i po bałwanie…

/
34 Comments
Dziękuję wszystkim  za zainteresowanie   bałwankową zabawą. było mi niezmiernie miło, kiedy   patrzyłam  na  rosnącą liczbę  komentarzy i   życzeń:)
a żeby nie wystawiać nerwów  wszystkich  zgromadzonych  na ciężką próbę,   przechodzę  niezwłocznie  do   najbardziej interesującej   części:
nowym właścicielem  bałwanka  jest  osoba , która   pozostawiła   19 z kolei  komentarz,


Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 2012-11-03 170730.bmp



czyli  Piuma (Asia)
serdecznie gratuluję, na  pewno  powstanie coś  pięknego:)
proszę o kontakt w celu  ustalenia szczegółów dotyczących wysyłki:  myszoptica@poczta.onet.pl


jeszcze raz dziękuję za  udział w zabawie,
pozdrawiam


You may also like

34 komentarze:

  1. Gratulacje! Nawet nie jest mi bardzo przykro, że nie wygrałam, bo choć to piękna włóczka, to liczyłam na nią, gdyby zabrakło mi podobnej do mojego Aqua di Gioia. No ale nie zabrakło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni! Szkoda, że to nie ja :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Zwyciężczyni , a Tobie pięknie dziękuję za zabawę.Serdecznie pozdrawiam
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj szczęściara!Miło było pomarzyć ;)Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Piumy a Tobie dziękuję za miłą zabawę?P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A nie mówiłam! Nigdy nie wygrywam :(
    ;)
    A co tam sama sobie kupię bałwanka na pocieszkę, o.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za ekscytujaca zabawę, fajnie było mieć nadzieję :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę niewyczerpanych pomysłów!
    Gratuluję Asi-Piumie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Asi
    dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Asi i dziękuję za zabawę pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. z ciężkim sercem rozstaję się z marzeniami o wygranej i GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również gratuluję Asi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bałwanek trafi w dobre rece, gratuluję !!
    Dziękuję za miła zabawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!
    Dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej :) A ja tak jak Poppy zrobię sobie nagrodę pocieszenia :P Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. znów nie ja, ale niespodzianka;)) no cóż, kto nie ma szczęścia w grach...he he, trzeba się jakoś pocieszyć;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wygrałam, ale fajnie było pomarzyć :-). Gratuluję Asi!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zwyciężczyni. :-)))
    Jak zrobię już wszystkie zaplanowane swetry, to kupię sobie tweed Nidd!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zabawę a zwyciężczyni (z zazdrością:))gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla zwyciężczyni:))
    Pięknie dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla Asi:))) No cóż, marzenia miła rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla Zwyciężczyni! Trochę szkoda, że to nie ja ;) Ale nie od dziś wiadomo, że nie mam szczęścia w losowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla Asi! Dziękuje za zabawę. Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje nowej właścicielce bałwanka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ech, no cóż począć... Asi pogratulować, a Marcie dziękować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje i wyrazy zazdrości:)))) Dzięki za zabawę - sto lat blogowi! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie udało się. Co za peszek :(. Ale nic to. Widocznie pisana mi inna wygrana :))). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dziękuję za zabawę! Szkoda, że się nie udało ale widać czas na inne robótki :))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Hura, hura!! Obiecuję, że będę dbać o bałwana :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy