jeśli mamy maj….

/
33 Comments


…  to  oznacza   jedno:

cztery  lata temu     zamknęłam  oczy na  chwilę , wzięłam  głęboki wdech,  pomyślałam, że raz kozie śmierć, albo  coś   o  odważnych  i świecie...

założyłam  Zagrodę .

I do  tej  pory   jestem ,  i  trwam, i nie poddaję się.

pewnie, ze   przychodzą cieżkie  chwile, ze jest   ciężko, że    pieniędzy zbyt mało, ze   słaby miesiąc, ze  kryzys…      ze  strach  nie pozwala spać  nocami
zamykałam  firmę   już   chyba  tysiąc   razy… tak samo   jak rzucałam  palenie  -   to  wydawało się  takie  łatwe…

ale  wracam,  próbuję od nowa.

naprawiam    co  mogę naprawić,   akceptuję to,  na co nie  mam  wpływu…

skaczę z radości, kiedy    dostaję wiadomości, że    dobrze się spisałam,  że   dobrze  wykonałam swoją pracę …
pewnie, ze daleko mi do    ideału …

ale  staram sie. bardzo. 

zeby było  jak najlepiej.

bardzo, bardzo    dziękuję    wszystkim  wspaniałym Osobom  oraz  Klientom  
to  dzięki  Wam, Waszemu wsparciu,  pomocy, a czasem  wyrozumiałości    piszę   dzisiaj  tego   posta …

DSC02390
po prostu  I szczerze : dziękuję


You may also like

33 komentarze:

  1. no i sie słitaśnie zrobiło, i ty mi tu nie pisz o zamykaniu majdanu bo aż mi ciarki po plecach przeszły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piszę jak to bywało przez te lata ... czasem fantastycznie, czasem nachodziły człowieka chwile zwątpienia.

      Usuń
  2. I ja dziękuję. Za piękne nitki w bajecznych kolorach i rozsądnych cenach oraz za inspiracje. Wdzięczna klientka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie takie słowa dają mi siłę napędową :) dziękuję bardzo -
      to jak premia

      Usuń
  3. 100 lat Martuś i nie myśl o zamykaniu. W żadnej innej pracy nie będziesz się czuć tak wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to prawda , czuję się wspaniale mogąc robić to, co lubię. to wielki przywilej i doceniam to . znalazłam własną drogę i zrobię wszystko, co w mojej mocy, aby z niej nie zejść .

      Usuń
  4. Marta, 100 lat. Nawet nie myśl o znikaniu. Twoje farbowanki są przecudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) chyba sobie wydrukuję te komentarze i kiedy będę mieć gorszy dzień, to sobie poczytam na poprawę humoru.

      Usuń
  5. wszystkiego dobrego:) odwagi i wytrwałości:)) niech ilość zadowolonych klientek przeważa nad kłopotami i rozterkami:) ja dziękuję za profesjonalizm i piękne wyczucie koloru. które cieszy garderobę:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejeeeee.... naprawdę , tylko ramki do tego komentarza i nad biurko. dzękuję:)

      Usuń
  6. Za wszystkie milimetry, centymetry, kilometry szczęścia jakie dajesz wszystkim fankom drutów, szydełek i nie tylko, Sto lat!!! i więcej :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za mięł słowa :) ja także pozdrawiam

      Usuń
  7. Marta....najpiekniejsze recznie farbowane nitki mialam od Ciebie...ostatnia w lazurowym kolorze jest nie do opisania :)...masz subtelne wyczucie koloru....moja karta kredytowa cierpnie ze strachu jak wchodze na Twoja strone :))))...z wielka radoscia wspieram Twoj sklepik :)))))))))
    ...palenie masz rzucic:) tfuuuu se fujjjj :)))))) ale ani sie waz zamykac sklepu !....bo moje marzenie pomiziania na zywo tych wszystkich motkow- musi sie kiedys spelnic :)))))))..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuuuuaaaaa... zarumieniłam się po końcówki włosów :) nigdy nie wątpiłam w Twoją wielką zyczliwość, a za każdym razem , kiedy przechodzę obok rysunku od Ciebie, robi mi się ciepło na sercu:) dziękuję

      Usuń
  8. Kolorki piękne do robótek i do noszenia a czasami gdy brak funduszy do popatrzenia.
    Co do palenia to polecam książkę Allana Carra, rzuciłam bez problemu i bez bólu.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , za polecenie książki również, na pewno zainteresuję się nią po Twojej rekomendacji praktyka - uzytkownika

      Usuń
  9. I tak trzymaj dalej!!!!! i wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twój sklep i nici farbowane przez Ciebie :-) Dziękuję Ci, że jesteś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na witrynkę biorę ten komentarz- bez dwóch zdań :) dziękuję

      Usuń
  11. "zasami trzeba zamknac oczy i skoczyc :-) Gratuluje i zycze "oby tak dalej"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo " nic się nie zmienia od na d... siedzenia " też ładne:)
      Tobie kochana dziękuję szczególnie ciepło. wydaje mi się ze obie jesteśmy dosyc mało wylewne, ale ze dobrze sobie zyczymy to oczywista oczywistość :)

      Usuń
    2. :-) (To tak a propos wylewnosci :-)

      Usuń
  12. Martuś - gratulacje ogromne!! A przede wszystkim jesteś po tych 4 latach marką samą w sobie- najlepszą :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja naprawdę zaraz rozpłynę się po podłodze... bo tak mi się ciepło robi, taka zyczliwość bije od Ciebie zawsze... bardzo to doceniam i dziękuję:)

      Usuń
  13. A ja trzymam kciuki na dalsze lata, aby obfitowały w klientów starych i coraz to nowszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymaj, trzymaj mocno! z przerwami na dzierganie, rzecz jasna ;) dziękuję

      Usuń
  14. Marta, tak trzymaj Dziewczyno!! Nie odpuszczaj! A te komentarze wydrukuj i pracownię wytapetuj, tak na wszelki wypadek:) Buziole z okazji rocznicy:) Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję! w ramki oprawię i powieszę, koniecznie będzie mi miło popatrzeć , a jak teściowa przybędzie na wizytację to wytrzeszczu dostanie :)))

      Usuń
  15. Gratuluję! Trwaj! Lubię do Ciebie zaglądać, lubię kupować - bo cudne niteczki robisz. Tak trzymać - albo i jeszcze lepiej niech Ci sie wiedzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję :) będę się starała ,zeby zawsze było przyjemnie zaglądać pozdrawiam

      Usuń
  16. Gratulacje! Twoje włóczki są spełnieniem marzeń każdej dziewiarki! Często wchodzę na stronę tylko po to, żeby się pogapić na te cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten sklep a właściwie prowadząca go osoba to marka i klasa sama w sobie ,pewnie niejedna z nas się o tym przekonała.A włóczki ,no cóż, kto zakupił choć moteczek ten wie ,że wróci po kolejny :o)Dzięki ,że Pani jest i trwa ,serdeczności!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

About me

Instagram

Translate

Obserwatorzy