1@wp.pl

    Pozdrówka, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  68. Jakze piekny balwan na 4-o lecie :) I chetnie bym go przygarnela do siebie, bo takie balwany to ja lubie. Kolor piekny absolutnie.
    Zycze kolejnych udanych 4-o latek :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję rocznicy. Piękny kolorek ma Twój bałwan. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się nieśmiało w kolejce po te cudowności. Życzę dalszych czterech(?)czterdziestu(?) blogowych lat! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja nieblogowa jestem chociaż dzięki takim osobom jak ty pokochałam włóczki i wdzięczna jestem za to że jesteś i życzę wszystkiego najnajlepszego. Pewnie nie zgarnę włóczek ale mimo wszystko zapisuję się no i życzę wytrwałości w blogowaniu gdyż sporo blogerek ucichło niestety.

    Karolina
    isiazet@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Ten kolor jest obłędny! Staje w ogonku, może tym razem uda mi się coś wygrac?

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam swoją kandydaturę na szczęśliwą posiadaczkę bałwana!
    Jest to mój pierwszy udział w candy, może będę miała szczęscie.
    Serdeczne pozdrowienia. Joasia

    OdpowiedzUsuń
  75. Jeju, urokowi bałwanka nie można się oprzeć... przepiękna włóczka. Szkoda że ja nigdy nie wygrywam :(
    W każdym razie sto lat dla Zagrody i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  76. No i jak tu nie spróbować , no jak . Dołączam do listy i
    gratuluję czasu blogowego
    Pozdrawiam z.gosia@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  77. ja bardzo chetnie sie zaopiekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  78. ja mogę wziąć tego bałwanka Basia

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratuluję czwartej rocznicy ! Co prawda nie prowadzę bloga ale jednostka chorobowa knitoza jest mi znana :) a bałwanek cudny, więc dołączam do grona zainteresowanych nim. Sienka

    OdpowiedzUsuń
  80. Kolor przegenilny;) a teraz dodatkowo mam zapał do dziergania:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę wszystkiego najlepszego!!!
    Bałwankiem chętnie się zaopiekuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratuluję rocznicy:))) Zimy nie lubię, ale bałwankiem chętnie się zaopiekuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  83. Ustawiam się w kolejce po te moteczki w genialnym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ale ten czas pomyka :-) Życzę jeszcze wielu takich rocznic.
    No i ustawię się w kolejce do tych cudnych motków, bo zbieranie do skarpety na tego rowana jakoś marnie mi idzie.

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratulacje!!!!
    piękności rzuciłaś no i jak mam odmówić sobie tej przyjemności:)?
    ustawiam się w rządku i czekam niecierpliwie na wyniki:)))

    OdpowiedzUsuń
  86. Nieustającego zapału włóczkowego na kolejne lata i wszystkiego najlepszego:)
    ...sobie życzę wylosowania tego pięknego bałwana:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. sto lat sto lat sto lat!!!
    ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Wielu kolejnych czteroletek! A bałwanek cudny, chętnie bym się nim zaopiekowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Sto lat i jeszcze jeden dzień - mam nadzieję , że chociaż raz coś wygram!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  90. Sto lat i jeszcze jeden dzień - mam nadzieję , że chociaż raz coś wygram!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  91. Dziękuję za cztery lata, chociaż ja odkryłam na nowo dzierganie znacznie później.Dobrze że są takie miejsca, takie cudne kolory i różne inspiracje. Rozwijaj się co najmniej 10 razy po 4 lata( apotem zobaczymy). Kolor przecudny. Ustawiam sie w kolejce, chociaż nie wiem czy moge, bo nie prowadzę bloga.Niech pomysły rosną z każdym dniem, a kolory świat ubarwiają.

    OdpowiedzUsuń
  92. Wszystkiego najlepsze z okazji rocznicy ;) Chętnie zaopiekuję się tym "bałwankiem" ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  93. Pięknego bałwanka ulepiłaś. Bardzo mi się ta włóczka podoba więc też się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  94. Śliczny bałwan, może ja z niego coś ulepię! Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  95. Gratuluję pięknej rocznicy, oby było ich jak najwięcej. Wełna, jak zawsze piękna, więc nie mogę sobie odmówić i staję w tym długim "ogonku" oczekujących. Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  96. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  97. 4-latka - piękna rocznica, gratulacje! Bałwanek cudny, z pięknej wełenki i w moim kolorze, więc ustawiam się grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  98. Czy szczesliwy los na mnie wpadnie? Pozdrawiam i skladam zyczenia - 4 lata to juz wiele)))

    OdpowiedzUsuń
  99. Bałwanek zawitał do nas malutki,
    bardzo puchaty i cieplutki;
    z włóczki ładnie ułożony,
    zerka na wszystkie strony.
    Wykręca główkę, aż kapelusz spada,
    przestała to być błaha sprawa,
    Bałwanek szuka pomiędzy motkami owczej wełny,
    myśli o sobie - "Jestem bardzo dzielny.".
    Zagląda pod krosno i pod maszynę,
    "Ależ potencjał siedzi w tej Dziewczynie";
    potyka się o motek, na druty wpada
    "Od paru lat to dzierganie to poważna sprawa!"
    Wreszcie przystaje uśmiechnięty,
    "Mam, to teraz życzenia i prezenty."
    Z okazji lat czterech, ni mniej ni więcej,
    dumnie noś zawsze drutowe oręże;
    niech nie opuszczają Cię kolory magiczne
    i dziergaj tak samo i jeszcze śliczniej;
    wytrwałości wiele Kobieto wspaniała,
    przed Tobą do zrobienia jeszcze niejedna robótka cała.
    To powiedziawszy z bałwankowych rączek
    posypały się śnieżne gwiazdki bajkowo iskrzące.


    Z pozdrowieniami,
    Agnieszka Kulawczyk

    OdpowiedzUsuń
  100. Chętnie wezmę udział i przygarnę bałwana :) Już nawet mam na niego pomysł!

    Przy okazji podziwiałam Twoje rękodzieła i zrobiłaś mi ochotę na chustę "Nadmorską" :)Dopiero zaczynam przygodę z chustami, właśnie robię moją pierwszą. Zawsze byłam przekonana, że to ogromnie trudne i na pewno nie podołam ale idzie mi całkiem nieźle i łatwo - jestem zdumiona :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Gratuluję rocznicy. A ja bloga nie mam. Poprostu z pasją sobie dziergam. Ale jeśli można to też zgłaszam chęć wygrania.
    Pozdrawiam. Ania Sz.

    OdpowiedzUsuń
  102. Dzięki bałwankowemu CANDY trafiłam na twojego bloga i na pewno będę częściej zaglądać:)
    Serdecznie gratuluję rocznicy, a i bałwanka z miłą chęcią przygarnę, bo pięknej włóczki nigdy dość:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Jak dobrze, że tu do Ciebie trafiłam bo zaczęłam robótki na drutach a tu tyle inspracji. Gratuluję rocznicy. Z nadzieją na wygraną tej pięknej włoczki ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Czytam bloga od początku , z wielkim zachwytem podglądam Twoje wełenki. idę grzecznie na koniec kolejki bo w kolejce same znakomitości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  106. kolejka bardzo długa, ale kto by nie chciał przygarnąć takiego ślicznego bałwanka,
    gratuluję rocznicy,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  107. Wow :) ale fajny bałwan! Moje 2,5 roczne dziecko pokochało w tym roku śnieg (w ubiegłym śnieg był "ble") więc pewnie wiele śniegowych bałwanów przed nami :) Ja nie ukrywam, że wolałabym tego tweedowego :) Gratuluję zatem rocznicy i ustawiam się w kolejce po Twojego Rowanowego Bałwanka :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  108. nie mam bloga, znaczy mam ale zerowe wpisy ))) ale kolor bałwana jest zajebiaszczy, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  109. gratuluję rocznicy i życzę kolejnych wełnistych latek :)
    a po bałwanka i ja wyciągam rączkę :)

    OdpowiedzUsuń
  110. cieplutka wełna przyda się do produkowania wszelkiego rodzaju ocieplaczy na zimę, dlatego i ja ustawiam się w kolejkę ;)

    Pozdrawiam,
    joanka ;)

    czerwonawalizka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. nie lubię zimy, ale ten bałwanek wcale nie jest zimowy :) chętnie go poprzytulam
    pozdrawiam, Jowika

    OdpowiedzUsuń
  112. Zapiszę się i ja. Bałwanek jest cudny, może do mnie trafi choć i tak szczęścia nie mam ale co mi tam:)
    Gratuluję wspaniałych czterech, owocnych lat:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  113. Życzę kolejnych owocnych lat w sieci :)). I oczywiście chętnie przytulę bałwanka. Moje ręce są naprawdę odpowiednie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  114. i ja z chęcią przygarnę:)
    Pięknie tutaj:)

    U mnie na blogu banerek do zabawy w pasku bocznym:)

    OdpowiedzUsuń
  115. I ja chętnie przytulę bałwana :-D
    http://medievalhandicrafts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Gratuluje rocznicy! Bałwan bardzo bardzo przytulny:)

    OdpowiedzUsuń
  117. Niezły przystojniaczek z tego bałwana ;) z chęcią wtulę się w niego.... jeśli będzie mi dane :)
    Tych czterech latek gratuluję !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. ojeju jeju, jaki piękny bałwan! zapisy do 2, czyli do dziś. zdążyłam więc w ostatniej chwili! ustawiam się w kolejeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  119. OJ jak dobrze że zdążyłam,bawełna jest śliczna.
    A teraz przychodzi zima i mam czas na dzierganie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  120. Zapisuję się! Lubię bałwanki.

    Pozdrawiam
    Apaszka
    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Chętnie się tym bałwankiem zaopiekuję :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  122. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  123. I ja się zgłaszam po te fantastyczne motki :) Może akurat szczęście mi dopisze... :) Gratuluję tylu lat blogowania i mogę tylko powiedzieć "pisz dalej" :):):)

    OdpowiedzUsuń
  124. Bałwan piękny, dlatego nie ma się co dziwić, że ma tylu zwolenników:)
    Ja również z przyjemnością spróbuję szczęścia i ustawię sie po niego w kolejkę.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  125. Lubię bałwanki i chętnie przygarnę i tego :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy