paluszki

/
16 Comments

czyli:
hipnotycznie- obrzydliwe  ciasteczka  o  niebiańskim  smaku…
idealnie kruche,  trochę  słodkie, trochę  słone, z  delikatną migdałową  nutką …
pyszne….
paluszki  wiedźmy


DSC09050
DSC09035
DSC09052

przepis   podejrzany  na   blogu Moje wypieki  i wymuszony  tzw  okolicznościami przyrody.

moje dziewczynki  zostały zaproszone  na przyjęcie   w  ubiegły czwartek, a ponieważ  bardzo, ale to  bardzo   chciały iść, musiałam się   nieco  postarać i wykonać  potrawę  tematyczną . 

wyszło  fajnie ,   dzieciaki  były  zachwycone
 o to  chodziło…


You may also like

16 komentarzy:

  1. Kochana,
    odrobinka dżemu z truskawki dodaje krwiożerczości paznokciom!
    U nas punkt obowiązkowy, choć dziecięcie już coraz bardziej dorośleje...
    Paluszki-makabruszki, plus gumowe cukierki-oczy ;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Upiorne, a paznokcie to w ogóle okropnie upiorne ;-) Swego czasu też popełniłam te paluchy, na szczęście w tym roku tylko kruche wycinane ciasteczka (dynia, nietoperz, duch):-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają tak autentycznie, że chyba nie dałabym rady ich zbliżyć do ust :P
    ... aż dziw, że dzieciom to nie przeszkadzało. Moje chórem rzekły a fuuuuuuuuu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, nie wiem czy bym zjadła... Ale skoro dzieciom smakowały, to pełen sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne w swej okropności :-))))
    I jeszcze tak paznokietki kethupem pobrudzić....brrr :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrzydliwie wyglądają ale najważniejsze, że dzieciakom smakowały:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  7. moje potomstwo rzeklo z jekiem " fujjjjjjjjjj"...
    ..Synek byl pewny, ze to prawdziwe i orzekl, ze na Halloween do Pl nie pojedzie, zeby nie musial jesc :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej wyglądają paskudnie:) chyba bym się nie odważyła żeby zjeść:) ale najważniejsze że dzieciaki miały frajdę,pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie wstrętne, że aż ładne ;) - już je gdzieś widziałam, ale w Twoim wykonaniu są naprawdę realistyczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha ha ha! Ależ paskudne :-) Ale nie zniechęciło by mnie to do schrupania takiego paluszka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaa!!! Też takie chrupaliśmy w tym roku choć moje nie wyszły takie ładne jaśniutkie! No i zrobiły furorę wśród znajomych (ale nie wszyscy się odważyli zjeść!) :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają obrzydliwie realistycznie:-)) Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale paskudnie paskudne, aż ciarki przechodzą i oczy mrużę, żeby nie patrzeć za dokładnie. Gratuluję pomysłu!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obrzydliwie smakowite ;-) Chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy