pierwszy taki…

/
27 Comments

 

spokojny  weekend   w  ostatnim  czasie….

całe  dwa dni  bez konieczności wychodzenia z  domu…

bajka…

w  takie dni nawet  mycie  podłogi   ma   jakiś  optymistyczny   wyraz,  prasowanie może  być przyjemne… nikt   nie goni , nikt nikt nie popędza…

Żadnych  terminów  na wczoraj, żadnych  dodatkowych  obowiązków…

tylko my, nasz  czas,  nasz dom…

 

I dzieciaki  wystrojone w nowe  czapy :

 

DSC08885

DSC08894DSC08899DSC08904

DSC08881

 

o wszystkim innym pomyślę   później….

 

technikalia:  dziewczyny  wystrojone  zostały w czapy dziergane wg. wzoru  Sand Bank,  udostępnionego   mi  hojnie  przez Lete

użyłam  włóczki Unique   oraz  drutów 3,5  I 4.   Unique jest    nieco  cieńsze  niż  włoczki  używane w   oryginalnym wzorze , ale  zastosowałam   je celowo,    ponieważ  bez konieczności    przeliczania   oczek    otrzymałam  czapy   pasujące   na łepetyny dzieciaków. zyżyłam  jeden   cały motek I  odrobineczkę   następnego , więc   pewnie  pojawi się   seria   mitenek  w  tym kolorze.

pozdrawiam

marta  



You may also like

27 komentarzy:

  1. Piękne czapeczki i pewnie właścicielki zadowolone , widac po monach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) paradowały w czapach cały dzień

      Usuń
  2. Świetne czapy i śliczne modelki! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko i córko! Jakie piękne! I ten kolor iście jesienny. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję bardzo:) szczególnie, że tak miłe słowa pochodzą od autorki wzotu:) jeszcze raz dziekuję za prezent:)

      Usuń
  4. Wspaniałe czapy, wspaniały czas :) Jak miło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne czapeczki! A prywatnie: Moze dasz i jakies informacje o spotkaniach "Szarotkowych"! Urwal sie kontakt z Ela i nie mam sie od kogo cokolwiek dowiedziec! Jesli mona to prosze napisac na e-maila: tburzynska0@gmail.com. Dziekuje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od jakiegoś czasu trudno wyrwać misię na spotkania Szarotkowe, więc nie jestem na bieżąco z informacjami... wiem ,ze dziewczyny swojego czasu skrzykiwały się na forum gazetowym,,,

      Usuń
  6. Dzieciom życzę pięknych mitenek do pięknych czapek, a Tobie wielu spokojnych i słonecznych weekendów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te czapy.... i piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapy świetne , a "dzieciaki" -cud-malina :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jakieś 2 tyg temu(jak nie dłużej) wysłałam na kontakt zapytanie o konkretną włóczkę do sklepu,czy Pani przegląda pocztę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla pewności przejrząłam jeszcze raz - wszystkie pytania o włoczkę z z pażdzernika i września mam " odpowiedziane", jeśłi chodzi o pocztę sklepową. pocztę sklepową przeglądam regularnie , , więc nawyrażniej coś poszło "nie tak". - z reguły odpowiadam na maile w przeciągu jednego dnia, więc w przypadku braku odpowiedzi zachęcam do ponownego kontaktu mailowego lub telefonicznego, bo prawdopodobnie wydarzyło się coś niekorzystnego

      Usuń
    2. spróbuję jeszcze raz odszukać tego wysłanego maila i wysłać ponownie.Ten problem z kontaktem mam nie po raz pierwszy.Już kilka razy kupowałam u Pani (ostatnio w zeszłym roku przecenianą Noro) i z mailami było to samo.

      Usuń
    3. wysłałam ponownie,list był pisany 25go września.Mam nadzieję że tym razem doszedł.

      Usuń
    4. przykro mi , ale nie ogarniam o co w tym wszystkim chodzi.... izwróciłam się z prośbą o pomoc do obsługi technicznej sklepu. mam nadzieję ,ze to coś da

      Usuń
  10. Bombowe czapy.. Obie córcie mają takie same - przypadek czy zwykły kłócić się o ubrania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kłócą się czasem kłócą... albo dowodzą ,ze to nie fair , ze jedna ma , a druga nie ....

      Usuń
  11. Śliczne czapeczki udziergałaś. A dziewczynki jak urosły :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) rosną panny rosną - Karolina chodzi juz do czwartej klasy, a Ala pomaszerowała do pierwszej

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy