idzie ku dobremu…

/
23 Comments
…znaczy-  ku wiośnie.   
zatem ,  zgodnie z  moją   osobisto-logiczną    tradycją   mogę   pokazać    nową czapkę  zimową…  Rosebud.     trochę  na przekór, bo  z wiosną   to trochę   jak  z wodą w  czajniku:  kiedy  patrzysz , gotuje  się  całą   wieczność…  nastawiam się  zatem  na noszenie  czapki. w każdym  przypadku   będę  wygrana: albo  odłożę  ją  szybko  do szafy  I będę   cieszyć się   pogodą, albo  będę  cieszyć się czapką, a moje  zatoki  pokochają  mnie  przeogromnie 
DSC06686DSC06667DSC06682
czapkę  wydziergałam  z e  100 gramów  Merino  Ulubionego,  druty nr 4.   po  zakończeniu ściągacza nie zmieniałam  drutów na większe  i nie dodawałam  oczek , żeby  uniknąć    “efektu  pieczarki” (uchroniła  mnie  przed tym Ewa-Konewa, która  zechciała podzielić się ze mną swoimi spostrzeżeniami z dziergania  tego wzoru)
jestem więc   gotowa   na każdą   ewentualność,
ale
to  jeszcze  nie koniec:
Viola wezwała  mnie do tablicy…
1. Który okres w swoim życiu uważasz za lepszy - obecny, czy czasy młodości.

- stanowczo I zdecydowanie:  obecny.  coraz rzadziej  przeglądam się w  oczach  innych  ludzi, coraz rzadziej  muszę coś  udowadniać… to miłe…
2. Jedna miłość na całe życie, czy też "każda miłość jest pierwsza"?
  myślę, że  kiedy ma się szczęście I  trafi się na właściwego człowieka, to  jest szansa, ze uczucie przetrwa całe życie.  a kiedy ma  się  jeszcze większe szczęście ,  znajdzie się   go  wcześniej  niż przed   70-siątką….

3. Morze, czy góry - gdzie lubisz wyjeżdżać na wypoczynek?
ha! nie  lubię wyjeżdżać.   kiedy  życie mnie przymusi, wytrzymam  może  ze  cztery dni I  jestem  gotowa do powrotu….  ale  łatwiej  wytrzymać mi nad  morzem….
4. Domatorka czy globtroterka - czyli relaks we własnym ogrodzie czy podróże sprawiają Ci więcej radości.
stanowczo I zdecydowanie:  relaks we własnym ogrodzie

5. Nowinki techniczne czy przywiązanie do tradycji - gonisz za gadżetami, masz najnowszego notebooka, jesteś przyssana do FB, czy też wystarcza Ci stary model komórki, sprawdzony wysłużony aparat fotograficzny i nie lubisz uczyć się obsługi coraz to nowszych programów komputerowych?
przywiązanie do tradycji: telefony, komputery, aparaty wymieniam, kiedy  wyzioną ducha – staram się nie produkować zbędnych  elektrośmieci.  
6. Kawa na mieście z przyjaciółką czy spotkanie w domu przy ciachu i w fotelu?
w  domu przy domowym ciachu

7. Politykę omijasz z daleka, czy też lubisz wiedzieć, co w trawie piszczy?
lubię -   a  nawet pasjonuję     I ciągle mnie  zdumiewa….
8. Powieść czy poezja - co lubisz bardziej czytać?
częściej   czytam  powieści, ale słowo w  poezji ma wyjątkową moc…

9. Rock czy poezja śpiewana - czyli jaka jest Twoja ulubiona muzyka?
najwięcej  serca mam  do bluesa  I  jazzu, ale wychowałam się na  rocku, wiec  mam   do niego szczególny sentyment . a w  ogóle to mam  pierwszy stopień  umuzykalnienia :  kiedy grają , to  słyszę….

10. Grzeczna i poukładana, czy szalona i nieprzewidywalna? Jaka jesteś?
raczej  grzeczna …  spokojny ze mnie człowiek

11. Praca na etacie, czy sama wolisz być sobie szefem?
najważniejsze  dla mnie to   mieć  pracę , którą  się  lubi…    a  ja akurat  lubię swoją  pracę  równięz dlatego, że    nie  jestem  trybikiem , który ma   być  naoliwiony na wysoki połysk I pracować  bezbłędnie.. udowadniając zawsze  i  wszędzie, że spełnia wszystkie  zalecane    przez  firmę  standardy... nie  trza było  do  korporacji iść:))))


You may also like

23 komentarze:

  1. Czapka jest świetna, a zatoki na pewno będą wdzięczne, one już takie są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ukrywam ,ze na tę wdzięczność liczę , bo złośliwce z nich nieprzeciętne:)

      Usuń
    2. dokuczają , kiedy mogą:)

      Usuń
  2. super czapka, uwielbiam takie warkoczowe wzory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, ja też jestem wielką fanką warkoczy wszelkiej maści...

      Usuń
  3. Pięknie Ci Martuś w czapuli :-) urocze warkocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) ale mam refleks, co? wszyscy chcą już wiosny i wiosennych wdzianek, a ja wyskakuję z czapą:)))

      Usuń
  4. Czapka świetna i bardzo CI w niej ładnie.
    Nie spóźniłaś się, zima jeszcze będzie...za to ja czapkę kolejną zrobię pewnie latem...bo zimą po prostu nie mam czasu:)
    Dzięki za odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) i ja dojrzewam do decyzji, zeby rzeczy zimowe dziergać latem ... ale z innych niz TY przyczyn- jakoś mi się ostatno robótki ciągną ...i ciągną.... jak makaron

      Usuń
  5. Super czapka i bardzo Ci pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka rewelacyjna. Też planuję sobie zrobić. Wyglądasz w niej bosko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do refleksy i wiosennych dzianin - nigdy nie udało mi się zrobić nic wiosennego. Zawsze po zimie mam tyle pomysłów i tyle projektów, których jeszcze nie wykonałam, że zazwyczaj ich zrobienie zajmuje mi czas do następnej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam troszkę podobnie... ale nie mam wyrzutów sumienia - jeślinajdzie mnie ochota zrobić w środku lata zimowy , grubaśny sweter - to robię i jak jestem do przodu na następny sezon:)

      Usuń
  8. Świetna czapcia :) Domyślam się, że nie tylko ładna ale i bardzo miła. Bo Merino Ulubione jest też i moje ulubione :D I pewnie dziś dostanę takie śliczne do domu.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze Cię słyszeć :) CZapa rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy